fa
Feedback
lTextsl 🌵

lTextsl 🌵

رفتن به کانال در Telegram

Wlc To chnl! . . اینجا من برات می‌نویسم..

نمایش بیشتر
6 733
مشترکین
-624 ساعت
-607 روز
-37130 روز
آرشیو پست ها
ری‌اکشنا کمه :(

پسری که تورو بخواد این شکلیه : بعضی دخترا فکر میکنن پسری که هیچی نمیگه خیلی جذابه... ولی واقعیت اینه پسر وقتی واقعا میخوادت دیگه ساکت نمی‌مونه! بهت میگه چی برات خوبه چی بده ( نه اینکه دختر خودش بلد نباشه ) کلی میگم حواسش بهت هست. گاهی با نصیحت هاش خستت میکنه ولی پشت همه‌ش یه چیزه؛ میخواد تو رو برای خودش نگه داره، نه برای چند روز بلکه برای همیشه. نمیگم محدود کنه دختر رو! پسر پشتیبان و کسی میشه که واقعا میخواد تو پیشرفت کنی و همیشه کمکت میکنه توی این راه و تکیه گاه و رفیق محکمی برات میشه و می‌مونه 🤝 هیچکس به اندازه‌ی پسری که میخواد تو رو به همسرش تبدیل کنه و عاشقته، حواسش بهت نیست و این غیر قابل انکاره :) @ltextsl

همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...
همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...

I'm a man, i'll be fine.

تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl

تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl

تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl

من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl
من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl

اصالت، یعنی شما شرایط انجام هرکاری را دارید! اما شخصیت شما اجازه نمیدهد که تن به هر کاری بدهید... آدم با شرافت چارچوب داره عزیز من :) @ltextsl

Shahin-Rastin-Be-Khatere-Khodet-320.mp37.20 MB

حرفم میدونی چیه؟ من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما! من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl

من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl

سخت نگیر :) @ltextsl
سخت نگیر :) @ltextsl

ری‌اکشناتون کم شده :(

تو نیای، منم نمیرم هرکیو بخوای آنفالو می‌کنم با دشمنت، دشمنم چیزیو نخوای، منم نمیخوام دردت، دردِ منه خندت، منو هم میخندونه به تو بزنم انگار به خودم زدم چون من و تو، توی یک تیمیم :) ♥️ @ltextsl

تظاهر به چیزی که نیستی خیلی کالری میسوزونه تو مرامِ من نیست هیچوقت 🤝

- پدر چرا هرگز منو به کلیسا نبردی؟ + برای اینکه میخواستم یاد بگیری تو سختی ها روپاهات بایستی نه رو زانوهات...

میدونی... هیچ گونه عدالتی در جهان وجود نداره و خیالِ عدالت چیزی جز یک توهم سرخوشانه نیست، جهان در ذات خود هیچ درکی از عدالت نداره و به نظر می‌رسه در قوانین پیدایش، میان جان یک انسان و برگ یک درخت هیچ تفاوت و اهمیتی وجود ندارد. در میان دو تکه سنگ، شقایقی زیبا می روید و در چشم انسان صحنه ای عاطفی و دلنشین شکل می گیرد، اما درست زیر سایه ی همان گل حشره ای به فجیع ترین شکل ممکن در دهان موجودی بزرگتر از خود جویده می‌شود، این تمام جهان است؛ سرزمینِ شیطان! 😀 @ltextsl

ترکیب برنده؟ دخترِ باجنبه، با وفا، عاشق و با درک و خوش ذوق پسرِ کاری، مهربون، عاشق و حمايتگر و شجاع @ltextsl

چشمات :) ♥️ @ltextsl
چشمات :) ♥️ @ltextsl