️️افهم كريبتو
رفتن به کانال در Telegram
4 084
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
4 083
عملة ZRO الخاصه ب LAYERZERO هيبدا عليها البيع Pre market اليوم
لو شغال علي الايردروب
علي الاقل اعملوا معامله اسبوعيه باستخدام الجسور الخاصه بيهم
الي أن ينتهي الايردروب
https://twitter.com/Efhamcrypto/status/1792842828881576122?t=B0kcokmP4-iNtM7IOB0qzA&s=19
4 083
اتعلموا طريقة سحب الارباح يا شباب
اه الاغلبيه بتبقي عايز 30 و 50 اكس ربح
بس الانتظار فقط لتحقيقهم مش كويس ابدا
مثال بسيط
شريت 100 Apt بمتوسط 600 $
وصلت 18 دولار تساوي 1800
اسحب وبيع 40 بمبلغ 720
رجعت راس مالك +120 ربح
تبقي معاك 60 قطعه مجانيه
اذا العمله وصلت 40$ مكسبك في الحاله دي 2400 كمان زياده وصافي
إذا هبطت كما حدث الان عندك الخيار التعزيز وزيادة الكميه أو فقط الانتظار لتحقيق هدف اعلي بس في الحاله دي هتكون في راحة بال لان راس مالك مؤمن
تعامل بمرونه مع السوق
ارجوك ✅🤝
4 083
عدد المحافظ الحامله للبتكوين
العناوين طبعا بتزيد
لكن زي م انتم شايفين الاعداد لحاملي البتكوين بتزيد
لازم نضع في الاعتبار أن في محافظ كبيره بتوزع البتكوين علي محافظ تانيه تابعه ليها عشان يكون من الصعب تتبعها . في المجمل الصوره لا تزال ايجابيه
4 083
تكونوميكس العمله شويه معقد
الجزء المخصص للطرح بيتم ضخه بشكل يومي .
انا مش ضد المشروع ولا شايف أنه غير جيد
لكن التكونوميكس محتاج شرح اكبر كمان استخدام العمله
هو فقط التصويت والستاكينج .
اعتقد من الأفضل التروي حاليا
4 083
عملة W اعتقد لسه للهبوط بقيه
تكونوميكس العمله والمشروع وضخ عملات بشكل يومي في السوق بالاضافه الي وضع السوق الحالي
اعتقد مناطق 40 سنت هيتم زيارتهم
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
