fa
Feedback
كتمان ●

كتمان ●

رفتن به کانال در Telegram

يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

نمایش بیشتر
سورس بوتات بوت ميوزكشبکه:سورس بوتات بوت ميوزكالعراق8 687دسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام كتمان ●

کانال كتمان ● (@xxttyup) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 066 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه و رتبه 8 687 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 066 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -669 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -34 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.59% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 505 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تَحمِيل, قَنَاة, عُضو, تَموِيل, قِرَاءَة تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

14 066
مشترکین
-3424 ساعت
-1597 روز
-66930 روز
آرشیو پست ها
🌟🌟 تهاني ومعايدات  يوم ١/١ 🥺♥️ غَزل صَباح يوم ١/١ 🥺♥️♥️ https://t.me/+Z7nVtpxNsUszOWY0 https://t.me/+Z7nVtpxNsUszOWY0 رسائل واغاني 1/1🫶❤️

إذا لم يتخذ من رأس السنة حجه لمحادثتكِ فإن عرض المزيد

- بوت تحميل من التيك توك: @YYe_7bot 📺 - بوت تحميل من الانستا: @TTe_7bot 🙂 - بوت تحميل ستوريات انستا: @AA_oTBot 🙂 - بوت تحميل من اليوتيوب: @HHe_7bot 📺 - بوت تحميل من كل المواقع @X0X0BOT

- عندما تتخذ القرار الصحيح لا تبالي لقلبك ، تألم يوم ، شهر ، بقرار عقلي صحيح ، أفضل من أن تتألم طيلة حياتك بقرار خاطئ من قلبك.

- ‏وإن اشتقت لي يوماً اختبىء تحت غطائك وكُفّ عن بكائك ولا تحادثني، فقط اطردني من مخيلتك تذكر بأنني سيء كما قلت عني وأني لا أستحق تفكيرك.

ما فائدة "أنا بجانبك" بعد التعافي، أو "أنا أحبّـك" وأنت لا تتقبَّل عيوبي، ما فائدة "أسف" بعد أسبوع من الخصام! وما فائدة "فخور بك" وأنت لم تشاركني مُعاناة الوصول، أو "لا تحزن" بعد أن تركتني للحزن يأكلني؟ لا فائدة، لا فائدة تأتي من كلمات باردة في غير وقتها."

كُـل عام وأنتَ أمَـان عُـمري. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑌𝑒𝑎𝑟,𝑌𝑜𝑢 𝐴𝑟𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝑆𝑎𝑓𝑒𝑡𝑦 𝑂𝑓 𝑀𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒. غزل للعشاق ولكل حبيبين
كُـل عام وأنتَ أمَـان عُـمري. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑌𝑒𝑎𝑟,𝑌𝑜𝑢 𝐴𝑟𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝑆𝑎𝑓𝑒𝑡𝑦 𝑂𝑓 𝑀𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒. غزل للعشاق ولكل حبيبين للعِيد تجدونها هُنا💀❤️https://t.me/+HlHPV8-hjrY4NmU0 https://t.me/+F4IaRotJEJAyMmI0

كل عام ونحن لا علاقة لنا بأعيادهم،، كل عام ولنا دين نعتز به،، كل عام ولنا قدوة حسنة نقتدي به (صل الله عليه وسلم،،،) فلنا رب البرية يحقق لنا أحلامنا الطوال. اقتباسات دينية