fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
856
مشترکین
+224 ساعت
-37 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
اوه تا دلت بخواد

تا بحال تو ناشناس بهت پیشنهاد رابطه دادن؟

بین دوتا جماعت سسخل گیر افتادیم

🔴 صداسیما : اسرائیل تا یک هفته دیگر دوباره به ایران حمله نظامی خواهد کرد دکتر متقی، کارشناس حوزه بین‌الملل: 🔹آمریکا و اسرائیل با آتش بس به دنبال تجدیدقوا هستند. 🔹ابتدا اقدامات غافلگیرکننده و گام دوم هم عملیات تخریبی خواهد بود. 📚 @hamclasix 📚

بین علما اختلاف افتاد

نه توروخدا مثل بقیه چنلا نشو🙏

منم فکر کنم بیش‌تر باید چیزی بگی. گر چه هدفت بیش تر شیر کردن عکساست ولی برای دیده شدن و جذب کردن (هر چند خوشت نمیاد و ادمش نیستی) باید بیش تر چیزی گفت.

چ منطق زیبایی

امتحان ریاضی و تجربی رو مجازی کردن انسانی حضوری باید بره بده فرجه هم نیست پشت سر هم میگن هم دو هفته وقت داشتین تو جنگ می‌خوندید دیگه حالا تهش روتون اوار می‌ریخت 🤣😭

اینجور آدمی نیستم اساسا. از اساس ک بگذریم، فکر میکنم اینجا رو واسه عکسام نگه دارم بهتره و اینکه نظر افراد اینجا رو هم نمی‌دونم نظرتونو بگین

https://t.me/ZER0TW08/7184 درباره روزمرت‌. حرفای همینجوری. تکستای‌ رندوم. حرفای بیخودی ک ملت تو چنلشون میذارن. جایی که میری. چه بدونم هرچی

چی بگم؟

تو چرا حرف نمیزنی تو چنلت

فکر کنم به نبوت رسیدم تو ماه محرم چندشب پیش ب یکی از دوستام فکر میکردم ک چرا برام آهنگ نمیفرسته امشب فرستاد بعد همین چند دقیقه پیش ب یکی دیگ فکر کردم درباره یه موضوعی همین الان مرتبط با همون موضوع بهم پیام داد

بنظر منم ادامه پیدا می‌کنه

حس میکنم دوباره قرارع جنگ ادامه پیدا کنه نگرانم

ای بابا آقا جان

ای آقا ماهم درگیر

نه بی پولم. بی پول

اخیرا جایی نرفتی؟