fa
Feedback
‌ ‌𝘝𝘦𝘭𝘰𝘤𝘪𝘵à (Closed)

‌ ‌𝘝𝘦𝘭𝘰𝘤𝘪𝘵à (Closed)

رفتن به کانال در Telegram

F1 information, spam and maybe yapping ! - Unknown ' JavidShah 🤍 Slava Ukraini

نمایش بیشتر
176
مشترکین
-224 ساعت
-57 روز
-2430 روز
آرشیو پست ها
شیما باز با پخت و پز هاش برگشتههه حتما برید بخونید💕

Landito stick4r packs — – WDC , , 🍸 — – pookie champ , , 🍸 — – Landito , , 🍸

خواستم بگم جنگ شد، تموم شد، اینترنت قطع شد، وصل شد ولی خامنه ایی هنوزم دفن نشد😂

موناکو همیشه خسته کننده ترینه با اینم که دیگه چی بگم

خداقوت برای چارلز

😂😂😂😂

#رسمی گرند پری موناکو امسال حالت «مستقیمی» را نخواهد داشت. ویژگی آیرودینامیکی فعال که در آن بال‌های جلو و عقب باز می‌شوند تا
#رسمی گرند پری موناکو امسال حالت «مستقیمی» را نخواهد داشت. ویژگی آیرودینامیکی فعال که در آن بال‌های جلو و عقب باز می‌شوند تا مقاومت هوا در خودرو کاهش یابد. 🚨این اولین مسابقه‌ای است که در سال ۲۰۲۶ این ویژگی را ندارد. ✅«حالت سبقت» همچنان برای مسابقه وجود دارد و تشخیص آن قبل از پیچ راسکاس است و منطقه فعال‌سازی در خروجی و درست قبل از پیچ نهایی قرار دارد. ẞ 🟢فرمول یک نیوز ایران 🏎 @F1newsir

۱۲ سال کافی نیست برینی توش؟(قبل اونم داشتی میریدی)

بیا بشین روی سر من

داداش یواش

Repost from FormulaFarsi
🔵 بن سلیّم در تلاش برای حذف محدودیت زمانی ریاست خود است! ⚫️‌رئيس FIA، محمد بن سليم، پیشنهاد حذف محدوديت دوره رياست فیا را دا
🔵 بن سلیّم در تلاش برای حذف محدودیت زمانی ریاست خود است! ⚫️‌رئيس FIA، محمد بن سليم، پیشنهاد حذف محدوديت دوره رياست فیا را داده است. حذف این قانون به او اجازه خواهد داد تا فراتر از محدوديت فعلی ۱۲ ساله در سمت ریاست باقی بماند ☑منبع: BBC 🌚 فرمول فارسی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 🌐▶️🌐FormulaFarsi

خیر وین یعنی مکس

خب پس کیمی وین

Repost from F1 Fanclub
اخبار مرتبط به بن شدن موتور مرسدس کذب است 🌡️ این خبری است که از ماه‌ها پیش شناخته شده است: از اول ژوئن، دیگر فشرده‌سازی موتور احتراق داخلی در دمای محیط اندازه‌گیری نخواهد شد و به جای آن در دمای ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌شود ‼️ این اصلاً چیزی را تغییر نمی‌دهد، بلکه شایعاتی وجود دارد که فیا قصد دارد از ماه اوت بازرسی‌های سختگیرانه‌تری انجام دهد 👉 در نهایت، مرسدس اصلاً نگران این تغییر در روش اندازه‌گیری فشرده‌سازی نیست چون معتقدند بدون مشکل از آزمون عبور می‌کنند. کانون هواداران فرمول یک در ایران @F1_Fanclub

sticker.webp0.14 KB

sticker.webp0.00 KB

خب بچه‌ها اینجارو فقط نگه میدارم برای اطلاعات(پست‌هایی که قبلا میذاشتم) و آپدیت‌ها و گزارش ریس‌ها، برای چرت و پرت حرف زدن هم میتونید بیایید دیلیم🤍

تو ریموو کردن تو وجودت ریشه کرده