ru
Feedback
Muffin

Muffin

Открыть в Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=8321751619 @Muffinanon_bot 🍓🫐

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
236
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-430 день
Архив постов
یه جوریم با دقت انتخاب می‌کنم انگار الان قراره بیان دو دستی اون ظرف غذا رو بدن بهم

تنها تفریح تابستونم

photo content
+1

به هرحال من فکر نکنم هیچوقت بتونم باهاش کنار بیام

Repost from ندانستم
از وقتی که یادم میاد همه بهم می‌گفتن هیچی نمیشم. جواب نمی‌دادم. هیچی نشدن واسم مهم نبود هیچ‌وقت. تا الان هم نفهمیدم یه چیزی شدن یعنی چی اصلا و کلا بهش فکر نمی‌کنم. معلم‌ها و فامیل‌ها و دوستان و اطرافیان و آشناها و حتی اولین کسی که روزی فکر می‌کردم واقعا دوستم داره همیشه دو موضوع بدیهی گوشه ذهنشون وجود داشت: گرد بودن کره زمین و هیچی نشدن من. آخرین بار که یه نفر بهم گفت هیچی نمیشی چند روز قبل بود. آه عمیق کشیدم، سرم رو بالا گرفتم، مچ دستش رو گرفتم، توی صورتش نگاه کردم و گفتم: «باشه. حتما. لحاظ می‌کنم. بهرحال دیگه اون‌قدرا هم فرصت ندارم که بخوام یه چیزی بشم. حالا راحت بخواب.» و بعد مچ دستش رو ول کردم و به ادامه میوه پوست کندن پرداختم. لبخند رضایت روی لبام نشست بعدش. تنور قلبم روشن شد. میوه کلا یه مزه دیگه پیدا کرد واسم‌. از اینکه بالاخره یک‌بار "جواب" دادم حس زنده بودن داشتم. اون شب واقعا برای لحظاتی حس کردم که بالاخره یه چیزی شدم.

نه حوصلم سر رفته چی‌میگم

آدمای کصخل طرفدار آدمای کصخلن و هیچوقت قرار نیست قانع بشن که همشون باهم کصخلن

ببینید من دقت کردم

نه مشتی ولی بقیشو دیگه مراسم نمیگیزن

نه دروغ نگو من میدونم تموم شده

عه

محرم مگه فقط ۱۰ شبه اوله

خودشو بکشه خودمو دار میزنم

😭😭😭😭😭😭😭

فکر کنم میخواد خودشو بکشه

وای این