fa
Feedback
ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

ماینکرافت | ماینکرفت جاوا ادیشن | Minecraft Java

رفتن به کانال در Telegram

🗽 محفل جاوا پلیران ایران ϟ گروه ➜「 @McJavaEditionGP  」 ๏ چنل خدازده‌ی بدراک ➜ 「 @McBedrockEdition 」 ϟ پریمیوم/استارز ارزان ➜「 @GoldenTrixBot 」 ϟ نرخ تبلیغات ➜「 @McJavaAds

نمایش بیشتر
1 616
مشترکین
-624 ساعت
+167 روز
+6830 روز
آرشیو پست ها
Repost from WTF factory (2049)
تکلیفتون با خودتون مشخص نیست از یه طرف صحبت عدالت پرستی و اخلاق میکنید از یه سمت نمونه بارز فاشیسم هستید. اگه فکر میکنید فقط جون یهودی ها به کیرشونم نیست اشتباه میکنی چون جون تو هم به کیر هیچکس نیست وگرنه انقدر بی مهابا برای کشوری که یه بچه پنج ساله هم میدونه قدرت نظامیش چطوریه شاخ و شونه نمیکشیدید. حرف هر کسیو میخواید قبول بکنید یا نکنید امار و ارقام هست، شما فقط به امار و ارقام نگاه کنی متوجه میشی احتمال اینکه سربلند ازین جریان بیرون بیایم زیر یک درصده. لطفا استدعا میکنم از مغزتون استفاده بکنید. شمایی که الان داری این پیامو میخونی احتمالا تو دهه سوم زندگیت باشی و حساب کن چقدر دیگه از عمرت مونده، و همه این پروپاگاندا ها و تشویق هارو که “اخجون در برابر امریکا سر خم نکرد گفت بمب اتم میسازیم بنازم غرور” رو از ذهنت بیرون کن. دوست داری کشورت در مسیری باشه که تعامل داشته باشه با باقی کشور ها، ویزا بهت بدن راحت و تروریست شناخته نشی تو سطح جهان، کارگر مملکت بتونه با حقوقش برای خونوادش گوشت بخره و ماشین میانگین عرف جامعه رو سوار بشه، یا!!! کشوری باشه که مدام درحال درگیری سر قدرت اینکه چقدر بتونه هراس ایجاد بکنه تو منطقه و چقدر قدرت نظامی داره و بقیه ازش میترسن باشه، چه مردمش چه کشور های همسایه و هرکی که ازشون خوشش نمیاد. بهای این گزینه دوم هم عمر و جوونی بی ثمر و بی ارزش شماست که یک مهره کوچک در این راه پر سعادت و پرافتخار محمدی پسند هستید.🥇

Repost from WTF factory (2049)
من نمیگم اسرائیل حرومزاده نیست نمیگم امریکای روباه پیر حرومزاده نیست من میگم شما ببین که افسار این خر دست کیه و داره قمبلش میکنه برای این فرصت طلب ها، شما اگه وطن پرستی یکم عمیق تر نگاه کن ببین اون موشکی که دیدی خورد شب اول تو خونه فلان سپاهی که مسیری طی شد تا اتفاق بیوفته و به اون مرحله برسه. اگه تو مذاکرات سخنگوی رژیم ادعا میکرد که اهداف مسالمت امیز برای انرژی هسته ای داره😄 الان بدون داشتن توانایی استفاده نظامی ازش تهدید میکنه که ازش استفاده میکنه، تکلیفو خودتونو مشخص کنید که دنبال نظم و عدالت علوی هستید یا میخواین با هراس و تروریسم حرفتونو به کرسی بنشونید. تصمیمات مغرورانه ای میگیرند که خودشون توش بمونن، وقتی کشور مقابلتون توانایی نظامی اینو داشته که همزمان! چند نفر نظامی عالی رتبه و تحت پوشش و حفاظت رو هرجایی مستقر بودن با کمترین اسیب اضافی بزنه اگه بخواد همه جانبه وارد درگیری باهاتون بشه براش سخته که مسکونی و زن و بچه رو با خاک یکی کنه؟ اگه دنبال جلب رضایت اژانس اتمی IAEA بودید که والا با این واکنشی که نشون دادید تو اتفاقات اخیر کلاهتون پس معرکست.

Repost from WTF factory (2049)
اصلا هیچ صحبتی نمیمونه. طرف با چند ملیون ممبر باید در نظر بگیره که هر حرفش میتونه کلی اثر گذار باشه و مسئولیت داره در قبالش و
+1
اصلا هیچ صحبتی نمیمونه. طرف با چند ملیون ممبر باید در نظر بگیره که هر حرفش میتونه کلی اثر گذار باشه و مسئولیت داره در قبالش و میاد همچین رفتاری نشون میده، پست میذاره “ایران موشکو زد وسط ناموس یهودیا🔥” و بیشترین ری اکشنی که این ملت دادن سوت و جیغ و هوراست. مثلا با مردم کشورش ما خصومتی داریم؟ اگه داریم که بگید من نمیدونم و در جریان نیستم، جریان اینه که ما مسلمون هستیم و قوم برتر هستیم و یهودی ها جهنم میرن و خصومت عقیدتیه؟؟؟ اصلا باورم نمیشه برای همه عادیه این صحبتا و این رفتار های نابالغانه انگار یه ملت با سن عقلی زیر ده سال داریم که میبینه دارن سر صف شعار مرگ بر فلانی میدن جوگیر میشه و سعی میکنه خودش بلند تر بقیه شعار بده بدون اینکه از عقل آکبندش استفاده کنه.

Repost from WTF factory (2049)
تو همه رسانه ها مثل نقل و نباطه ویدیو هایی که ساکنین کشور گرفتن از موشک های ایران داخل هوا اونم با چه شوق و ذوقی بنازم به این عرق ملی افرین! یعنی شما تا نوک دماغتو فقط میتونی ببینی؟ بعضی وقتا امید الکی پیدا میکنم به این کشور و ادماش و بعدش باید اینطوری یادم بیوفته چه ملت گوساله ای داریم. فقط تا نوک دماغتونو میتونید ببینید تا دیروز موقع اعتراضات به ملا فحش میدادی الان بیخ کون همون ملا هستی و تشویق میکنی؟ تو کدوم قسمت دنیا دقیقا جنگ چیزی هستش که تشویق بشه کدوم ملت ریتاردی خوشحالی میکنن ازین که کشورش علنا وارد نزاع با یک کشور شده؟ مثلا فکر میکنی داغ عزیز فقط برای بقیست و برای خودتون اتفاق نمی‌افته؟ اسرائیل لعن و نفرین شده ی طاغوت برای مردم کشورش پناهگاه تدارک دیده تو اون چند ساعتی که پرچم قرمز انتقام بالا برده شد و ما بیست و دومی که از شصت روز قبل بهمون اعلام شده بود برای توافق یا عملیات نظامی تو خواب ناز غفلت بودیم و عزیزانی که تشویقشون میکنید هیچ گونه تدارکی برای امنیت ملتی که رو پالون خرشون نشوندن و هدایتش میکنن داخل دره ندیدن. در جواب اینکه ترور کردن چند تا از مهره های خیلی مهم نظامشون رو اومدن و بالستیک هوا کردن وسط پایتخت کشورشون. نمیگم نباید جواب نظامی میدادن، چرا مثل خودشون ترور انجام ندادن اکه انقدر خرشون میره و کلفته کیرشون؟ چرا فقط مناطق نظامی رو نزدن؟ شما ببخشید اما گاو هستی که خوشحالی ازین جریان؟ دودش تو چشم کی میره به نظر شما اگه این وضعیت وخیم تر بشه شما یا اون عزیز و خوانوادش تو پناهگاه سپاه. اصلا باور نکردنیه این فازی که میگیرید انگار ایران جام جهانی رفته و میخوای حمایتش کنی، جنگ چه دستاوردی داره کودن خان اینکه شب های بعدی معلوم نیست چه بلایی سر خودت و عزیزت بیاد چه نکته مثبتی داره

Repost from WTF factory (2049)
خیلی دلم میخواد فحش بدم. ولی ازون طرف کشش و اعصاب اینو ندارم که به شکل جدی به این عنی که توش هستیم نگاه کنم و غیر از شوخی هیچ بُعدی وجود نداره برای پرداختن بهش که حالت بد نشه ولی میخوام حرفیو بزنم که فکر کنم نظر خیلیاست

امید کیرم تو تایم پست گذاشتنت

•🔧•• Hopo Better Ruined Portals • این ماد میاد و پورتال‌های خرابه‌ی توی دنیای ماینکرفت رو خوشگل‌تر و باحال‌تر می‌کنه! انگار
+2
•🔧•• Hopo Better Ruined Portals • این ماد میاد و پورتال‌های خرابه‌ی توی دنیای ماینکرفت رو خوشگل‌تر و باحال‌تر می‌کنه! انگار که یه جنگ بین پیگلین‌ها و دنیای ماینکرفت رخ داده و این پورتال‌ها، خرابه‌های به جا مونده از اون جنگ هستند. تو می‌تونی بری توشون بگردی و لوت‌های خفن مثل آبسیدین، آرمورهای خوشگل، و سلاح‌های باحال پیدا کنی! حتی می‌تونی با براش کردن گراول‌ها، آیتم‌های ویژه‌تر مثل بنرها، پوشن‌ها و ماب هدها رو هم پیدا کنی 🔗دانلود و اطلاعات بیشتر 🍄 • #Mod × #TheBiggest • 🌏 • @McJavaEdition

•🎒•• Dying Light • این مادپک شما رو توی یه دنیای آخرالزمانی زامبی‌زده قرار میده، جایی که پارکور کلید زنده موندنه! از دیوارها
🎒•• Dying Light • این مادپک شما رو توی یه دنیای آخرالزمانی زامبی‌زده قرار میده، جایی که پارکور کلید زنده موندنه! از دیوارها بالا برید، حرکات آکروباتیک بزنید و از دست زامبی‌ها فرار کنید. سلاح‌های جدید بسازید، کوله‌پشتی بردارید و به صورت مخفیانه زامبی‌ها رو از بین ببرید. فقط یادتون باشه، قطع کردن سرشون همیشه به معنی مرگشون نیست! 🔗 دانلود و اطلاعات بیشتر 💐 • #modpack × #BlueCreeper • 🌎 • @McJavaEdition

الان توی گروه‌های عبری میری همه میگن "موقعیتارو لو ندید"

لو ندید وقتی جایی رو زدن یا وقتی حس می‌کنید دارن میزنن

هیتلر هم کیرشو نمیده دست تینیجر ایرانی

ایران هم یهودی داره

حداقل می‌خواید فحش بدید درست فحش بدید

دوستان چه مادپکیو بیشتر دوست دارید تو کامنتا بگید🥰

•خب دوستان عزیز میخوایم اطلاعات بیشتر درمورد سرور رو بهتون بدیم. • اول از همه اینکه سرور روی ورژن ۱.۲۰.۱ ران میشه ولی شما میتونید با هر ورژنی که دوست دارید جوین سرور بشید. •سرور ۲۹ام خرداد ران میشه و آیپی هم هنگام ران شدن سرور در دسترستون قرار میگیره 💐 • #News × #TheBiggest • 🌎 • @McJavaEdition

روبیکام کار نمی‌کنه ولی تلگرامم بالا میاد

من میرم کالاف خدافظ