ru
Feedback
my soul...

my soul...

Открыть в Telegram

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
217
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-130 день
Архив постов
🌑🌛

هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم احساس میکنم به اونچه که درونم هستش خیانت میکنم ..

بدترین خستگی مال وقتیه که ادم از دست خودش خستس

پختگی به کهولت سن نیست ! به احساسیه که در مقابل همه ی چیزهایی که ناراحتت میکرد الان میگی مهم نیست _و این یعنی آغاز بی تفاوتی..

دقت کردین ! از آب انتظار مزه نداریم شاید واسه همین اینقدر میچسبه انتظار داشتن خیلی چیزارو خراب میکنه ..

بچه‌ها حواستون هست دیگه هرچی‌جلوتر میریم بزرگ نمیشیم؟ داریم پیر میشیم.

تو بچگی استخون‌هام درد گرفتن گفتن داری قد میکشی، فهمیدم بهای رشد درده!

بیکلام

it hurts, now that you re gone i don t like mirrors.mp31.94 MB

Видеосообщение00:26

گم شدن همیشه بد نیست بیاید در اولین انبوه سبزی که یافتیم گم شویم !!

و گاهی فقط خودت میدانی چقد ویرانه ای چقدر غیر قابل احیا و چقدر سوت و کور ..

تو دنیای پر از مد های کوتاه مدت تو یه کلاسیک بی انتها بمون

کاش هنوزم مثل بچگیامون تنها تلخی زندگیمون شربت سرماخوردگی بود

کاش میشد دوباره بچه شد یه بچه ی پنج ساله که هیچی از زندگی نمیدونه ...

هیچ واکنشی نشون نده فقط فاصله بگیر

و درد به مویرگ هایمان رسیده بود اما هنوز لبخند میزنیم !

دیگه نه ادم سمی مونده حذف کنم نه موضوعی مونده که رها کنم! به قول عباس کیا رستمی : من ماندم و من ،من از من رنجیده و هیچکس نیست پادر میانی کند ...

Видеосообщение00:12