fa
Feedback
06:06

06:06

رفتن به کانال در Telegram

«06:06 | وقتی دلت بیداره

نمایش بیشتر
إيران9 868دسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام 06:06

کانال 06:06 (@vidobebin) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 34 961 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه و رتبه 9 868 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 34 961 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 26 532 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 1 506 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 17.33% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 18.09% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 010 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 6 274 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 89 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند اکت, جوانی, چیز, جور, شادی تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
«06:06 | وقتی دلت بیداره

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

34 961
مشترکین
+1 50624 ساعت
+7 6277 روز
+26 53230 روز
آرشیو پست ها
06:06
35 680
اگه یه وقت خاستی منو بترسونی یادت باشه من خیلی خیلی از ممه میترسم🫣😶

06:06
35 680
مرامی سه تا پست بالا رو ری اکت برین تا بریم پستای بدی🥺💐💐🥺

06:06
35 680
photo content
+1

06:06
35 680
قلبت همیشه چیزایی رو به یاد میاره که ذهنت میخواد فراموش کنه .

06:06
35 680
یعنی چی اسم ادکلن من چیه ؟ بی تربیت این بوی منه برو بوی خودتو پیدا کن

06:06
35 680
ساکت شدم چون حرف زدن فایده ای نداشت

06:06
35 680
احمقم مگه برم بخوابم،شب به این زیبایی پر از سکوت بدون آدم اشغال و حرف اضافه

06:06
35 680
احمقم مگه برم بخوابم،شب به این زیبایی  پر از سکوت بدون آدم اشغال وحرف اضافه

06:06
35 680
احمقم مگه برم بخوابم،شب به این زیبایی  پر از سکوت بدون آدم اشغال و حرف اضافه

06:06
35 680

06:06
35 680
کم بدبختی داریم هی هم فردا می شه

06:06
35 680
هوا هوایی که بیایی زیر پتوی من

06:06
35 680
به عنوان یه زمستون فن خیلی خوشحالم که استخونام داره از سرما منجمد میشه.

06:06
35 680
من انقدر خوب بلد بودم کاراتونو تلافی کنم اما همیشه یه چیزی ته دلم میگفت، اگه دلش بشکنه چی ؟

06:06
35 680
دخترا که روانی ان مجسمه بزنن ببینم چقدر ید💐🤩

06:06
35 680
شاید آدما حرف های خوبی بزنن ولی دلیل نمیشه آدم های خوبی باشن

06:06
35 680
یه جمله بم بگو @UnknownAdminnbot

06:06
35 680
شمام جغدیدا😂😂

06:06
35 680
photo content

06:06
35 680
حستون نسبت به پست منتقل کنید 😒😒😒