es
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Ir al canal en Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Mostrar más
Irán34 125La categoría no está especificada
8 699
Suscriptores
-7224 horas
-4 4837 días
+81830 días
Archivo de publicaciones
آخوند درحال پرتاب کردن طلبه های کارآموز از سیکل های پرتابی پدافند گنبد

مشهد گنبد امام رضا دفاع میکنه، سمنانم وجود نداره

فاینالی شمالهم بالاخره زدن

بذار وضعیت اینترنت اوکی بشه تازه براتون یه فیس رویل هم میکنم که قشنگ ببینیم کی به کونش فشار میاد

کصمغز اومده پیوی اسم فامیلم رو نوشته تهدید میکنه کصخل یوتیوبرم این اطلاعات الردی خودم گفتم تو اکثر ویدیوهام🤣🤣

عقل بسیجی رو ببین تازه دوبرابرهم شدن 😭🤣

حالا چون انقدر سرد و خشن برخورد میکنم نسبت به بسیجی ناراحت میشن چرا؟ پیوی من رو با سیمکارت سفیدتون ول کنید برید بشینید پای لانچر و پدافند و ایست بازرسی هاتون دیگه بدو پسر همچنین تهدید رو من جواب نمیده خوشگل پسرا من گر زد سر بریده میترسیدم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدم من آزادی رو میپرستم من تفکرم لیبرال رادیکالیه خودت دیگه تا تهش برو برا آزادی از شماها چه تفکراتی دارم

قبل از هرچیزی هم خواهشا تحقیق کنید پارس جنوبی اصلا ظرفیت صادراتی نداره 80 درصد مصرف داخلی رو تامین میکنه و باقیش سیو میشه تا قبل 2025 چیزی حدود 6 درصد تولید ماهانه کازش با رعایت قانون معافیت تحریم آمریکا فروخته میشده به عراق و ترکیه از اون 80 درصد 27 درصدش برای تولید برق و باقیش برای مصارف خانگی و آبشخور زندگی مردمه حتی! و اینکه بخشیش در مالکیت قطر هستش و حتی اونهم الان لوله های انتقالش ضربه خورده یکم دیگه باید واکنش کشور های عربی روهم ببینید که چطوری کصونه واویلا راه میندازن به مسلمون گاف نباید داد منابع: سایت رسمی اطلاعات انرژی ایالات متحده و مقاله‌ش درمورد آمار تولیدی این پالایشگاه: https://www.eia.gov/international/analysis/country/irn مقاله ای داخل سایت reuters درمورد این منطقه گازی https://www.reuters.com/world/middle-east/an-overview-irans-energy-industry-infrastructure-2026-02-28/ مقاله سایت رسمی انرژی پالیسی کلمبیا درمورد اینکه چرا پارس جنوبی بیشتر مصرف داخلی داره https://www.energypolicy.columbia.edu/irans-natural-gas-paradox-vast-resources-limited-export-capacity/ زدن این هیچ کمکی به براندازی آخوند نمیکنه بدتر شاخشون میکنه و بهونه میده دستشون که بیشتر جرم انجام بدن

به مسلمون رادیکالی جماعت نباید گاف بدی که کصونه واویلاش رو راه بندازه

اگه ندیدی الان بیان کصونه واویلا بندازن که واااااااااای آمریکا و اسرائیل اومدن منبع درآمد کشور و آبشخور اقتصادی مردم رو زدن؟ وااای ببینید چه کمکی میخواستن بکننن؟؟؟ میبینیدددد؟؟؟ واااااای آمریکا و اسرائیل خود واقعی‌شون رو نشون دادننن وااااای با زدن عسلویه فلان مقدار سوخت کشور به فنا رفت فلان مقدار خلع اقتصادی وارد شد به زندگی مردم وااااای اگه دقیقا همینارو نگفتن از امشب به بعد و بهونه نکردن برای انتقام بیا بزن تو گوش من

به حکومت ایدئولوژی محور نباید بهونه بدی دادن گاف یعنی اینکه آقای فلانی بیا و از این استفاده کن و شبکه پروپاگاندات رو تقویت کن

ولی زدن عسلویه دیگه زیادی بود و جز جری کردن بیشتر رژیم و بهونه دستش دادن برای زدن بی‌گناه های بیشتر تاثیر دیگه ای نداره و تاثیر هنگفتش روی اقتصاد بعد از آزادی و حتی در صورت آزاد نشدن هستش و مستقیما میره تو کون ما مردم

HELLLL NAAAHHHH🤣🤣🤣

Repost from SirMrNaruto HQ
من ریییدم 😭😭 حسن بمیری
من ریییدم 😭😭 حسن بمیری

Mensaje de voz01:15