fa
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

رفتن به کانال در Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
4 438
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-837 روز
-4430 روز
آرشیو پست ها
نمونه دیگه ای از این موارد، محمدکمال شیخ العید پرستار و از اعضای تیم های ضد زره حماس ...
نمونه دیگه ای از این موارد، محمدکمال شیخ العید پرستار و از اعضای تیم های ضد زره حماس ...

بطور مثال این فرد هیثم محمد حماد که تا پیش از این به عنوان کادر درمان در لیست کشته شده ها مطرح شده بود و اخیرا به عنوان یکی ا
بطور مثال این فرد هیثم محمد حماد که تا پیش از این به عنوان کادر درمان در لیست کشته شده ها مطرح شده بود و اخیرا به عنوان یکی از فرماندهان کشته شده جهاد اسلامی لیست شده !....😭

گروه ازادی بخش !!!! و انسان دوست حماس و جهاد اسلامی فلسطین اسامی یکسری از فرمانده هاش رو که کشته شدن منتشر کرده ، و نکته جالب
گروه ازادی بخش !!!! و انسان دوست حماس و جهاد اسلامی فلسطین اسامی یکسری از فرمانده هاش رو که کشته شدن منتشر کرده ، و نکته جالب چیه ؟ اکثر این افراد پیش تر به عنوان کادر درمان و خبرنگار معرفی شده بود

https://t.me/TheUnitedStatesofMemerica/11811 این فقط محدود به این صنعت نیست متاسفانه من سال هاست دارم تو گپای مربوط به ویدیو گیم با اینجور آدم ها دعوا میکنم و باهاشون بحث میکنم از چند سال پیش شروع شد که میگفتن چرا کرکتر یه بازی باید زن باشه اصن بعد یاد گرفتن بگن ووک که اینو هنوزم میگن بعد این چندساله رسیده به اینکه این کرکتر تو این بازی سیاه پوسته پس بازی چپه چپا ریدن به صنعت ویدیو گیم کمک😱😱 حالا بماند اگه یه کرکتر زن سیاه پوست توی یه گیمی باشه چه سیرکی راه میندازن...

اعتراضات در کوبا آغاز شده این اعتراضات در حالی آغاز شد که هاوانا برق مناطق شرقی این کشور را به طور نامحدود قطع کرد. دولت اعلام کرد که "مطلقاً سوختی باقی نمانده است" و وضعیت اکنون "بحرانی" است.

Repost from SOS Needit
خیلیم میبینم که میگن اصلا تو این شرایط که آینده و همین فردا تو حاله ای از ابهامه و معلوم نیست چه بلایی سرمون میاد ، اصلا درس خوندن و تلاش برای ازمون و کنکور چه معنی داره ؟ حرفشون هم منطقیه ولی بذارید درست بهش فکر کنیم.. اولا، درس خوندن الان برای تو صرفا پاس کردن چند تا واحد یا رتبه کنکور نیست.. این یه تمرین تاب‌آوری تحت فشاره کسی که بتونه تو این سطح از نوسان و آشفتگی، ذهنش رو متمرکز نگه داره و روتینش رو حفظ کنه، یه مهارتی پیدا می‌کنه که ده سال دیگه، تو هر بیزنس یا بحرانی، می‌تونه گلیم خودش رو از آب بکشه یجورایی ، تو داری عضله‌ی انضباط شخصی رو تو سخت‌ترین شرایط ممکن می‌سازی مثل تبدیل کردن تهدید به یه فرصت بینظیر ​ثانیا، بیا سناریوها رو بررسی کنیم اگر اوضاع همین‌جوری بمونه یا سخت‌تر بشه، تو به هر حال به یه اهرم فشار نیاز داری تا بتونی موقعیتت رو تغییر بدی مگه نه ؟ حالا اون اهرم چیه؟ تخصص، مدرک معتبر، و دانشی که تو رو از بقیه متمایز کنه. تو این دنیا، متاسفانه یا خوشبختانه آدما رو بر اساس ارزش افزوده‌ای که ایجاد می‌کنن نجات میدن. اگه درس نخونی و روتین نداشته باشی، فقط یه آدم مستأصل دیگه به جمع بقیه اضافه کردی که هیچ ابزاری برای تغییر سرنوشتش نداره.... ​ثالثاً، عزیزم روتین، پناهگاه روانی توئه. مغز انسان وقتی با عدم قطعیت مطلق روبرو میشه، شروع می‌کنه به خودخوری و تولید اضطراب. وقتی تو روتین داری، یعنی داری به مغزت فرمان می‌دی که من هنوز فرمانده‌ی این کشتی هستم. روتین باعث می‌شه انرژی روانیت عوض اینکه صرف تحلیل سناریوهای تخیلیِ آینده بشه، صرف یه کارِ ملموس و قابل اندازه‌گیری بشه. و بهت فرصت بده اون چیزی که میتونی کنترل کنی یعنی همین فاصله چند سانتی متری گوش سمت چپ تا گوش سمت راستت !

ابن موضوعات به بقیه هم بفهمونید

میخوان ببینن چقدر میشه فشار آورد قبل از اینکه مردم واقعاً قیام کنن. دارن صبرمون رو محک میزنن. هر بار یه کم بدتر، ببینن کی دیگه نمیتونه تحمل کنه تا خرش رو ببرن حالا تو هی برو برای دو دقیقه اینستاگرام گردی اینترنت پرو بخر

آدمیزاد در قرن حاضر و سال 2026 بدون اینترنت، تو یه سلول انفرادی افتاده. نمیتونه با خواهرش تو هزاران کیلومتر اونطرف تر تماس تصویری بگیره، نمیتونه تو گروه دوستانش خنده و شوخی کنه و ارتباطات استاندارد خودش رو ادامه بده به هیچ اخباری درباره اطرافش دسترسی نداره تا چکش کنه و بتونه اماده باشه یا برنامه ریزی کنه همین باعث شده افسردگی، خودکشی، خشونت خانگی بره بالا. دارن روان جمعی رو نابود میکنن.

دارن یه آزمایش کنترل کامل انجام میدن میخوان ببینن چطور میتونن جامعه رو بدون نت اداره کنن. دارن سناریوی «دولت جزیره ای» رو پیاده میکنن این سناریو اینطوری کار میکنه که هر چی مردم وابسته تر بشن، راحتتر میتونن مطیعشون کنن

اول اینترنت عمومی رو به فلک میکشونن، بعد با قیمت گزاف اینترنت پرو میفروشن. به این میگن آپارتاید اینترنتی. یعنی فقط اونایی که پول دارن به اطلاعات و زندگی عادی دسترسی دارن. بقیه باید تو جهل و فقر و بدختی بمونن.

اگر میدونستید این سیستم قطعی اینترنت چقدرررررررررررررررر خطرناکه

Repost from SOS Needit
دوست نداشتم اینجا اینو مطرح کنم ولی خیلی عصبانیم خیلی مردم تو خیابون، تو محل کار، تو خونه ها، حتی واسه یه پیام ساده باید التماس کنن، باید نیم ساعت منتظر بمونن تا یه صفحه باز بشه، دانشجوها از درس موندن، کسب وکارها دارن نابود میشن، ارتباط با دنیا و صدای مردم کشور قطع شده و ادمایی هستن که با وقاحت به این اتفاق مشروعیت میدن باید پول بدی تا نت معمولی مثلا پرو بگیری ؟ چقدر خاک دیگه باید اینطور بریزن روی سرمون و به چقدر تبعیض دیگه میخواید از سمتشون مشروعیت بدید ؟ و جالبتر اینکه انگاری نمیدونن چطور دارن کامل رصد میشن ؟ هر سایت که میری، هر پیام که میدی، هر کیلوبایت که مصرف میکنی، دقیقا زیر ذره بین خودشونه. فکر کردی با پولت آزادی خریدی؟ معذرت میخوام ولی فقط یه قلاده طلایی انداختن گردنت و تو خوشحالی که زنگوله داره عزیزم از این آدمها بدم میاد. شرم بر شما. شرم بر این تبعیض طلبی و خودخواهی مردم یادشون نمیره که تو سختی چطور پشتشون رو به خاک مالیدی

چیزی به اسم اینترنت ملی و اینترنت پرو نداریم. شبکه اطلاعات داخلی اسمش اینترنت نیست و اینترنت یا شبکه جهانی هم اپشن اضافه‌ای لازم نداره که پسوند پرو بگیره. اینترنت در ایران قطعه، ملی نیست. طرح پرو هم یک جنایته که نباید در اون مشارکت کرد. درسته که پول فیلتر شکن و پول پرو هر دو یه جا میره، ولی تفاوت فاحشی بین این دو وجود داره. خریدن فیلتر شکن یعنی من هزینه‌ای بیشتر پرداخت میکنم، ولی به جنایت قطعی اینترنت، رصد شدن تمام فعالیت‌های خودم و اطرافیانم و دهن کجی به قربانی شدن میلیون‌ها صاحب کسب و کار عادت نمیکنم. نذارید طرح آخوند برای قطع شدن همیشگی اینترنت و بعد فروختن یک اینترنت نصفه و نیمه گرون قیمت تحت رصد مستقیم اجرایی بشه بخاطر چهارتا ریلز و دوتا ویدیوی یوتیوب. مردم بدبخت و داغدار و فقیرتر نشدن که برای سپاه دم تکون بدید.

اولش که این افکار توی ذهنم اومدن و به زبون آوردم خیلی به همه برخورد ولی راستش هرچی فکر کردم بیشتر مطمئن شدم که خلاف این فکر کردن خلاف تمام موازین اخلاقی نه فقط من بلکه هرکسی که فارغ از هرچیزی ذره ای انسان دوستی در وجودش هست و بنظرش حق هیچ بی‌گناهی بالخص کودک "مرگ" نیست

میخوام یه چیزی بگم گرچه فی البداهه اس ولی احساس میکنم پرداختن بهش تو شرایط فعلی مهمه اینکه جریان‌های سیاسی -چه چپ، چه راست، چه ووک، چه نئولیبرال هرچه هم شعار آزادی و عدالت بدن، وقتی اونقدری دقیق و ریز جزئیات خط بکشید، میبینید که مرگ براشون فقط وقتی ارزش داره که به سود قبیله‌شون باشه. اگه قربانی، دشمن دشمنشونه، ارج میگیره. اگه قربانی، دوست دشمنشونه، سکوت میکنن. اگه قربانی تو خط روایت اونها نباشه، براشون وجود نداره. و من به عنوان یک آدم معمولی که دلم برای هر انسان بیگناهی می‌سوزه، دارم میبینم این بازی چقدر خطرناکه اینجاست که میگم هر فعالی در این دنیای پر از آشوب و دروغ، باید خیلی مواظب باشه که درگیر ایدئولوژی‌های سیاسی نشه. چون ایدئولوژی، کم کم بهت یاد میده که با مرگ بعضی‌ها کنار بیای. اولش میگه اینها اولویت فعلی نیستن، بعد میگه خب، تقصیر خودشون بود، آخرش میرسی به جایی که سکوتت تبدیل به همراهی با کشتار میشه اگه راست میگی برای انسانیت، برای همه‌ی انسانها فریاد بزن، نه فقط اونهایی که به درد پرچمت میخورن

Repost from SOS Needit
​حفظ سلامت روان در این شرایط ، شدیدا مستلزم یک انعطاف‌پذیری روان‌شناختی هستش تا بتونیم بین پذیرش واقعیت‌های تلخ اجتماعی و تلاش برای بقای شخصی تعادل برقرار کنیم. یعنی من آگاهانه انتخاب می‌کنم که از درماندگی آموخته‌شده ای که شرایط بهم تحمیل میکنه فاصله بگیرم. اگر ارتباطات جهانی قطع شده، من ارتباطات سیناپسی‌ خودم رو با یادگیری مهارت‌های جدید آفلاین یا ارتباط با افراد نزدیک و دوست داشتنی خودم در زندگی واقعی تقویت می‌کنم. دوستای عزیزم کیفیت زندگی ما در این لحظات، در توانایی‌ ما برای معنابخشی به این رنج خلاصه میشه . اینکه بفهمیم چگونه و چطور میشه در عین تجربه تروماهای جمعی، از غرق شدن در تروما جلوگیری کرد و به یک رشد حداقای پس از فاجعه دست پیدا کرد این مراقبت ع از روان خودمون ، هرگز یک خودخواهی، یا بی مسئولیتی در قبال شرایط یا واقعیات زندگی نیست بلکه مسئولانه‌ترین واکنشیه که می‌تونیم نسبت به خودمون و آینده‌ خودمون داشته باشیم تا وقتی دوباره به جهان وصل شدیم، ذهنی منسجم و آماده برای کنشگری داشته باشیم. براتون آرامش و روز های بهتری ارزو میکنم

https://splus.ir/TheUnitedStatesofiranica در سوپر اپلیکیشن سروش میزبان شماییم😭

سال نو مبارک به امید تابش هرچه زودتر نور و گرم شدن قلب هاتون در این شب های تاریک ، سرد و طاقت فرسا دوام بیارید و مراقب هم باشید

ادم نمیدونه این 5 ثانیه ای که وصله رو چیکار کنه