es
Feedback
MAGNA

MAGNA

Ir al canal en Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
509
Suscriptores
-224 horas
-397 días
-5130 días
Archivo de publicaciones
داشتم اپلود میکردم تا شنیدم پدرش .....

بس

ارسلان داداش زشته

خدا رحمتش کنه عکستم خیلی خوبه هیچ مشکلی نداره به حرف بقیه هم توجه نکن

اولن بابام مرده کص نگو دوما من خودم مربیم شهریه ننت؟

ببین من تخم پدرم نیستم اگه ابروت رو داخل اهواز نبرم

اومدی اینجا واسه من کیر کیر‌ میکنی

جنده مامانت که نتونسته یه بچه بزرگ کنه

ترو بابات هم گردن نمیگیره شهریه باشگاهت رو داری زیر میزنی میدی

ایول دعوا

کیرم‌کنم تو کص کفک زندت برای به بچه محله هام کصشعر میگی ؟

الان جمع بستی جنده؟

داداش اصلا بره کص بده به کیرم تو چنل اینارو میفرسته اسم تو خراب میسه کص مشنگ

واقعا من گایددم تک تکتون که بخواین به این کصشراتون بگین غیرت

لیاقت تورو هیچکس نداره ارسلان بیا فاب بزنیم

ای من کیرم تو اون رگ غیرتی که بخواد سر تو بزنه بالا

بعدش ما میخوایم سر اینا غیرتی بشیم

چه خبرههه🤣🤣🤣

کسکش به ما چه داداش دختره که زیدمون نیست رفیقمون نیست هر طور دوست داشته باشه عکس میگیره میزاره ما چیکارش داریم