fa
Feedback
معرفی nft های برتر/ ایردراپ

معرفی nft های برتر/ ایردراپ

رفتن به کانال در Telegram

ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم ✅فقط جهت همکاری پیام بدید @nftbartarr ✅لینک سایت nftbartar.com هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی کنید

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام معرفی nft های برتر/ ایردراپ

کانال معرفی nft های برتر/ ایردراپ (@nftbartar) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 976 مشترک است و جایگاه 5 705 را در دسته رمزارزها و رتبه 16 033 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 976 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -669 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -12 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.72% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.95% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 780 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 410 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 9 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند توییتر, کس, zama, ولت, چیز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم ✅فقط جهت همکاری پیام بدید @nftbartarr ✅لینک سایت nftbartar.com هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی ...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

20 976
مشترکین
-1224 ساعت
-947 روز
-66930 روز
آرشیو پست ها
✔️بچه ها تون کیپر آپدیت کنید دیگه اسم تغییر کرده شده Gram کم کم دیگه باید به فکر فروش یوزنیم هاتون باشید البته من فعلا فروش ا
✔️بچه ها تون کیپر آپدیت کنید دیگه اسم تغییر کرده شده Gram کم کم دیگه باید به فکر فروش یوزنیم هاتون باشید البته من فعلا فروش انجام نمی‌دم تا این اسم جا بیفته و کسای که می‌خوان بفروشن و.... الان عرضه زیاده وقتی عرضه زیاد باشه قیمت هم میاد پایین خریدار کمتره... من هرچی بتونم دیرتر می‌فروشم @nftbartar

✔️بچه ها خیلی هاتون دنبال گروه تعاملی برای توییتر می‌گشتید این گروه یکی از فعال ترین گروه ها هست اگه میخواید اکانت بالا بیارید و تعامل داشته باشید حتما جوین بشید https://t.me/+5PvBrcKUctlmOWZk یه سری قوانین داره حتما رعایت کنید .... که بن نشید هر روز وقت بزارید باکیفیت ترین گروه تعاملی فارسی هست @nftbartar

✔️اگه ولت قوی داشتید و توی پیجتون راجب nft ها خوب فعالیت کردید پروژه Nucleus اومده ۱۰۰ تا وایت لیست گذاشته تا فردا وقت داره حتما بزنید @nftbartar

✔️اگه من بخوام در حال حاضر به یک نفر که پولی نداره یا در حد ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار پول داره مشاوره ای بدم قطعا در حال حاضر این ۳ تا پروژه معرفی میکنم 1️⃣پروژه اول Rialo توضیحات داخل این پست ها هست 📎لینک توضیحات پروژه 2️⃣پروژه دوم Seismic هست اینم باید داخل دیسکوردش فعال باشید و براش محتوا تولید کنید ..... 📎لینک توضیحات پروژه 3️⃣پروژه آخر که خیلی ارلی هم هست Bulk هست فقط باید در حد ۱۰۰usdc داخلش واریز کنید هر موقع بخوانید میتونید بردارید.... و براش محتوا تولید کنید برای گرفتن رولش به نظرم رولش خیلی ارزشمند میشه اگه کسی بتونه بگیره 🔗لینک توضیحات پروژه
در کل کلا اگه بخوام الان پیشنهاد پروژه بدم قطعا این ۳ تارو میدم برای شروع رول گرفتن داخل این پروژه ها سخته باید استمرار داشته باشید اما ارشمنده من خودم روی دوتا از این پروژه ها فعال هستم الان
جدی بچسبید شروع کنید پشیمون نمیشید @nftbartar

✔️اینا هم توکن لیست کردن همون‌طور که حدس میزدم اون ۲۰ میلیون جذب سرمایه چرت بود خیلی جدی نگیرید @nftbartar

#xeffy ✔️اینا هم دارن هی میگن این ما اولین ایردراپ می‌دیم و... خیلی حرفشونو جدی نمی‌گیریم @nftbartar
#xeffy ✔️اینا هم دارن هی میگن این ما اولین ایردراپ می‌دیم و... خیلی حرفشونو جدی نمی‌گیریم @nftbartar

✔️خب بچه ها امتیاز از 30 به 20 آورده اگه امتیاز تون کم بود الان میتونید راحت تر اکی کنید @nftbartar

#bulk ✔️ پروژه bulk پوینت های این هفته رو واریز کرده برید چک کنید ببینید چقدر گرفتید @nftbartar

✔️خب Nucleus کمپین جدید اضافه کرده 100k ریوارد این پروژه هست به 300 نفر دوماه هست کمپینش من توییترم ظرفیت نداره دیگه اینو شرو
✔️خب Nucleus کمپین جدید اضافه کرده 100k ریوارد این پروژه هست به 300 نفر دوماه هست کمپینش من توییترم ظرفیت نداره دیگه اینو شروع کنم اگه ظرفیت دارید حتما اینم بزنید رسماً ۳ روز دیگه کمپینش شروع میشه اما از امروز توییت بزنید خیلی بهتره @nftbartar

✔️ امتیاز های این هفته واریز شد برید ببینید چقدر واریز کردن @nftbartar

#موقت بچه ها یه سوال کراتین on اصل بخوام بخرم کجا پیشنهاد میکنید ؟ چطور بفهمم اصله؟

✔️این پروژه Seismic من قبلا معرفی کرده بودم‌. من خودم فعلا وقت نمیکنم توش فعال باشم ✔️ولی اگه وقت دارید حتما حتما توی برنامه تون باشه گرفتن رول این ارزشش از 100 تا تست نت بیشتر به حرف من اعتماد کنید پشیمون نمیشد ✔️دوسال گذشته اکثر پولی که من در آوردم به خاطر همین رول ها بوده اون موقع میگفتم تست نت و.. کمتر بزنید بیاید رول بگیرد یه عده‌ای مخالفت میکردن... الان هم دوباره دارم تاکید میکنم @nftbartar

#Seismic 🎯 پروژه Seismic پروژه Seismic موفق شده در مرحله Seed Round سرمایه‌ای ۷ میلیون دلاری جذب کند. این جذب سرمایه به رهبر
+1
#Seismic 🎯 پروژه Seismic پروژه Seismic موفق شده در مرحله Seed Round سرمایه‌ای ۷ میلیون دلاری جذب کند. این جذب سرمایه به رهبری a16z Crypto و با حمایت مجموعه‌هایی مثل Polychain، dao5، NGC Ventures و ... انجام شده است. 🔹 چطور از این فرصت استفاده کنیم؟ ۱️⃣ به دیسکورد Seismic بپیوندید. ۲️⃣ با فعالیت مستمر و تعامل در چت‌ها، رول Magnitude دریافت کنید ۳️⃣ این رول‌ها ممکنه در آینده برای ایردراپ یا مزایای خاصی اهمیت داشته باشن لینک جوین دیسکورد https://discord.gg/seismic به صورت کلی اینم پروژه خوبی هست و VC های خوبی داره سعی کنید یه وقتی هم برای این بزارید @nftbartar

✔️14 ساعت دیگه این پروژه تمومه ۲ تا کد دارن اکه ولت قدیمی و فعال زیاد دارید حتما بهم پیام بدید کد بهتون بدم به ۱۰۰۰ نفر اول ریوارد میده فقط ولت قدیمی فعال با موجودی خوب محدودیتی نداره ۱۰ تا ولت مختلف میتونید متصل کنید @nftbartar

https://discord.gg/E82FFnn5 دیسکورد پروژه

✔️بچه های که پروژه رایگان میخواید فعالیت کنید و تایم بزارید این توییت دوستمون ببینید https://x.com/mrezajafariyan/status/2064738424783778200?s=46 پروژه Rialo هست یه رول دیسکورد داره که قابل گرفتن هست سعی کنید روی این هم فعال باشید من خودم توی برنامم هست @nftbartar

✔️به چند تا نکته مهم هست میبینم بعضی ها هنوز مشکل دارن 1️⃣بچه ها حتما توییترتون قوی کنید .... برای بار ۱۰۰ هست اینو میگم 2️⃣اون استراتژی مولتی زدن یعنی با ۱۰ تا ولت هر پروژه بزنید بزارید کنار 3️⃣یک یا نهایتا دو اکانت فعال داشته باشید 4️⃣سعی کنید توی پروژه دنبال گرفت رول و فعالیت توییتری و... باشید 5️⃣من سعی میکنم چنل یوتیوب استارت بزنم از پروژه های که میزنم و استراتژی دارم تجربمو بگم بهتون برای بچه های تازه کار @nftbartar

☑️بچه ها برای پروژه bulk اگه واریز کردید حتما توییت زدنو فراموش نکنید لینک توییتو توی دیسکوردش بزارید و توی دیسکود سعی کنید هر روز gm بدید توی چتش یکم صحبت کنید تا ببینم با چه استراتژی رول هاشو میتونیم بگیریم آرت و.. هم میتونید بزنید براش @nftbartar

✔️اگه توییتر برای پروژه bulk توییت زدید لینکشو توی چنل community-research بزارید @nftbartar
✔️اگه توییتر برای پروژه bulk توییت زدید لینکشو توی چنل community-research بزارید @nftbartar

#Bulk ✔️ پروژه ایردراپی perp dex روی سولانا Bulk که الان واقعاً ارزش داره بهش نگاه کرد احتمالاً اسمشو شنیدید من بعد از یک هفت
+1
#Bulk ✔️ پروژه ایردراپی perp dex روی سولانا Bulk که الان واقعاً ارزش داره بهش نگاه کرد احتمالاً اسمشو شنیدید من بعد از یک هفته بالاخره تصمیم گرفتم روش فعالیت شروع کنم چرا روش جدیم؟ سرمایه‌گذاراش آناتولی (کوفاندر سولانا) + Wintermute + Robot Ventures و تا الان هم 28 میلیون دلار پول توش گذاشتن از اون مهم تر چون ارلی هست بیشتر به هدف گرفت رول های دیسکوردش فعالیت میکنم چون اینجور پروژه ها دستشون پره به رول هاشون توکن اختصاص بدن پولدار میشم😍 هر هفته 1 میلیون پوینت AURA بین دپازیت‌کننده‌ها پخش میشه پول قفل نمیشه هر وقت خواستید برداشت کنید چطور؟ 1️⃣ولت فانتوم وصل کنید 2️⃣حداقل 100 USDC دپازیت کنید 3️⃣اگه SOL دارید از STAKE هم پوینت میگیرید 🔗 لینک دپازیت https://early.bulk.trade یه نکته مهم: دیسکورد این پروژه فعاله و رول داره من خودم جوین شدم ببینم چطور باید فعالیت کنیم 🔗دیسکورد https://discord.gg/bulk اگه Sol بیکار هم دارید میتونید برید اونجا استیک کنید پوینت بیشتری بگیرید من این کارو کردم دوست داشتید لینک رفرالتون توی کامنت ها بزارید @nftbartar