es
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Ir al canal en Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Mostrar más
4 084
Suscriptores
-124 horas
-67 días
-130 días
Archivo de publicaciones
عملة ZRO الخاصه ب LAYERZERO هيبدا عليها البيع Pre market اليوم لو شغال علي الايردروب علي الاقل اعملوا معامله اسبوعيه باستخدام الجسور الخاصه بيهم الي أن ينتهي الايردروب https://twitter.com/Efhamcrypto/status/1792842828881576122?t=B0kcokmP4-iNtM7IOB0qzA&s=19

اتعلموا طريقة سحب الارباح يا شباب اه الاغلبيه بتبقي عايز 30 و 50 اكس ربح بس الانتظار فقط لتحقيقهم مش كويس ابدا مثال بسيط شريت 100 Apt بمتوسط 600 $ وصلت 18 دولار تساوي 1800 اسحب وبيع 40 بمبلغ 720 رجعت راس مالك +120 ربح تبقي معاك 60 قطعه مجانيه اذا العمله وصلت 40$ مكسبك في الحاله دي 2400 كمان زياده وصافي إذا هبطت كما حدث الان عندك الخيار التعزيز وزيادة الكميه أو فقط الانتظار لتحقيق هدف اعلي بس في الحاله دي هتكون في راحة بال لان راس مالك مؤمن تعامل بمرونه مع السوق ارجوك ✅🤝

عدد المحافظ الحامله للبتكوين العناوين طبعا بتزيد لكن زي م انتم شايفين الاعداد لحاملي البتكوين بتزيد لازم نضع في الاعتبار أن ف
عدد المحافظ الحامله للبتكوين العناوين طبعا بتزيد لكن زي م انتم شايفين الاعداد لحاملي البتكوين بتزيد لازم نضع في الاعتبار أن في محافظ كبيره بتوزع البتكوين علي محافظ تانيه تابعه ليها عشان يكون من الصعب تتبعها . في المجمل الصوره لا تزال ايجابيه

تكونوميكس العمله شويه معقد الجزء المخصص للطرح بيتم ضخه بشكل يومي . انا مش ضد المشروع ولا شايف أنه غير جيد لكن التكونوميكس محتاج شرح اكبر كمان استخدام العمله هو فقط التصويت والستاكينج . اعتقد من الأفضل التروي حاليا

photo content

عملة W اعتقد لسه للهبوط بقيه تكونوميكس العمله والمشروع وضخ عملات بشكل يومي في السوق بالاضافه الي وضع السوق الحالي اعتقد مناطق 40 سنت هيتم زيارتهم