fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 125دسته بندی مشخص نشده است
8 699
مشترکین
-7224 ساعت
-4 4837 روز
+81830 روز
آرشیو پست ها
زبان فارسی هم بهش اضافه کرده و عالیه

Repost from N/a
CUT3's latest update includes opencode integration. (text only for now) New features: CUT3 now has integration Enhanced model picker Upgraded "connect provider section" Better model management Better UI for context window left for each model. support for minimax M2.7 through opencode added Checkout at : https://github.com/yappologistic/t3code CUT3 is a fork of T3 Code that lets users have the freedom to customize, use themes, and supports multiple providers such as Kimi Code, Github Copilot, Codex & Opencode (as of today). It also has support for Persian language as well 🙂 (sorry for the video quality issue, (blame linux))

شب هایی که کتاب پیدا نمیکنم برای خوندن میرم این نوع تست ها رو پیدا میکنم و سعی میکنم حل کنم و بفهمم منظور طراح سوال چیه اونجا وقتی مثلا تو میری توی شرکت گوگل کار کنی منطقا میدونی جواب اون سوال میشه 24 ولی وقتی این سوال رو جلوی تو میذارن منطقا دنبال اون جواب واضح نیستن

حالا باز بازش کنم منظورم از این مسئله چی بود؟ میخوام بدونید جواب نهایی سوالاتی که واضحه جوابشون شاید اون چیزی که واضحه نباشه اصولا جواب رو به کسی یا چیزی میدی که از تو سوال رو پرسیده نه سوالی که از تو پرسیده شده توی آزمون های هوش شرکت های خارجی هم دیدم این نوع سوالات رو و جالب بود برام

به مسائل جور دیگه ای نگاه کنید همیشه اینم درس امروز

25 - 5 ÷ 5 = 24 = 4 × 3 × 2 × 1 = 4! جواب نهایی 4 فکتوریکال یا همون 4i

جواب 24 نیست!

آقا این وسط 25 - 5 ÷ 5 = ?

اینو که بر اساس پست های آخرش نگفتی که؟ (امیدوارم نگفته باشی) وگرنه نشون میده شرف نداری جدا از این، کسی با آزادی زیاد برای خودش مشکل داره که تو سری خور حقیری هست، عقده ای آزادی داره ولی روانی خیلی ضعیف هستش پس حتی اگر امکانش باشه عقده آزادی رو در این مسیر که جزئیات قفسش رو انتخاب میکنه خالی می‌کنه، که ترحم بر انگیزه دفعه بعد هم خواستی بگی چیزی بد یا خوب است، لطفاً تعریفت را از بد و خوب بگو، دقیقا چه چیزی مشکل دارد، چون در دیدگاه سیاسی چیزی که برای یک گروه ارزش پایینی دارد برای گروه دیگر اصلا این طور نیست

#پیام_ناشناس ‌ تو دیگه خیلی تفکراتت زیادی راست لیبراله انقدر هم آزادی خواهی خوب نیست

دیگه واقعا دارم به فروپاشی روانی میرسم 😭 وصل کنید نتو فاکینگ کار دارای درآمد من برنامه‌نویسی وبه خب وقتی قطعه دقیقا از چی باید درآمد کسب کنم اینجوری پیش بره من و اون ۱۰ میلیون نفری که تو ایران مستقیما درآمدشون از اینترنته نابود میشیم که تازه اون ۱۰ میلیون نفر خانواده هم دارن اکثرشون الان اون بابایی که باید دم عیدی توی این گرونی سوروایو کنه تا مبادا خم به ابروی بچه هاش بیاد چی بگه که درآمدش سر ترس شما از مردم و آگاهی مردم قطع شده

بعضی پست ها دارم میبینم توی x که اومدن میگن تقصیر مایی هستش که گفتیم جنگ خوبه و جنگ شده و الان پارس رو زدن کصمغز جدی فک کردی جنگ از روی حرف مردمه؟ کصخل جنگ از روی سیاست های ۴۰ ساله ج‌ا ست! کصمشنگ دلیل اصلی زدن پارس هم باز سیاست دیگی که برا من نجوشه ج‌ا ست که میاد تأسیسات کشور های منطقه رو میزنه! کصخلی؟ البته سوال نداره کصخلی!

این واقعا دردناکه... لعنت به این سیاست ها
این واقعا دردناکه... لعنت به این سیاست ها

شیرشو باز کرده بودن محکم تر ببندن 😂😭

انگار برا چند دقیقه ای هستش که شیر فلکه مخابرات رو باز کردن بدون فیلتر داره باز میکنه یه سری چیزهارو احتمالا اختلاله یا دارن بدتر تست میکنن چطوری کیر بیشتری بزنن تو شبکه

آخوند درحال پرتاب کردن طلبه های کارآموز از سیکل های پرتابی پدافند گنبد