fa
Feedback
به امید دل‌بسته بودم؛

به امید دل‌بسته بودم؛

رفتن به کانال در Telegram

هیچ و پوچ .

نمایش بیشتر
إيران133 667دسته بندی مشخص نشده است
354
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+37 روز
+2530 روز
آرشیو پست ها
بگو چرا اینا همه راجب ما میدونن؛

«زندگی، تنها یک بازیِ بی‌معنی‌ است که همه‌ی ما در آن بازنده‌ایم.»

از تمامِ دنیا قلبی حساس و فکری دائما مشغول به من رسید.

پیام ویدیو00:34

من منطقی تصمیم می‌گیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری می‌کنم.

با تو خوبه همه چی...

متاسفم که تو گاهی غمگینی و دست‌های من از تو دورن.

از اون آهنگای قدیمی قشنگ.

دوست دارم بخوابم، بیدار که شدم همه‌چیز درست شده باشه.

پیام ویدیو00:20

پس از یک انتظار طولانی، حتی اگر بتوانی هم دیگر نمی خواهی.

رو مخمه دیوونه بازیات؛

تو هرچی شانس نیاورده باشم، تو حس ششم غوغا کردم.

پیام ویدیو00:29

خونه ی من اونجاست که بوی تو باشه؛

پیام ویدیو00:22

صبر اندک را بگویم، یا غم بسیار را؟

دخترا بی‌رحمانه‌ترین تصمیمات زندگی رو، درست بعد از کور شدن ذوقشون میگیرن.

عزیزم تربیت وظیفه‌ی پدر و مادره، ما فقط حق داریم آدم‌ها رو رها کنیم، نه اصلاح.