fa
Feedback
رویایِ من:)

رویایِ من:)

رفتن به کانال در Telegram

من مسئولم به اون بچه کوچولوی دبستانی درونم واسه قول رسیدن ب رویاش🌱 راه ارتباطی← ناشناس← چنل منابع←

نمایش بیشتر
2 368
مشترکین
-324 ساعت
+197 روز
+2130 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+146
در 4 کانال‌ها
مه '26
+31
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+8
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+93
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+41
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+2 081
در 8 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '250
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 6 کانال‌ها
Get PRO
اوت '250
در 21 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 32 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '250
در 344 کانال‌ها
Get PRO
مه '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '250
در 13 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '240
در 21 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '240
در 6 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '240
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '240
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+62
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+625
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 3 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+12
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+18
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن+7
22 ژوئن+3
21 ژوئن+23
20 ژوئن+3
19 ژوئن+4
18 ژوئن+12
17 ژوئن+3
16 ژوئن+2
15 ژوئن+8
14 ژوئن+4
13 ژوئن+4
12 ژوئن+2
11 ژوئن+27
10 ژوئن+14
09 ژوئن+5
08 ژوئن+3
07 ژوئن+3
06 ژوئن+1
05 ژوئن+4
04 ژوئن+3
03 ژوئن+3
02 ژوئن+4
01 ژوئن+4
پست‌های کانال
ترمیم ثبت نام کردم... پولمو برداشت تیک سوم و فعال نکرد. عکس نداره ترمیمم... خدایاشکرت 👌🏻🎀

2
البته منم برای علی یه کادو خریدم.🥹🤌🏻 عکس‌چشمامون رو دادم طراحی کننن:))) البته کادوی من در مقابل کادوی اون خیلی ناچیزه:)))
636
3
sticker.webp
624
4
مهم نه کادو هست نه پولی که خرج کرده... مهم اینه که همش فکرش درگیر میشه که چیکار کنم حالش خوب شه:) اقد به من توجه می‌کنه به حال روحیم و جسمیم که خودم تو عمرم توجه نکردم:))🎀
651
5
روز دختر 5 تیرعه ولی کادوی منو زودتر داد.🥰🤌🏻
664
6
چند روز بود استرس زیادی داشتم و تمرکز کافی نداشتم... و یک خستگی رو بدنم بود:) علی برای کادوی روز دختر برام تایم ماساژ رزرو کر+4
چند روز بود استرس زیادی داشتم و تمرکز کافی نداشتم... و یک خستگی رو بدنم بود:) علی برای کادوی روز دختر برام تایم ماساژ رزرو کرده بود و حوله برای ماساژ خریده بود.🥹🫶🏻 لباسامو هم کادوی جدا خرید:)🥹🫶🏻 کیوتی گیره هاممممم:)+🎀 قفون این پسر برم منننن:))) از وقتی از ماساژ برگشتم حالم خیلی بهتر شده و کم‌کم انگیزه ام برگشته!
817
7
خدایاشکرت مگه میشه:/
خدایاشکرت مگه میشه:/
849
8
بانکم از یه طرف خرابه:/ از یه طرف ترمیم معدل میگه فارغ التحصیلی نمیشه ثبت نام کنی:/ از زندگی در ایران خسته شدم.🤌🏻
867
9
این چند روز خیلی درگیر اخبارم...🤌🏻 نظم قبلی رو ندارم...🤌🏻🔪
996
10
🚨🚨درگاه رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش: برنامه نهایی بدون تغییر برگزار می شود
🚨🚨درگاه رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش: برنامه نهایی بدون تغییر برگزار می شود
948
11
کلا از تصمیم خیلی راضیم... ایشالا امسال بهترش میشه! برم سر درس خودافیززززز 🤲🏻🎀
215
12
برای سراسری رشته های مثل پرستاری اینا شانسم خیلی پایین بود و انتخاب رشته نکردم...
221
13
من کنکورم 8200 بود ولی نهایی خیلی داغون ولی پرستاری آزاد و علوم آزمایشگاهی آزاد تیپ دو و سه قبول میشدم... نهایی هام به جز ادبیات و دینی که جز درسای اول بودن بقیع زیاد نمرات جالبی نداشتن...
227
14
ولی من نمراتم خیلی داغون بودن ولی رتبه ای که آوردم خوب بود...😐😂 خیلی از داوطلب های کنکور واقعا جدی نمیخونن و صرفا شرکت میکنن... از بین اون های که خوب میخونن رقابت بین ۵۰ هزار هست که اون ۱۰ هزارتای اول رشته های اصلی میرن... ناامید نشید من با نمراتم سال پیش اون رتبه رو آوردم واقعا جای شکر داره🤲🏻
340
15
نمرات سال پیش مو دیدم... واقعا بدم اومد از خودم!🤌🏻 زن این نمرات بهت نمیادددددد...🤦🏻‍♀
346
16
رفتم این آورد...
رفتم این آورد...
338
17
sticker.webp
330
18
🔴آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی برای ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی از امروز 🔹دانش آموزان ۶ روز فرصت دارند به وبگاه my.medu.ir مراجعه کنند. 🔹داوطلبان آزمون دانشجو-معلم و آزمون سراسری که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، نیز به وبگاه my.sanjesh.org مراجعه کنند. 📚 @hamclasixii 📚
310
19
sticker.webp
1 111
20
اگه شرایط عادی بود هفته ی بعد کنکور داشتیم...
1 114