ru
Feedback
MAGNA

MAGNA

Открыть в Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
509
Подписчики
-224 часа
-397 дней
-5130 день
Архив постов
داشتم اپلود میکردم تا شنیدم پدرش .....

بس

ارسلان داداش زشته

خدا رحمتش کنه عکستم خیلی خوبه هیچ مشکلی نداره به حرف بقیه هم توجه نکن

اولن بابام مرده کص نگو دوما من خودم مربیم شهریه ننت؟

ببین من تخم پدرم نیستم اگه ابروت رو داخل اهواز نبرم

اومدی اینجا واسه من کیر کیر‌ میکنی

Repost from 𝐍𝐬!🀄

جنده مامانت که نتونسته یه بچه بزرگ کنه

ترو بابات هم گردن نمیگیره شهریه باشگاهت رو داری زیر میزنی میدی

ایول دعوا

کیرم‌کنم تو کص کفک زندت برای به بچه محله هام کصشعر میگی ؟

الان جمع بستی جنده؟

داداش اصلا بره کص بده به کیرم تو چنل اینارو میفرسته اسم تو خراب میسه کص مشنگ

واقعا من گایددم تک تکتون که بخواین به این کصشراتون بگین غیرت

لیاقت تورو هیچکس نداره ارسلان بیا فاب بزنیم

ای من کیرم تو اون رگ غیرتی که بخواد سر تو بزنه بالا

بعدش ما میخوایم سر اینا غیرتی بشیم

چه خبرههه🤣🤣🤣

کسکش به ما چه داداش دختره که زیدمون نیست رفیقمون نیست هر طور دوست داشته باشه عکس میگیره میزاره ما چیکارش داریم