ar
Feedback
معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

الذهاب إلى القناة على Telegram

دُفعة 2026 🎒🦋 عملنا جروب مناقشه عشان نشجع بعض علي المذاكره وكلنا هنا بنساعد بعض عشان نوصل لحلمنا سوا جروبنا الصغير عشان نساعد بعض ونبسط المنهج لو واقف معاك سؤال، أو محتاج ملخص نصيحه... "خطوة بخطوة.. هنوصل بإذن الله." 🦋📑

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》

تُعد قناة معاك للآخر | تالتة ثانوي 《 مناقشة 》 (@c_ecce) لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 10 546 مشتركاً، محتلاً المرتبة في فئة اخرى.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 10 546 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ невідомо، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 0، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 0، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
دُفعة 2026 🎒🦋 عملنا جروب مناقشه عشان نشجع بعض علي المذاكره وكلنا هنا بنساعد بعض عشان نوصل لحلمنا سوا جروبنا الصغير عشان نساعد بعض ونبسط المنهج لو واقف معاك سؤال، أو محتاج ملخص نصيحه... "خطوة بخطوة.. هنوصل بإذن الله." 🦋📑

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة اخرى.

10 546
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
「 𝐸𝑙 𝐹𝑎𝑛𝑎𝑛𝑎🌸 」 ⇜ ممنوع ترسل كلام كثير ༄

تلخيص فيزيا

English Language_Secondary2_TR2_W8.pdf4.38 KB

و الله زيك و كمان امتحان الشهر

تكنونجيا😂😂😂

دي آيه🙂🙂

عليه افضل الصلاه والسلاام

ترشحوا مين فيزياء؟

لا بعيده😂

مش عارفه بس بجد مش بيجي منها حاجة

مفيش حاجه للغات طيب 🙂

وحشه عشان في ناس كتير بتحل من مصادر بره

بينش والله يسطا ساعت 20 في جنب وعشرين في جنب يعني أربعين لان عندي إصابه بس انا في البرايم معاك لحد الخمسين عادي

لو عندك مذاكرة كتير أفتكر الجملة 🫰🏻

ده اللى يشوفك يقول عليا عاملة مصيبة😂😂

جماعه ملخص فيزياء علي الباب الاول والثاني