𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸
رفتن به کانال در Telegram
1 192
مشترکین
-2024 ساعت
-27 روز
+2330 روز
آرشیو پست ها
1 193
اگر حاشیه ای که داره به حرف شما بخواد به تیم اسیبی بزنه قبل از این که شما بگید خودمون اوکیش میکنیم
1 193
بارها گفتم ادمینای حاشیهسازی که از قوانین تیم پیروی نکنن جایی تو تیم ندارن
اما کی بی سی از حاشیه جدا شه جذابیتش از بین میره، مرسی از نظرت ولی خودم موافق نیستم.
1 193
بنظر من کسایی که حاشیه دارن رو نزارید ادمین کی بی سی شن نمونش ماهک واقعا جنبه کی بی سی نداره داخل ژورنال خودم با اجراش عشق میکنم مشکلیم ندارم ولی وقتی رومرو داشت خدایی خراب کرد خیلی حالا دیگه بقیه پر حاشیه ها مثل رهام و اکیرارو فک کن
1 193
از بین برنامه های کی بی سی برنامه کامنتیو به نظر من دیگه شبیه قبل نیست و ادمین های قبلی همگی سوالات جذاب تر و اجرای بهتری داشتن
با اون انونی که میگفت اجرای کاروت آرومه ام موافقم یکم کاش جنجالی تر بود گاسیپ با رهام بیشتر خوش میگذشت و قلمش بهتر بود حتی یک بار وارتان اجرا کرد اونم اجراش به گاسیپ میخورد
ترونزم من خودم به شخصه با ویکسلر بیشتر حال میکنم
بازم مرسی از تیم خوبتون
1 193
https://t.me/ELDEITY/169
راست می گن منم جدیدا بیشتر پیکسل رو چک میکنم به سری برنامه ها اینقدر جالب شدن که واقعا بخوام بخونم ادمینا و ارشدش خسته نباشن و البته همه چنلاتون عالیه خسته نباشید
1 193
اگه میدونستید چند تا ادمین اومدن و رفتن از تیم، الان از من انتظار نداشتید جزئیات کارای ادمینای قدیمی رو یادم بمونه
1 193
https://t.me/ELDEITY/199
اکثریت جویین و خب وقتی پابلیک باشه فور زده بشه پیامی روی ایدی پایین پیام بزنن یک راست وارد چنل شن تا چنل محافظ به نظرم فرق میکنه
بازم هر طور صلاحه❤️
1 193
اگه چنل پالیک هم بشه جوین اجباری برای گپ کامنت فعال میشه، کسی که میخواد کامنت بذاره دلیلی نداره فقط نظاره گر باشه باید جوینم باشه
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
