my soul...
Открыть в Telegram
202
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-130 день
Архив постов
202
پرسید چه شده؟
گفتم این روزها از همه چیز خستهام.
گفت باید صبر داشته باشی.
گفتم از صبر کردن بیشتر از همه چی خستهام.
202
من به چشمهای بیقرار تو قول میدهم:
ریشههای ما به آب
شاخههای ما به آفتاب میرسد،
ما دوباره سبز میشویم.
-قیصر امینپور.
202
راستش را بخواهی،
بعضی حرفها،
مثلِ غذایِ مانده میمانند؛
نه اشتها میآورند،
نه خاصیت دارند.
پس لطفا،
اگر حرفِ تازهای نداری،
سکوت کن.
هم به نفعِ من است، هم به نفعِ تو.'
202
من هم خوش اخلاقم هم بداخلاق
هم سرسنگینم هم شیطون
هم کم حرفم هم پر حرف
هم بهترین هم بدترین
اینکه تو کدومش رو میبینی
بستگی به این داره که
« خودت » کی هستی . . .
202
باز باران با ترانه ، میخورد بر بام خانه..
خانه ام کو ؟!
خانه ات کو ؟!
آن دل دیوانه ات کو ؟!
روز های کودکی کو ؟!
فصل خوب سادگی کو ؟
یادت آید روز باران ! گردش یک روز دیرین !
پس چه شد دیگر کجا رفت ، خاطرات خوب و شیرین ؟
در پس آن کوی بن بست !
در دل تو آرزو هست
کودک خوشحال دیروز..
غرق در غم های آمروز !
یاد باران رفته از یاد !
آرزو ها رفته بر باد !
باز باران باز باران
میخورد بر بام خانه
بی ترانه بی بهانه
شایدم گم
202
هر کاری که از من میبینی، جواب کار خودته!
اگه کار بدی کردم، به کارای خودت فکر کن !
اگه کار خوبی کردم، به خاطر کارای خودت بوده!
اگه مهربون بودم چون تو مهربون بودی باهام!
اگه بد اخلاق بودم چون تو باهام بد رفتار کردی !
اگه بی اهمیتم بهم اهمیت ندادی! اگه بهت اعتماد ندارم چون تو باعثش شدی!
اگه نگرانت نیستم نگرانم نبودی ! حساب کتاب نیستا ولی من یاد گرفتم جایی اضافه نباشم :)
202
میخواستم سعی کنم
آدما رو دوست داشته باشم
اما هر بار بهم ثابت میکردند
که ارزشش رو ندارن و جز نفرت
و کینه لایق چیز دیگهای نبودند
وقتی تماشاشون میکنم میفهمم
که چقدر میتونن کثیف باشند
و پشت نقاب مهربونشون
یه هیولای ترسناک خوابیده که
هر لحظه تغییر شکل میده
نمیشه دوسشون داشت غیر ممکنه
202
از بچگی هیچیو زوری نمیخواستم.
حتی نزدیک ترین آدمای زندگیمو.
هرکسی میتونست هرجا که دلش خواست خودشو پاک کنه از زندگیم؛ اعتراضیم نمیکردم.
هیچوقت خواهش نکردم واسه اینکه برسم به چیزی یا کسیو نگه دارم. سعی میکردم خودم به دستش بیارم.
نه با خواهش، نه با التماس، حتی نه با کمک کسی.
اگرم نمیشد بیخیالش میشدم.
ولی هیچکدوم از اینا از سر غرور یا یه دندگیم نبود.
مشکل فقط اینجاست که چیزایی که با خواهش و التماس به دست بیان دیگه دوست داشتنی نیستن...!!
202
اگه من بخوام راجب مودم ی توضیح کلی بدم اینطوریه ک خوابم میاد ولی نمیبره؛
خستم ولی انگار نیستم
میخام برم ولی انگار دلیلی برای موندن دارم!
حرف میزنم ولی عصبی میشم از حرف زدن
حرف نمیزنم حوصلم سر میره
میخام برم بیرون ولی حوصله ی بیرون رفتن ندارم؛
از خونه موندنم خوشم نمیاد ها ولی بازم تو خونم
نمیدونم میفهمی یا ن تویی ک داری میخونی ببین من تو کلافه ترین حالت ممکنم کلافه ترین!
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
