For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
+1
از ترکیبای بهشتی:
ماست(باید خامه ای طور باشه مثل قفقازی پگاه یا سِوِن کاله)+بادمجون
دودی+نمک+فلفل++پودر
سیر+آویشن+کنجد+گردو
+1
از ترکیبای بهشتی:
ماست(باید خامه ای طور باشه)+بادمجون
دودی+نمک+فلفل++پودر
سیر+آویشن+کنجد+گردو
خلاصه که خودتون با ادب باشید مثل الان و ریکت بزنید به هر حال برا خودتون سن و سالی دارید زشته من بگم بعد بزنید.
Repost from N/a
هم خودتون چهارچوب داشته باشين و هم با آدمایی بپرید که چهارچوب و خط قرمز دارن
آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
