fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 560 مشترک است و جایگاه 380 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 953 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 560 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 6 138 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -121 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.72% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.77% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 22 063 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 029 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 309 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 560
مشترکین
-12124 ساعت
+1527 روز
+6 13830 روز
آرشیو پست ها
اخه چه قدر تو مظلومی دختر

خاک تو سرت نگین جواهری

هی خدا نگااااا نگاااااا

خواهش میکنم با سحر حسینی‌ یکم قشنگتر تر صحبت کن

هیچی دیدین چه زود نگین جواهری فراموش شد ای خدا عجب دنیاییه🙃

نگین چیشد که اینجوری شد💔💔

یعنی تف خلتی بهتتتتتتتتت

داداش اینا که دعوت نیستن؟😏

خداروشکر که فعلا باشگاس✌🏻😂

امروز دوبار رفتم باشگاه ساعت ۱ تا۳ با ۵:۳۰ تا۷:۴۰😓 Done✅
امروز دوبار رفتم باشگاه ساعت ۱ تا۳ با ۵:۳۰ تا۷:۴۰😓 Done✅

داره حاضر میشه بیاد دم خونه ما بریم تولد

زهرا فک کنم سحر و نیتو این دفعه باهم برای داداش دعا زدن😂

عههههههه اوکیه خوش بگذره ولی این رسمش نبود🫠

خواهش میکنم راجب سحر اینجوری صحبت نکنین اون بچه خوبیه تنهاست کتاب میخونه باشگاه میره گناه داره واسه همین امشب داریم میبریمش با خودمون✌️

اره والا برای منو تو همونم نمیگیره😂😐

نهایتش یه آب معدنی برا سحر بگیره 😕

کلا فک می‌کنم داداش با دخترا مشکل داره با پسرا که میره بیرون کباب میخورن فلافل میخوره به ما هم هیچی نمیگه الانم که داره باز میره بیرون و نمیگه😐

عهههه بسلامتی کجاااااا؟؟؟خب بگو ما هم بیایم تنها تنها اخه این درسته 🫠

من چون دارم میرم بیرون

داداش وقتی این ایموجی میفرسته یعنی درست گفتم 😂🤌