BASE SEME UKE RP
FRONTIER’ VEINS IGNITE Steel-Mind, Fast-Hands /ㅤㅤㅤㅤ Send menfess @ CLOSE BOT Pengaduan @SekeHelperBot \ Pavement ’Under Feral Reign ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ™ BASESEKE ... Juli, 2026.
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام BASE SEME UKE RP
کانال BASE SEME UKE RP (@baseseke) در بخش زبانی اندونزیایی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 15 206 مشترک است و جایگاه 6 971 را در دسته رمزارزها و رتبه 4 488 را در منطقه اندونيسيا دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 15 206 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 04 سپتامبر, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 4 950 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 58 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.88% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.57% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 286 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 238 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 4 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند tiket, pesan, zonk, garansi, promosi تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“FRONTIER’ VEINS IGNITE
Steel-Mind, Fast-Hands
/ㅤㅤㅤㅤ
Send menfess @ CLOSE BOT
Pengaduan @SekeHelperBot
\
Pavement ’Under Feral Reign
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ™ BASESEKE
... Juli, 2026.”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 05 سپتامبر, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 05 سپتامبر | +28 | |||
| 04 سپتامبر | +58 | |||
| 03 سپتامبر | +105 | |||
| 02 سپتامبر | +128 | |||
| 01 سپتامبر | +133 |
| 2 | 🛹 The #SKL session CLOSE!
terima kasih sudah meramaikan
hari ini, sampai jumpa next sesi 👋🏻
Pengaduan @SekeHelperBot | 300 |
| 3 | #SKL Hi, dupe Joshua (95) here. I'm looking for new pals & partner fwa. I'm up for bxb as manlysub. I can send 3++ bubble chat & fpap for u. I'm also quite talkactive, let's make long-term ship with. Dokyeom & Seventeen rp-ers get a free pass. @Oksidasih | 281 |
| 4 | #SKL nyari demenan siapa tau ada yang minat di sayang sayang @aemfaiq | 301 |
| 5 | #SKL looking for a friend or apa aja deh angkut aku please♡ knock my roomchat @eliooowww | 292 |
| 6 | #SKL Hi, this face looking for fwa/fwb, trial partner, family, dan cs kiwww. I'm up as malesub by the way @mamphus | 275 |
| 7 | #SKL hi, temenan sama gua atau yang lain? gua butuh orang yang talkactive @aftersesks | 249 |
| 8 | #SKL don't judge a cook by it's bover. anw, hoi kinyis kinyis sekalian. bumi dimari nd adek yng bisa di ajak tauran, nd submanly kalo ada, james rp-ers kalo bisa, ga juga gapapa, tetep gua tium. t.me/dlL3ns | 228 |
| 9 | #SKL hi-hoy!! jeno (sub) dupl here. i looking for fwa, friends, and twins <3 akuu suka kirim fpap dan 3++ bbc. hmu yyaa @GembYyul >__<i | 203 |
| 10 | #SKL looking for boyfie especially muse martin or keonho, convo killer pls dni. Text me if you're interested @dLovrboy | 220 |
| 11 | #SKL minggir si sigma ganteng lagi nyari fwa sama cees kentel nya yang ngalangin gua kecup basah @ke0nhowslife | 206 |
| 12 | #SKL Looking for a new pals, big/lil bro, family @mentfl, if u shy we can have an anon session too | 206 |
| 13 | #SKL hi, this best dup of na jaemin, i looking for new pals, if you kind, i will be kind to you, @snoopigy x3 | 205 |
| 14 | #SKL I'm looking for some people to be friends, lil bro/sis & kaka ntik or dd ntik. if u're interested just come to chat room or if u're shy u can talk to anonymously @noeoverhere
dry text, convo killer, DNI. | 206 |
| 15 | #SKL Hi, duplicate jaemin here. I'm here looking for friends, twins, and fwa (as switch) Say hi in my chat room and send me your best photo (fpap). If you're shy, you can say hi anonymously. I'm waiting for your message!
Dry text, ghosting, DNI
Jeno and haechan rp ers get a free hug
📬 : @Brjaemina | 213 |
| 16 | #SKL hi there! looking for a sub rn, preferably someone talkative. interested? tap @gavedward | 236 |
| 17 | 🧩. Baca lagi rules nya, yang ngerasa salah boleh kirim ulang | 257 |
| 18 | #SKL hey ssup guys, let's be friends or something??@M1SSEXU. Apa aja dah gua, angkut gua guys | 230 |
| 19 | #SKL temenan yuu sama aku, aku mau punya banyak temen satu ember, yang mau temenan sama aku dapet dubai cukimay @peachiekisse | 197 |
| 20 | #SKL skuy lah mampir rc gua sini. mau angkut gua as cabat, fwa, abang2an ato adek2an lu jg gua gas. gua orng nya kadang miring dkt tp justru disitu letak asik nya bree. yg malu lewat anon boleh 🤑🤑 @skrierbas | 253 |
