fa
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

رفتن به کانال در Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

نمایش بیشتر
إيران128 935دسته بندی مشخص نشده است
327
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
photo content
+1

از ترکیبای بهشتی: ماست(باید خامه ای طور باشه مثل قفقازی پگاه یا سِوِن کاله)+بادمجون دودی+نمک+فلفل++پودر سیر+آویشن+کنجد+گردو
+1
از ترکیبای بهشتی: ماست(باید خامه ای طور باشه مثل قفقازی پگاه یا سِوِن کاله)+بادمجون دودی+نمک+فلفل++پودر سیر+آویشن+کنجد+گردو

از ترکیبای بهشتی: ماست(باید خامه ای طور باشه)+بادمجون دودی+نمک+فلفل++پودر سیر+آویشن+کنجد+گردو
+1
از ترکیبای بهشتی: ماست(باید خامه ای طور باشه)+بادمجون دودی+نمک+فلفل++پودر سیر+آویشن+کنجد+گردو

گوشامو میگیرم دوباره هرچی خواستی داد بزن:)

پذیرای موزیک های قفلیتون هستم💅🏻

خلاصه که خودتون با ادب باشید مثل الان و ریکت بزنید به هر حال برا خودتون سن و سالی دارید زشته من بگم بعد بزنید.

میدونم🙂‍↔️💅🏻 اینو فرستادم بگم که دارم شوخی میکنم یوقت ناراحت نشید😔😂

نه والا من کلا برا همه ری اکت میزنم ربطی نداره🙃

خوبه حالا پول نمیدم بهتون

یعنی فقط بخاطر اینکه آرزو کنم پولدار بشید ریکت میزنید!

واقعا متاسفم براتون چقدر پول دوستید

پولدار تر تر

پولدار تر بشی😔

ای تویی که ریکت میزنی به همچی من آرزو میکنم پولدار بشی😔💅🏻

بفرمایید💅🏻 t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

Repost from Echo Moon
رها کردن هم میتونه زیبا باشه.. 🍂
رها کردن هم میتونه زیبا باشه.. 🍂

photo content
+3

Repost from N/a
هم خودتون چهارچوب داشته باشين و هم با آدمایی بپرید که چهارچوب و خط قرمز دارن آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه