Azizi’s Warm Corner
رفتن به کانال در Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
نمایش بیشترإيران34 125دسته بندی مشخص نشده است
8 699
مشترکین
-7224 ساعت
-4 4837 روز
+81830 روز
آرشیو پست ها
8 670
بذار وضعیت اینترنت اوکی بشه تازه براتون یه فیس رویل هم میکنم که قشنگ ببینیم کی به کونش فشار میاد
8 670
کصمغز اومده پیوی اسم فامیلم رو نوشته تهدید میکنه
کصخل یوتیوبرم این اطلاعات الردی خودم گفتم تو اکثر ویدیوهام🤣🤣
8 670
حالا چون انقدر سرد و خشن برخورد میکنم نسبت به بسیجی ناراحت میشن چرا؟
پیوی من رو با سیمکارت سفیدتون ول کنید برید بشینید پای لانچر و پدافند و ایست بازرسی هاتون دیگه بدو پسر
همچنین تهدید رو من جواب نمیده خوشگل پسرا من گر زد سر بریده میترسیدم در محفل عاشقان نمیرقصیدم
من آزادی رو میپرستم من تفکرم لیبرال رادیکالیه خودت دیگه تا تهش برو برا آزادی از شماها چه تفکراتی دارم
8 670
قبل از هرچیزی هم خواهشا تحقیق کنید پارس جنوبی اصلا ظرفیت صادراتی نداره 80 درصد مصرف داخلی رو تامین میکنه و باقیش سیو میشه
تا قبل 2025 چیزی حدود 6 درصد تولید ماهانه کازش با رعایت قانون معافیت تحریم آمریکا فروخته میشده به عراق و ترکیه
از اون 80 درصد 27 درصدش برای تولید برق و باقیش برای مصارف خانگی و آبشخور زندگی مردمه حتی!
و اینکه بخشیش در مالکیت قطر هستش و حتی اونهم الان لوله های انتقالش ضربه خورده
یکم دیگه باید واکنش کشور های عربی روهم ببینید که چطوری کصونه واویلا راه میندازن
به مسلمون گاف نباید داد
منابع:
سایت رسمی اطلاعات انرژی ایالات متحده و مقالهش درمورد آمار تولیدی این پالایشگاه:
https://www.eia.gov/international/analysis/country/irn
مقاله ای داخل سایت reuters درمورد این منطقه گازی
https://www.reuters.com/world/middle-east/an-overview-irans-energy-industry-infrastructure-2026-02-28/
مقاله سایت رسمی انرژی پالیسی کلمبیا درمورد اینکه چرا پارس جنوبی بیشتر مصرف داخلی داره
https://www.energypolicy.columbia.edu/irans-natural-gas-paradox-vast-resources-limited-export-capacity/
زدن این هیچ کمکی به براندازی آخوند نمیکنه بدتر شاخشون میکنه و بهونه میده دستشون که بیشتر جرم انجام بدن
8 670
اگه ندیدی الان بیان کصونه واویلا بندازن که واااااااااای آمریکا و اسرائیل اومدن منبع درآمد کشور و آبشخور اقتصادی مردم رو زدن؟ وااای ببینید چه کمکی میخواستن بکننن؟؟؟
میبینیدددد؟؟؟
واااااای آمریکا و اسرائیل خود واقعیشون رو نشون دادننن وااااای
با زدن عسلویه فلان مقدار سوخت کشور به فنا رفت فلان مقدار خلع اقتصادی وارد شد به زندگی مردم وااااای
اگه دقیقا همینارو نگفتن از امشب به بعد و بهونه نکردن برای انتقام بیا بزن تو گوش من
8 670
به حکومت ایدئولوژی محور نباید بهونه بدی
دادن گاف یعنی اینکه آقای فلانی بیا و از این استفاده کن و شبکه پروپاگاندات رو تقویت کن
8 670
ولی زدن عسلویه دیگه زیادی بود و جز جری کردن بیشتر رژیم و بهونه دستش دادن برای زدن بیگناه های بیشتر تاثیر دیگه ای نداره
و تاثیر هنگفتش روی اقتصاد بعد از آزادی و حتی در صورت آزاد نشدن هستش و مستقیما میره تو کون ما مردم
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
