fa
Feedback
رویایِ من:)

رویایِ من:)

رفتن به کانال در Telegram

من مسئولم به اون بچه کوچولوی دبستانی درونم واسه قول رسیدن ب رویاش🌱 راه ارتباطی← ناشناس← چنل منابع←

نمایش بیشتر
2 368
مشترکین
-324 ساعت
+197 روز
+2130 روز
آرشیو پست ها
ترمیم ثبت نام کردم... پولمو برداشت تیک سوم و فعال نکرد. عکس نداره ترمیمم... خدایاشکرت 👌🏻🎀

البته منم برای علی یه کادو خریدم.🥹🤌🏻 عکس‌چشمامون رو دادم طراحی کننن:))) البته کادوی من در مقابل کادوی اون خیلی ناچیزه:)))

sticker.webp0.15 KB

مهم نه کادو هست نه پولی که خرج کرده... مهم اینه که همش فکرش درگیر میشه که چیکار کنم حالش خوب شه:) اقد به من توجه می‌کنه به حال روحیم و جسمیم که خودم تو عمرم توجه نکردم:))🎀

روز دختر 5 تیرعه ولی کادوی منو زودتر داد.🥰🤌🏻

چند روز بود استرس زیادی داشتم و تمرکز کافی نداشتم... و یک خستگی رو بدنم بود:) علی برای کادوی روز دختر برام تایم ماساژ رزرو کر
+4
چند روز بود استرس زیادی داشتم و تمرکز کافی نداشتم... و یک خستگی رو بدنم بود:) علی برای کادوی روز دختر برام تایم ماساژ رزرو کرده بود و حوله برای ماساژ خریده بود.🥹🫶🏻 لباسامو هم کادوی جدا خرید:)🥹🫶🏻 کیوتی گیره هاممممم:)+🎀 قفون این پسر برم منننن:))) از وقتی از ماساژ برگشتم حالم خیلی بهتر شده و کم‌کم انگیزه ام برگشته!

خدایاشکرت مگه میشه:/
خدایاشکرت مگه میشه:/

بانکم از یه طرف خرابه:/ از یه طرف ترمیم معدل میگه فارغ التحصیلی نمیشه ثبت نام کنی:/ از زندگی در ایران خسته شدم.🤌🏻

این چند روز خیلی درگیر اخبارم...🤌🏻 نظم قبلی رو ندارم...🤌🏻🔪

Repost from LoPRax KonKour
🚨🚨درگاه رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش: برنامه نهایی بدون تغییر برگزار می شود
🚨🚨درگاه رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش: برنامه نهایی بدون تغییر برگزار می شود

کلا از تصمیم خیلی راضیم... ایشالا امسال بهترش میشه! برم سر درس خودافیززززز 🤲🏻🎀

برای سراسری رشته های مثل پرستاری اینا شانسم خیلی پایین بود و انتخاب رشته نکردم...

من کنکورم 8200 بود ولی نهایی خیلی داغون ولی پرستاری آزاد و علوم آزمایشگاهی آزاد تیپ دو و سه قبول میشدم... نهایی هام به جز ادبیات و دینی که جز درسای اول بودن بقیع زیاد نمرات جالبی نداشتن...

ولی من نمراتم خیلی داغون بودن ولی رتبه ای که آوردم خوب بود...😐😂 خیلی از داوطلب های کنکور واقعا جدی نمیخونن و صرفا شرکت میکنن... از بین اون های که خوب میخونن رقابت بین ۵۰ هزار هست که اون ۱۰ هزارتای اول رشته های اصلی میرن... ناامید نشید من با نمراتم سال پیش اون رتبه رو آوردم واقعا جای شکر داره🤲🏻

نمرات سال پیش مو دیدم... واقعا بدم اومد از خودم!🤌🏻 زن این نمرات بهت نمیادددددد...🤦🏻‍♀

رفتم این آورد...
رفتم این آورد...

sticker.webp0.13 KB

🔴آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی برای ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی از امروز 🔹دانش آموزان ۶ روز فرصت دارند به وبگاه my.medu.ir مراجعه کنند. 🔹داوطلبان آزمون دانشجو-معلم و آزمون سراسری که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، نیز به وبگاه my.sanjesh.org مراجعه کنند. 📚 @hamclasixii 📚

sticker.webp0.13 KB

اگه شرایط عادی بود هفته ی بعد کنکور داشتیم...