ch
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

前往频道在 Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

显示更多
1 192
订阅者
-2024 小时
-27
+2330
帖子存档
حاشیه برای بخشای چنل با دردسر ساختن برای تیم دو موضوع متفاوته قاطیش نکنید باهم

اگر حاشیه ای که داره به حرف شما بخواد به تیم اسیبی بزنه قبل از این که شما بگید خودمون اوکیش میکنیم

بارها گفتم ادمینای حاشیه‌سازی که از قوانین تیم پیروی نکنن جایی تو تیم ندارن اما کی بی سی از حاشیه جدا شه جذابیتش از بین میره، مرسی از نظرت ولی خودم موافق نیستم.

بنظر من کسایی که حاشیه دارن رو نزارید ادمین کی بی سی شن نمونش ماهک واقعا جنبه کی بی سی نداره داخل ژورنال خودم با اجراش عشق میکنم مشکلیم ندارم ولی وقتی رومرو داشت خدایی خراب کرد خیلی حالا دیگه بقیه پر حاشیه ها مثل رهام و اکیرارو فک کن

تشکر

از بین برنامه های کی بی سی برنامه کامنتیو به نظر من دیگه شبیه قبل نیست و ادمین های قبلی همگی سوالات جذاب تر و اجرای بهتری داشتن با اون انونی که می‌گفت اجرای کاروت آرومه ام موافقم یکم کاش جنجالی تر بود گاسیپ با رهام بیشتر خوش میگذشت و قلمش بهتر بود حتی یک بار وارتان اجرا کرد اونم اجراش به گاسیپ می‌خورد ترونزم من خودم به شخصه با ویکسلر بیشتر حال میکنم بازم مرسی از تیم خوبتون

ادمین های قدیمی تیم کیان

وقت ندارم بچه

اجوشی نمیایی دوز؟ 🦦🍬

ارشدش خیلی وقت میذاره پس حمایت کنید از چنل پیکسل، کم لطفی میشه در حقش

https://t.me/ELDEITY/169 راست می گن منم جدیدا بیشتر پیکسل رو چک میکنم به سری برنامه ها اینقدر جالب شدن که واقعا بخوام بخونم ادمینا و ارشدش خسته نباشن و البته همه چنلاتون عالیه خسته نباشید

نه متاسفانه

ارشد میشه اگر امکانش هست دلیل اخراج شدن هرمس رو بدونیم ؟ اخه برنامه اون فوق العاده بود

اگه میدونستید چند تا ادمین اومدن و رفتن از تیم، الان از من انتظار نداشتید جزئیات کارای ادمینای قدیمی رو یادم بمونه

یه نفر دیگم بود.. اسمش پریا wrio? همچین چیزی بود..

بهش فکر میکنم

https://t.me/ELDEITY/199 اکثریت جویین و خب وقتی پابلیک باشه فور زده بشه پیامی روی ایدی پایین پیام بزنن یک راست وارد چنل شن تا چنل محافظ به نظرم فرق می‌کنه بازم هر طور صلاحه❤️

یادم نیست چرا رفته یا بن شده از تیم

https://t.me/ELDEITY/196 ادمین گیم بود بخش vague

اگه چنل پالیک هم بشه جوین اجباری برای گپ کامنت فعال میشه، کسی که میخواد کامنت بذاره دلیلی نداره فقط نظاره گر باشه باید جوینم باشه