3 151
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-117 روز
-5030 روز
در حال بارگیری داده...
جذب مشترکین
سپتامبر '26
سپتامبر '260
در 0 کانالها
اوت '26
+2
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '26
+5
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '26
+1
در 0 کانالها
Get PRO
مه '260
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '26
+4
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+10
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+6
در 1 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+7
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+17
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '250
در 1 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+3 757
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 03 سپتامبر | 0 | |||
| 02 سپتامبر | 0 | |||
| 01 سپتامبر | 0 |
پستهای کانال
| 2 | Kalau saya tulis, korang nak baca tak? | 314 |
| 3 | Dekat sini siapa suka genre dark romance? | 319 |
| 4 | EBOOK MERDEKA SALE!!
Ending Her Blues (RM5)
His Kryptonite (RM5)
Lelaki Denatonium (RM5)
Kombo Hearts in Motion (RM13)
Targeting Him (RM3)
Sudden Love (RM3)
Kombo Manis Mengada (RM5)
Jinx (RM5)
Encik Semalu, Cik Bunian (RM4)
Duda Perfect 10 (RM5)
Gadis Mohsin (RM5)
https://wa.me/60109425258?text=Nak%20beli%20ebook | 401 |
| 5 | https://wa.me/60109425258?text=NAK+BELI+EBOOK+DUNYA+DEEN+RM8
Harga paling murah saya boleh bagi. Half price. Siapa yang belum grab sila ambil peluang ni. Kalau tak harga paling-paling RM10 saya bagi. 🤞🏻 | 384 |
| 6 | Siapa nak ebook Dunya Deen wasap ye.
https://wa.me/60109425258?text=NAK+BELI+EBOOK+DUNYA+DEEN+RM10 | 272 |
| 7 | Saya belum publish lagi tau cerita Sandaran Hati Kapten Ragbi. Cukup 8 bab saya publish di Wattpad. Seminggu lepas tu saya akan publish 1 bab setiap hari kecuali Jumaat Sabtu. Kiranya untuk seminggu akan ada 5 kali update. 😆☝🏻 | 803 |
| 8 | Conversation yang ni! | 619 |
| 9 | بدون متن... | 600 |
| 10 | Ehem. | 533 |
| 11 | https://wa.me/60109425258?text=NAK+BELI+EBOOK+DUNYA+DEEN+RM10
EBOOK DUNYA DEEN - RM 10
Siapa nak boleh Whatsapp. Ada versi EPUB juga. | 342 |
| 12 | Sandaran Hati Kapten Ragbi - teaser | 649 |
| 13 | Excited tak? 😙💌 | 673 |
| 14 | SANDARAN HATI KAPTEN RAGBI
“DAN ITU DIA! MURSYID DENGAN DROP GOAL YANG CEMERLANG! MALAYAN RHINOS XV KINI KEMBALI MEMIMPIN PERLAWANAN!”
Jeritan seorang pengulas bergema melalui pembesar suara stadium.
“YESSSSS!” Jabir melompat gembira. Dia langsung berlari ke arah Mursyid dan melompat ke dalam pelukan lelaki itu dan disambut oleh Mursyid seperti dia sudah terbiasa dengan situasi tersebut. Jabir menggosok kepala Mursyid lalu mencium kepala rakan pasukannya itu. Ahli pasukan yang lain turut menyerbu Mursyid memeluk, menggosok, dan menepuk-nepuk lelaki itu.
Sorakan penyokong Malayan Rhinos meletus dari setiap penjuru stadium.
“Good game, Mursyid!”
“Semarttt lah, bro!”
“Man of the match ah kau kali ni!”
Mursyid senyum lebar sampai ke telinga tatkala dia menerima pujian-pujian itu.
“Jabir yang percaya aku,” balas Mursyid dengan gelengan kecil. | 195 |
| 15 | SANDARAN HATI KAPTEN RAGBI
“Ayub! Mursyid!” Jabir memanggil nama rakan sepasukannya. Jarinya memberikan isyarat yang cuma difahami oleh mereka.
Ayub, scrum-half Rhinos, segera bergerak ke belakang ruck manakala Mursyid, fly-half mereka, mengambil posisi beberapa meter di belakang garisan serangan.
Jabir meluru ke arah ruck seterusnya yang dibentuk oleh pihak lawan yang masih memiliki penguasaan bola. Dia merendahkan bahu lalu menolak sekuat hati tubuh pemain Siam Warriors XV, cuba mengganggu dengan sehabis baik penguasaan bola mereka dan menghalang scrum-half lawan mengeluarkannya dengan bersih.
Dalam kekalutan perebutan itu, Jabir terus mencari peluang untuk membuka ruang turnover buat Malayan Rhinos XV.
“Come on, guys. Come on! Come on!” Jeritnya pada ahli pasukan yang sama bergelut.
Sebaik bola mula terdedah, kaki Jabir berjaya memaksa bola terkeluar dari ruck. Ayub, scrum-half langsung menyambar bola dari belakang ruck dan membuat hantaran pantas kepada Mursyid, fly-half mereka yang sedia menunggu di belakang.
“Sekarang, Mursyid. Kau boleh!” Tempik Jabir memberi semangat sambil merempuh pihak lawan yang cuba menghentikan fly-half mereka.
Mursyid memandang tepat ke arah tiang gol. Dia menarik nafas dalam lalu melantunkan bola ke tanah. Ketika bola naik semula, Mursyid menggunakan peluang keemasan itu dengan menyepak keras, menghantar bola melepasi barisan pertahanan, menuju antara dua tiang sebelum melepasinya dengan kemas dan jatuh di belakang garisan gol.
PREEETTT!
Pengadil perlawanan terus meniup wisel.
Drop goal berjaya! | 193 |
| 16 | SANDARAN HATI KAPTEN RAGBI
Melihat skor yang dipaparkan pada papan skor elektronik besar di hujung stadium, Jabir mendengus geram. 24-22. Malayan Rhinos XV sedang ketinggalan 2 mata di belakang Siam Warriors XV dan masa yang tinggal sebelum permainan ditamatkan hanya 4 minit sahaja lagi. Meskipun ini hanya perlawanan persahabatan, situasi itu amat genting bagi Jabir. Dia tidak mahu kalah dan dia yakin rakan sepasukannya juga merasakan hal yang sama.
Namun begitu, pertahanan pihak lawan semakin rapat. Setiap ruang yang cuba dibuka segera ditutup oleh pasukan daripada Thailand itu. Mereka bukan calang-calang pemain.
“Sial!” Makan muntah badang agaknya.
Sebagai kapten pasukan, Jabir cuba mencari idea sambil dia bergerak menggasak setiap pemain lawan yang membawa bola. Begitu juga dengan ahli pasukannya yang lain, mana mungkin mereka berhenti pada waktu yang jelas begitu kritikal, namun seperti yang dia nyatakan sebentar tadi, garisan pertahanan lawan terlalu kukuh untuk ditembusi.
Apa yang mereka boleh lakukan sekarang hanya satu.
Drop goal.
Ya, cuma itu peluang yang Malayan Rhinos XV ada untuk membalikkan kedudukan perlawanan dalam penentangan tersebut. | 180 |
| 17 | Ada ni. Tengah study. Abaikan tulisan doktor saya. | 49 |
| 18 | No one: …
Jabir panggil Izel: Puteri Lilin, Zelzel,
Izel: 🙄🙄 | 255 |
| 19 | sticker.webp | 753 |
| 20 | InsyaAllah saya akan publish 8 bab pertama dulu masuk bulan 9 nanti. Selepas tu setiap hari 1 bab.
Kali ni saya susun jalan cerita betul-betul dari awal sampai tamat supaya saya tak berhenti menulis di tengah jalan.
Korang kena baca dan tinggalkan komen tau. Baru saya semangat nak menulis. Ahaha. | 570 |
