236
订阅者
-124 小时
-47 天
-430 天
帖子存档
234
Repost from ندانستم
از وقتی که یادم میاد همه بهم میگفتن هیچی نمیشم. جواب نمیدادم. هیچی نشدن واسم مهم نبود هیچوقت. تا الان هم نفهمیدم یه چیزی شدن یعنی چی اصلا و کلا بهش فکر نمیکنم. معلمها و فامیلها و دوستان و اطرافیان و آشناها و حتی اولین کسی که روزی فکر میکردم واقعا دوستم داره همیشه دو موضوع بدیهی گوشه ذهنشون وجود داشت: گرد بودن کره زمین و هیچی نشدن من. آخرین بار که یه نفر بهم گفت هیچی نمیشی چند روز قبل بود. آه عمیق کشیدم، سرم رو بالا گرفتم، مچ دستش رو گرفتم، توی صورتش نگاه کردم و گفتم: «باشه. حتما. لحاظ میکنم. بهرحال دیگه اونقدرا هم فرصت ندارم که بخوام یه چیزی بشم. حالا راحت بخواب.» و بعد مچ دستش رو ول کردم و به ادامه میوه پوست کندن پرداختم. لبخند رضایت روی لبام نشست بعدش. تنور قلبم روشن شد. میوه کلا یه مزه دیگه پیدا کرد واسم. از اینکه بالاخره یکبار "جواب" دادم حس زنده بودن داشتم. اون شب واقعا برای لحظاتی حس کردم که بالاخره یه چیزی شدم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
