fa
Feedback
كتمان ●

كتمان ●

رفتن به کانال در Telegram

يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

نمایش بیشتر
سورس بوتات بوت ميوزكشبکه:سورس بوتات بوت ميوزكالعراق8 670دسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام كتمان ●

کانال كتمان ● (@xxttyup) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 055 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه و رتبه 8 670 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 055 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -651 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -14 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 532 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تَحمِيل, قَنَاة, عُضو, تَموِيل, قِرَاءَة تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

14 055
مشترکین
-1424 ساعت
-1467 روز
-65130 روز
آرشیو پست ها
لما اغار عليك  مو قصدي اني امنعك من الي حولك انا بس ما ...متابعة القراءة

" ‏وما فائدة كلمة "أنا بجانبك" بعد المعافاة و" أنا أحبك" وأنت لا تتقبل عيوبي و" أنا آسف " بعد أسبوع من الخصام !! ما فائدة " أنا اضغط للمزيد

لم تصلني أي رسالة منك منذ أيام .. حسنًا الأمر ليس غريبًا .. لكنه موجع بطريقة ما .. الغريب أنني في كل مرة قراءة المزيد

ربما يكون نصيبك من الدنيا أن تُحِب شخص كل الطرق تؤدي إليه ولكنك لا ت.. إضغط هنا للمزيد

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

" ‏وما فائدة كلمة "أنا بجانبك" بعد المعافاة و" أنا أحبك" وأنت لا تتقبل عيوبي و" أنا آسف " بعد أسبوع من الخصام !! ما فائدة " أنا اضغط للمزيد

الإنسانُ بغيرِ أنيسٍ تأكله الغربةُ ، يهزمُه طولُ الطريقِ ، تغلبُه أهونُ المخاوفِ! حتى تقبضَ يدٌ أخرى على..عرض المزيد

" لاتهملني ثم تعود ، صدقني لن ... قراءة المزيد .

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

‏"أسميتك من جهلي وطناً، ونسيتُ أن الأوطان ت. أضغط للتكملة

أخبروها أن حبيبها يخونها، فقالت لهم..عرض المزيد

و تظن إني لا أبالي و أنا الذي لو أصاب يدك خدش.. لقراءة المزيد

في قانون النسُـاء : إذا كنت تحبها فـ عليك أن.. عرض المزيد

وأنتهت رحلتي معك , وانتهت تلك الحكايه , شاءت الأقدار ان لا التقي بك , وشاءت عرض المزيد

" لاتهملني ثم تعود ، صدقني لن ... قراءة المزيد .

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

‏"أسميتك من جهلي وطناً، ونسيتُ أن الأوطان ت. أضغط للتكملة

أخبروها أن حبيبها يخونها، فقالت لهم..عرض المزيد