fa
Feedback
معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

رفتن به کانال در Telegram

دُفعة 2026 🎒🦋 عملنا جروب مناقشه عشان نشجع بعض علي المذاكره وكلنا هنا بنساعد بعض عشان نوصل لحلمنا سوا جروبنا الصغير عشان نساعد بعض ونبسط المنهج لو واقف معاك سؤال، أو محتاج ملخص نصيحه... "خطوة بخطوة.. هنوصل بإذن الله." 🦋📑

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

کانال معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》 (@c_ecce) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 546 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 546 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
دُفعة 2026 🎒🦋 عملنا جروب مناقشه عشان نشجع بعض علي المذاكره وكلنا هنا بنساعد بعض عشان نوصل لحلمنا سوا جروبنا الصغير عشان نساعد بعض ونبسط المنهج لو واقف معاك سؤال، أو محتاج ملخص نصيحه... "خطوة بخطوة.. هنوصل بإذن الله." 🦋📑

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

10 546
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
「 𝐸𝑙 𝐹𝑎𝑛𝑎𝑛𝑎🌸 」 ⇜ ممنوع ترسل كلام كثير ༄

English Language_Secondary2_TR2_W8.pdf4.38 KB

و الله زيك و كمان امتحان الشهر

تكنونجيا😂😂😂

عليه افضل الصلاه والسلاام

ترشحوا مين فيزياء؟

مش عارفه بس بجد مش بيجي منها حاجة

مفيش حاجه للغات طيب 🙂

وحشه عشان في ناس كتير بتحل من مصادر بره

بينش والله يسطا ساعت 20 في جنب وعشرين في جنب يعني أربعين لان عندي إصابه بس انا في البرايم معاك لحد الخمسين عادي

لو عندك مذاكرة كتير أفتكر الجملة 🫰🏻

ده اللى يشوفك يقول عليا عاملة مصيبة😂😂

جماعه ملخص فيزياء علي الباب الاول والثاني