ch
Feedback
به امید دل‌بسته بودم؛

به امید دل‌بسته بودم؛

前往频道在 Telegram

هیچ و پوچ .

显示更多
伊朗133 667未指定类别
354
订阅者
无数据24 小时
+37
+2530
帖子存档
بگو چرا اینا همه راجب ما میدونن؛

«زندگی، تنها یک بازیِ بی‌معنی‌ است که همه‌ی ما در آن بازنده‌ایم.»

از تمامِ دنیا قلبی حساس و فکری دائما مشغول به من رسید.

视频消息00:34

من منطقی تصمیم می‌گیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری می‌کنم.

با تو خوبه همه چی...

متاسفم که تو گاهی غمگینی و دست‌های من از تو دورن.

از اون آهنگای قدیمی قشنگ.

دوست دارم بخوابم، بیدار که شدم همه‌چیز درست شده باشه.

视频消息00:20

پس از یک انتظار طولانی، حتی اگر بتوانی هم دیگر نمی خواهی.

رو مخمه دیوونه بازیات؛

تو هرچی شانس نیاورده باشم، تو حس ششم غوغا کردم.

视频消息00:29

خونه ی من اونجاست که بوی تو باشه؛

视频消息00:22

صبر اندک را بگویم، یا غم بسیار را؟

دخترا بی‌رحمانه‌ترین تصمیمات زندگی رو، درست بعد از کور شدن ذوقشون میگیرن.

عزیزم تربیت وظیفه‌ی پدر و مادره، ما فقط حق داریم آدم‌ها رو رها کنیم، نه اصلاح.