strᥲwonniᥱ
رفتن به کانال در Telegram
˖࣪🌷𓏲࣪ ִֶָ a safe little home for the leader and enhypen's tiny kitten, grandpa’s loaf of bread, my little boy, our strawberry with chocolate, and the cutest, dearest boy in the world. 𝖺𝗇𝗈𝗇 : @wonradio
نمایش بیشتر1 148
مشترکین
+124 ساعت
+637 روز
-3130 روز
آرشیو پست ها
1 149
Repost from strᥲwonniᥱ
+1
وقتی توی کنسرت اخر تور واکدلاین سونو داشت گریه میکرد و جونگوون اینجوری ایستاده بود جلوش و نگاهش قلب همه رو ذوب کرد :)
1 149
Repost from 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘮𝘦 | D-1
با اين تگ لاين تولد پسري رو تبريك بگيد♡.
SUNOO OUR BRIGHTEST HUE
#JunePaintedBySUNOO
#챱챱_떠눙이_생일축하하쟈_챱챱
#엔하이픈_선우 #SUNOO @ENHYPEN_members @ENHYPEN1 149
𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗎𝗇𝗈𝗈 𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗆𝗂𝖽𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗂𝗍’𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝖽𝖺𝗒 𝗀𝗈 𝗉𝗋𝖾𝗉𝖺𝗋𝖾
- yjw in weverse live ۲۶۰۶۲۳
1 149
Repost from strᥲwonniᥱ
تولد سانشاین، روباه کوچولومون و سونو هیونگِ جونگوونی مبارک باشه. کسی که همیشه عاشق دونسنگش، جونگوونه.
سونو همیشه میگه ” جونگوون خیلی از من مراقبت میکنه “ ” جونگوون بهترین لیدره “ ” جونگوون مال منه “ و به جونگوون میگه ” هر وقت چیزی خواستی بگو برات بخرم “ و سونو همیشه میگه که جونگوون هرچیزی نیاز داره رو براش میخره. مثلا یبار سونو درمورد ساق پاش به جونگوون گفته بود و جونگوونی هم رفت براش ماساژور خرید. جونگوون متوجه شد سونو چقدر از "بو" ها خوشش میاد و با اینکه وونی به بو و عطر ها حساسه و خودش هیچوقت نمیزنه چون باعث سر درد شدیدش میشه، ولی برای سونو عطر میخره و همه رو موقع خرید بو میکنه، چرا؟ چون سونو هیونگش عاشقشونه. و یکبارم سونو توی لایو کامبک ’ دیدریم ‘ گفت ” جونگوون به خوبی از من مراقبت میکنه. من واقعا ویتامینارو دوست دارم، درسته نه؟ جونگوون اونارو فهمیدو بهم هدیه داد. جونگوون چیزی رو به من داد که واقعاً بهش نیاز داشتم، من خیلی تحت تأثیر اون موضوع قرار گرفتم. “جونگوون خیلی سربهسر سونو هیونگش میذاره و اذیتش میکنه ولی سونو همیشه گفته چقدر جونگوون بهش اهمیت میده و دوسش داره. جونگوون همیشه کنار سونوعه. هروقت سونو احساساتی میشه و گریهـش میگیره، همیشه اولین کسی که سمتش میره، بغلش میکنه و اشکهاش رو پاک میکنه، جونگوونه. سونو به شکل خاصی برای جونگوون عزیزه.
1 149
ممنونم که اومدی پیشمون باهامون صحبت کردی پیشی~ لطفاً کلی غذاهای خوشمزه بخور و استراحت کن 💗
1 149
انجین ” 'نات فور سل' واقعاً تاپتیِره. “
جونگوون ” نات فور سل؟ *میخنده* ولی واقعاً نات فور سل هم خیلی خوبه. کوریوگرافی نات فور سل واقعاً خیلی کیوته، نه؟ “
1 149
راجب اون لایوش با سونگهون میگه که انقدر لگ داشت که تبدیل به یه لحظهی آیکونیک شد، حتی خود جونگوون هم هنوز یادش نرفته ㅋㅋㅋ
انجین ” لطفاً همین الان دستتون رو بالا ببرید. “
جونگوون ” آها، این؟ *انجامش میده و میخنده* اینو وقتی انجام دادم که من و سونگهون هیونگ یه لایو مشترک از فضا داشتیم “ 😭😭.
1 149
انجین ” تایتل کامبک چطوره؟ “
جونگوون ” تایتل کامبک جدی خوبه!! “
انجین ” حس میکنم این اولین باره که جونگوون فوراً جواب میده که ترک اصلی خوبه. “
جونگوون ” میدونم هر بار همینو میگم، ولی فکر میکنم این یکی قراره خیلی متفاوت باشه. معمولاً نظر اعضا یه جوری دو دسته میشه، ولی این بار همه ازش خوششون اومد. واقعاً کاملاً متفاوته، یعنی کاملاً فرق داره. هر چیزی که انتظارش رو دارید، این از اون هم انقلابیتر و غیرمنتظرهتره. کوریوگرافیش خیلی سخته، البته خب ما هیچوقت کوریوگرافی آسون نداشتیم “
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
