𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭
الذهاب إلى القناة على Telegram
𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
4 438
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-837 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
4 438
نمونه دیگه ای از این موارد، محمدکمال شیخ العید پرستار و از اعضای تیم های ضد زره حماس ...
4 438
بطور مثال این فرد هیثم محمد حماد که تا پیش از این به عنوان کادر درمان در لیست کشته شده ها مطرح شده بود و اخیرا به عنوان یکی از فرماندهان کشته شده جهاد اسلامی لیست شده !....😭
4 438
گروه ازادی بخش !!!! و انسان دوست حماس و جهاد اسلامی فلسطین اسامی یکسری از فرمانده هاش رو که کشته شدن منتشر کرده ، و نکته جالب چیه ؟ اکثر این افراد پیش تر به عنوان کادر درمان و خبرنگار معرفی شده بود
4 438
https://t.me/TheUnitedStatesofMemerica/11811
این فقط محدود به این صنعت نیست
متاسفانه من سال هاست دارم تو گپای مربوط به ویدیو گیم با اینجور آدم ها دعوا میکنم و باهاشون بحث میکنم
از چند سال پیش شروع شد که میگفتن چرا کرکتر یه بازی باید زن باشه اصن
بعد یاد گرفتن بگن ووک که اینو هنوزم میگن
بعد این چندساله رسیده به اینکه این کرکتر تو این بازی سیاه پوسته پس بازی چپه چپا ریدن به صنعت ویدیو گیم کمک😱😱
حالا بماند اگه یه کرکتر زن سیاه پوست توی یه گیمی باشه چه سیرکی راه میندازن...
4 438
اعتراضات در کوبا آغاز شده
این اعتراضات در حالی آغاز شد که هاوانا برق مناطق شرقی این کشور را به طور نامحدود قطع کرد.
دولت اعلام کرد که "مطلقاً سوختی باقی نمانده است" و وضعیت اکنون "بحرانی" است.
4 438
Repost from SOS Needit
خیلیم میبینم که میگن اصلا تو این شرایط که آینده و همین فردا تو حاله ای از ابهامه و معلوم نیست چه بلایی سرمون میاد ، اصلا درس خوندن و تلاش برای ازمون و کنکور چه معنی داره ؟ حرفشون هم منطقیه ولی بذارید درست بهش فکر کنیم..
اولا، درس خوندن الان برای تو صرفا پاس کردن چند تا واحد یا رتبه کنکور نیست.. این یه تمرین تابآوری تحت فشاره کسی که بتونه تو این سطح از نوسان و آشفتگی، ذهنش رو متمرکز نگه داره و روتینش رو حفظ کنه، یه مهارتی پیدا میکنه که ده سال دیگه، تو هر بیزنس یا بحرانی، میتونه گلیم خودش رو از آب بکشه یجورایی ، تو داری عضلهی انضباط شخصی رو تو سختترین شرایط ممکن میسازی مثل تبدیل کردن تهدید به یه فرصت بینظیر
ثانیا، بیا سناریوها رو بررسی کنیم
اگر اوضاع همینجوری بمونه یا سختتر بشه، تو به هر حال به یه اهرم فشار نیاز داری تا بتونی موقعیتت رو تغییر بدی مگه نه ؟ حالا اون اهرم چیه؟ تخصص، مدرک معتبر، و دانشی که تو رو از بقیه متمایز کنه. تو این دنیا، متاسفانه یا خوشبختانه آدما رو بر اساس ارزش افزودهای که ایجاد میکنن نجات میدن. اگه درس نخونی و روتین نداشته باشی، فقط یه آدم مستأصل دیگه به جمع بقیه اضافه کردی که هیچ ابزاری برای تغییر سرنوشتش نداره....
ثالثاً، عزیزم
روتین، پناهگاه روانی توئه. مغز انسان وقتی با عدم قطعیت مطلق روبرو میشه، شروع میکنه به خودخوری و تولید اضطراب. وقتی تو روتین داری، یعنی داری به مغزت فرمان میدی که من هنوز فرماندهی این کشتی هستم. روتین باعث میشه انرژی روانیت عوض اینکه صرف تحلیل سناریوهای تخیلیِ آینده بشه، صرف یه کارِ ملموس و قابل اندازهگیری بشه. و بهت فرصت بده اون چیزی که میتونی کنترل کنی یعنی همین فاصله چند سانتی متری گوش سمت چپ تا گوش سمت راستت !
4 438
میخوان ببینن چقدر میشه فشار آورد قبل از اینکه مردم واقعاً قیام کنن. دارن صبرمون رو محک میزنن. هر بار یه کم بدتر، ببینن کی دیگه نمیتونه تحمل کنه تا خرش رو ببرن
حالا تو هی برو برای دو دقیقه اینستاگرام گردی اینترنت پرو بخر
4 438
آدمیزاد در قرن حاضر و سال 2026 بدون اینترنت، تو یه سلول انفرادی افتاده. نمیتونه با خواهرش تو هزاران کیلومتر اونطرف تر تماس تصویری بگیره، نمیتونه تو گروه دوستانش خنده و شوخی کنه و ارتباطات استاندارد خودش رو ادامه بده به هیچ اخباری درباره اطرافش دسترسی نداره تا چکش کنه و بتونه اماده باشه یا برنامه ریزی کنه همین باعث شده افسردگی، خودکشی، خشونت خانگی بره بالا. دارن روان جمعی رو نابود میکنن.
4 438
دارن یه آزمایش کنترل کامل انجام میدن میخوان ببینن چطور میتونن جامعه رو بدون نت اداره کنن. دارن سناریوی «دولت جزیره ای» رو پیاده میکنن این سناریو اینطوری کار میکنه که هر چی مردم وابسته تر بشن، راحتتر میتونن مطیعشون کنن
4 438
اول اینترنت عمومی رو به فلک میکشونن، بعد با قیمت گزاف اینترنت پرو میفروشن. به این میگن آپارتاید اینترنتی. یعنی فقط اونایی که پول دارن به اطلاعات و زندگی عادی دسترسی دارن. بقیه باید تو جهل و فقر و بدختی بمونن.
4 438
Repost from SOS Needit
دوست نداشتم اینجا اینو مطرح کنم ولی خیلی عصبانیم خیلی
مردم تو خیابون، تو محل کار، تو خونه ها، حتی واسه یه پیام ساده باید التماس کنن، باید نیم ساعت منتظر بمونن تا یه صفحه باز بشه، دانشجوها از درس موندن، کسب وکارها دارن نابود میشن، ارتباط با دنیا و صدای مردم کشور قطع شده و ادمایی هستن که با وقاحت به این اتفاق مشروعیت میدن
باید پول بدی تا نت معمولی مثلا پرو بگیری ؟ چقدر خاک دیگه باید اینطور بریزن روی سرمون و به چقدر تبعیض دیگه میخواید از سمتشون مشروعیت بدید ؟
و جالبتر اینکه انگاری نمیدونن چطور دارن کامل رصد میشن ؟ هر سایت که میری، هر پیام که میدی، هر کیلوبایت که مصرف میکنی، دقیقا زیر ذره بین خودشونه. فکر کردی با پولت آزادی خریدی؟ معذرت میخوام ولی فقط یه قلاده طلایی انداختن گردنت و تو خوشحالی که زنگوله داره عزیزم
از این آدمها بدم میاد. شرم بر شما. شرم بر این تبعیض طلبی و خودخواهی
مردم یادشون نمیره که تو سختی چطور پشتشون رو به خاک مالیدی
4 438
Repost from ساحره 🏳⚧
چیزی به اسم اینترنت ملی و اینترنت پرو نداریم. شبکه اطلاعات داخلی اسمش اینترنت نیست و اینترنت یا شبکه جهانی هم اپشن اضافهای لازم نداره که پسوند پرو بگیره.
اینترنت در ایران قطعه، ملی نیست.
طرح پرو هم یک جنایته که نباید در اون مشارکت کرد. درسته که پول فیلتر شکن و پول پرو هر دو یه جا میره، ولی تفاوت فاحشی بین این دو وجود داره. خریدن فیلتر شکن یعنی من هزینهای بیشتر پرداخت میکنم، ولی به جنایت قطعی اینترنت، رصد شدن تمام فعالیتهای خودم و اطرافیانم و دهن کجی به قربانی شدن میلیونها صاحب کسب و کار عادت نمیکنم. نذارید طرح آخوند برای قطع شدن همیشگی اینترنت و بعد فروختن یک اینترنت نصفه و نیمه گرون قیمت تحت رصد مستقیم اجرایی بشه بخاطر چهارتا ریلز و دوتا ویدیوی یوتیوب. مردم بدبخت و داغدار و فقیرتر نشدن که برای سپاه دم تکون بدید.
4 438
اولش که این افکار توی ذهنم اومدن و به زبون آوردم خیلی به همه برخورد ولی راستش هرچی فکر کردم بیشتر مطمئن شدم که خلاف این فکر کردن خلاف تمام موازین اخلاقی نه فقط من بلکه هرکسی که فارغ از هرچیزی ذره ای انسان دوستی در وجودش هست و بنظرش حق هیچ بیگناهی بالخص کودک "مرگ" نیست
4 438
میخوام یه چیزی بگم گرچه فی البداهه اس ولی احساس میکنم پرداختن بهش تو شرایط فعلی مهمه اینکه
جریانهای سیاسی -چه چپ، چه راست، چه ووک، چه نئولیبرال هرچه هم شعار آزادی و عدالت بدن، وقتی اونقدری دقیق و ریز جزئیات خط بکشید، میبینید که مرگ براشون فقط وقتی ارزش داره که به سود قبیلهشون باشه. اگه قربانی، دشمن دشمنشونه، ارج میگیره. اگه قربانی، دوست دشمنشونه، سکوت میکنن. اگه قربانی تو خط روایت اونها نباشه، براشون وجود نداره.
و من به عنوان یک آدم معمولی که دلم برای هر انسان بیگناهی میسوزه، دارم میبینم این بازی چقدر خطرناکه اینجاست که میگم هر فعالی در این دنیای پر از آشوب و دروغ، باید خیلی مواظب باشه که درگیر ایدئولوژیهای سیاسی نشه. چون ایدئولوژی، کم کم بهت یاد میده که با مرگ بعضیها کنار بیای. اولش میگه اینها اولویت فعلی نیستن، بعد میگه خب، تقصیر خودشون بود، آخرش میرسی به جایی که سکوتت تبدیل به همراهی با کشتار میشه
اگه راست میگی برای انسانیت، برای همهی انسانها فریاد بزن، نه فقط اونهایی که به درد پرچمت میخورن
4 438
Repost from SOS Needit
حفظ سلامت روان در این شرایط ، شدیدا مستلزم یک انعطافپذیری روانشناختی هستش تا بتونیم بین پذیرش واقعیتهای تلخ اجتماعی و تلاش برای بقای شخصی تعادل برقرار کنیم.
یعنی من آگاهانه انتخاب میکنم که از
درماندگی آموختهشده ای که شرایط بهم تحمیل میکنه فاصله بگیرم. اگر ارتباطات جهانی قطع شده، من ارتباطات سیناپسی خودم رو با یادگیری مهارتهای جدید آفلاین یا ارتباط با افراد نزدیک و دوست داشتنی خودم در زندگی واقعی تقویت میکنم.
دوستای عزیزم
کیفیت زندگی ما در این لحظات، در توانایی ما برای معنابخشی به این رنج خلاصه میشه .
اینکه بفهمیم چگونه و چطور میشه در عین تجربه تروماهای جمعی، از غرق شدن در تروما جلوگیری کرد و به یک رشد حداقای پس از فاجعه دست پیدا کرد این مراقبت ع از روان خودمون ، هرگز یک خودخواهی، یا بی مسئولیتی در قبال شرایط یا واقعیات زندگی نیست بلکه مسئولانهترین واکنشیه که میتونیم نسبت به خودمون و آینده خودمون داشته باشیم تا وقتی دوباره به جهان وصل شدیم، ذهنی منسجم و آماده برای کنشگری داشته باشیم.
براتون آرامش و روز های بهتری ارزو میکنم
4 438
سال نو مبارک به امید تابش هرچه زودتر نور و گرم شدن قلب هاتون در این شب های تاریک ، سرد و طاقت فرسا
دوام بیارید و مراقب هم باشید
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
