fa
Feedback
strᥲwonniᥱ

strᥲwonniᥱ

رفتن به کانال در Telegram

˖࣪🌷𓏲࣪ ִֶָ  a safe little home for the leader and enhypen's tiny kitten, grandpa’s loaf of bread, my little boy, our strawberry with chocolate, and the cutest, dearest boy in the world. 𝖺𝗇𝗈𝗇 : @wonradio

نمایش بیشتر
1 148
مشترکین
+124 ساعت
+637 روز
-3130 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+98
در 21 کانال‌ها
مه '26
+17
در 3 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+5
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+65
در 32 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+67
در 23 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+145
در 37 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+229
در 65 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+106
در 38 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+113
در 16 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+174
در 15 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+89
در 11 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+55
در 25 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+87
در 39 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+118
در 26 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+57
در 4 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+170
در 25 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+266
در 32 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+353
در 77 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+118
در 39 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن+1
22 ژوئن+2
21 ژوئن+2
20 ژوئن+1
19 ژوئن+2
18 ژوئن+28
17 ژوئن+43
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن+1
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن+1
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن+1
06 ژوئن+1
05 ژوئن+1
04 ژوئن+3
03 ژوئن+9
02 ژوئن0
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
leader .
+5
leader .

2
یوتیوب آپدیت ⋆ ۰۶۲۳ 𐙚+1
یوتیوب آپدیت  ⋆  ۰۶۲۳ 𐙚
1
3
sticker.webp
1
4
ممنونم که اومدی پیشمون باهامون صحبت کردی پیشی~ لطفاً کلی غذاهای خوشمزه بخور و استراحت کن 💗
28
5
فلای کیسمون رو داد و رفت :(((+1
فلای کیسمون رو داد و رفت :(((
24
6
انجین ” 'نات فور سل' واقعاً تاپ‌تیِره. “ جونگوون ” نات فور سل؟ *میخنده* ولی واقعاً نات فور سل هم خیلی خوبه. کوریوگرافی نات فو+1
انجین ” 'نات فور سل' واقعاً تاپ‌تیِره. “ جونگوون ” نات فور سل؟ *میخنده* ولی واقعاً نات فور سل هم خیلی خوبه. کوریوگرافی نات فور سل واقعاً خیلی کیوته، نه؟ “
24
7
EXCUSE ME ?!?!?+1
EXCUSE ME ?!?!?
12
8
انجین ” الان کره ای ؟ “ جونگوون ” اره من الان توی کره هستم “+1
انجین ” الان کره ای ؟ “ جونگوون ” اره من الان توی کره هستم “
37
9
راجب اون لایوش با سونگهون میگه که انقدر لگ داشت که تبدیل به یه لحظه‌ی آیکونیک شد، حتی خود جونگوون هم هنوز یادش نرفته ㅋㅋㅋ انجی+1
راجب اون لایوش با سونگهون میگه که انقدر لگ داشت که تبدیل به یه لحظه‌ی آیکونیک شد، حتی خود جونگوون هم هنوز یادش نرفته ㅋㅋㅋ انجین ” لطفاً همین الان دستتون رو بالا ببرید. “ جونگوون ” آها، این؟ *انجامش میده و میخنده* اینو وقتی انجام دادم که من و سونگهون هیونگ یه لایو مشترک از فضا داشتیم “ 😭😭.
46
10
انجین ” تایتل کامبک چطوره؟ “ جونگوون ” تایتل کامبک جدی خوبه!! “ انجین ” حس می‌کنم این اولین باره که جونگوون فوراً جواب میده ک+1
انجین ” تایتل کامبک چطوره؟ “ جونگوون ” تایتل کامبک جدی خوبه!! “ انجین ” حس می‌کنم این اولین باره که جونگوون فوراً جواب میده که ترک اصلی خوبه. “ جونگوون ” می‌دونم هر بار همینو می‌گم، ولی فکر می‌کنم این یکی قراره خیلی متفاوت باشه. معمولاً نظر اعضا یه جوری دو دسته می‌شه، ولی این بار همه ازش خوششون اومد. واقعاً کاملاً متفاوته، یعنی کاملاً فرق داره. هر چیزی که انتظارش رو دارید، این از اون هم انقلابی‌تر و غیرمنتظره‌تره. کوریوگرافیش خیلی سخته، البته خب ما هیچ‌وقت کوریوگرافی آسون نداشتیم “
44
11
جونگوون یه اسپویل ریز از کامبک داد
38
12
jungwon is the biggest bgdc and stealer enthusiast
37
13
جونگوون ” دلیل اینکه آلبوم 'نایف' رو دوست دارم اینه که ’ big girls don’t cry ‘ توش هست. این آهنگ واقعاً خیلی خوبه~ ’ stealer+1
جونگوون ” دلیل اینکه آلبوم 'نایف' رو دوست دارم اینه که ’ big girls don’t cry ‘ توش هست. این آهنگ واقعاً خیلی خوبه~ ’ stealer ‘ رو هم دوست دارم! یادمه وقتی اولین بار دموی استیلر رو شنیدم، با خودم گفتم "وای، این خیلی خوبه." ولی بین نسخه‌های نهایی ضبط‌شده، قطعاً ’ bgdc ‘ بهترینه. “
37
14
sticker.webp
44
15
شیرینک
44
16
جونگوون ” درسته؟ چون عینک زدم، یه کم شبیه آدمای نرد و باهوش به نظر میام. بونژور، نامبروان، بونژور. “+1
جونگوون ” درسته؟ چون عینک زدم، یه کم شبیه آدمای نرد و باهوش به نظر میام. بونژور، نامبروان، بونژور. “
43
17
جونگوون توی لایو خیلی مشکوک صحبت میکرد ولی احتمالا برای کامبکه اگوسته😭
50
18
جونگوون ” چیزهایی که این بار توی میلان فیلم‌برداری کردیم واقعاً خیلی جالب بود و خوش‌ گذشت بهمون. هنوز منتشر نشده، برای همین ن+1
جونگوون ” چیزهایی که این بار توی میلان فیلم‌برداری کردیم واقعاً خیلی جالب بود و خوش‌ گذشت بهمون. هنوز منتشر نشده، برای همین نمی‌تونم جزئیاتش رو بگم. ولی فیلم‌برداریش واقعاً واقعاً خیلی لذت‌بخش بود. یه حس فِرِش و آرامش‌بخش داشت. لطفاً منتظرش بمونید~ “
56
19
منتظر سلکاهات با سونو هیونگ هستیم یانگ
69
20
جونگوون ” بچه‌ها، فردا تولد سونو هیونگه. فکر کنم سونو هیونگ برای تولدش بیاد لایو. لطفاً از قبل منتظرش باشید. فنای سونو هیونگ،+1
جونگوون ” بچه‌ها، فردا تولد سونو هیونگه. فکر کنم سونو هیونگ برای تولدش بیاد لایو. لطفاً از قبل منتظرش باشید. فنای سونو هیونگ، فکر کنم امشب لایو بذاره. فکر کنم حوالی نصفه‌شب امروز بیاد، اسپویل نیست. بهتره از قبل بهتون بگم. باید از قبل گفته بشه تا بتونید آماده باشید “
69