معرفی nft های برتر/ ایردراپ
ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم ✅فقط جهت همکاری پیام بدید @nftbartarr ✅لینک سایت nftbartar.com هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی کنید
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام معرفی nft های برتر/ ایردراپ
کانال معرفی nft های برتر/ ایردراپ (@nftbartar) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 996 مشترک است و جایگاه 5 707 را در دسته رمزارزها و رتبه 16 008 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 996 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -676 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -12 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.72% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.05% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 782 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 431 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 10 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند توییتر, کس, zama, ولت, چیز تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“ما در این کانال راجب nft ها و ایردراپ ها صحبت میکنیم
✅فقط جهت همکاری پیام بدید
@nftbartarr
✅لینک سایت
nftbartar.com
هیچ گونه مسئولیتی بابت معرفی پروژه ها نداریم فقط پیشنهاد است باید خود شما حتما برسی ...”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 21 ژوئن | +2 | |||
| 20 ژوئن | 0 | |||
| 19 ژوئن | 0 | |||
| 18 ژوئن | 0 | |||
| 17 ژوئن | 0 | |||
| 16 ژوئن | 0 | |||
| 15 ژوئن | 0 | |||
| 14 ژوئن | 0 | |||
| 13 ژوئن | +1 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | 0 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | 0 | |||
| 07 ژوئن | +1 | |||
| 06 ژوئن | 0 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | 0 | |||
| 03 ژوئن | 0 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | 0 |
| 2 | ❌اینا اسکم کردن پروژه novaex میگه باید توکن بخرید تا توکن ها آزاد بشه و...
به هیچ عنوان این کارو نکنید
عجب احمق های هستن روش اسکم کردنشون برای چند سال پیشه
الان دیکه با این روش ها کسی اسکم نمیشه
@nftbartar | 279 |
| 3 | ✔️این پروژه novaex گفته بود امروز قراره لیست بشه و...
لطفاً سر خود هیچ کاری انجام ندید تا بگم
@nftbartar | 372 |
| 4 | ✔️ داخل دیسکورد پروژه نگاه کردم
مردم چه پول هارو دارن میزارن اونجا
ما فقط امیدمون باید به رول های پروژه باشه
@nftbartar | 455 |
| 5 | ✔️پوینت های این هفته پروژه bulk واریز شد
@nftbartar | 429 |
| 6 | ✔️بچه ها راجب فیلترشکن هم دوباره چند نفری پرسیدن
من با ویندسکرایب وصل هستم و سرعتشم خیلی خوبه با نت مخابرات
کلا بجز تایم قطع نت بینالملل از ویندسکرایب استفاده کردم حدود ۲ سالی هست کاملا برای من اوکی بوده
@nftbartar | 463 |
| 7 | ✔بچه ها حتما ازین هوش مصنوعی ها استفاده کنید
اگه محتوا برای توییتر تولید میکنید ... سعی کنید اول کامل لینک های پروژه که میخواید براتون محتوا تولید کمه براش بفرستید بره برسی کنه
چند تا پست خوب از توییتر کپی کنید بهش بدید ...
بعد بگید که محتوای که میده انسانی باشه و....
اینطوری خیلی بهتر میشه
میبینم بعضی از بچه ها همینطوری از هوش مصنوعی متن میگیرن پست میکنن
@nftbartar | 464 |
| 8 | #pov
✔️یه ایردراپ تازه از اکوسیستم DEGEN که که دو سال پیش یه ایردراپ فوق خفن داد بعضی ها 20k هم ازش گرفتن ....
الان یه پروژهی جدید اومده به اسم POV پشتش شرکت سرمایهگذاری 1confirmation وایساده
پس بیخودی نیومده وسط ارزش وقت گذاشتن داره
این پروژه داره یه Prediction Market میسازه، ولی یه مدل باحالترش
اینجا فقط روی نتیجهی نهایی یه رویداد شرط نمیبندی روی نظر و حسِ کلیِ جامعه (Sentiment) ترید میکنی یعنی نبض بازار دستِ خودِ کاربراست
📎 لینک ثبتنام:
https://pov.co/login
✅ اکانت X رو وصل کن
✅ تسکهای سوشال رو کامل کن
✅ هر روز Wheel رو بچرخون و POV بگیر
✅ روی Predictionها رأی بده و XP جمع کن | 521 |
| 9 | ✔️این پروژه novaex هم الان پیام دادن که 21م لیست میشه یعنی دو روز دیگه
یه سر بزنید ببینید تشکیل چیزی مونده که انجام ندادید و...
@nftbartar | 549 |
| 10 | ✔️اگه بین ۱۰۰ نفر برتر بودید میتونید برید مینت کنید
۷ دلار هزینه مینت هست و الان قیمت فلور ۲۳ دلار هست
https://opensea.io/collection/racerz-eth/overview
نوش جون کسای که گرفتن
@nftbartar | 599 |
| 11 | ☑️چندین ماهه یه ایردراپ خوب نتونستیم بگیریم
😍دلم برای یه ایر بالای 1k تنگ شده
https://t.me/nftbartar/3418
اینجا پروژه های خوبی رو معرفی کردم هر سه پروژه پتانسیلشو دارن
اگه وقتشو دارید حتما روشون کار کنید
@nftbartar | 637 |
| 12 | #xeffy
✔️برای پروژه xeffy بچه ها لطفاً برید ولت ثبت کنید یوزرنیم توییتر و دیسکوردتونو بهش بدید برای ایرداپش
یه بخش دلخواه هم داره باید پول واریز کنید ... که به هیچ عنوان انجام ندید
چیزی از این پروژه در نمیاد
@nftbartar | 654 |
| 13 | ✔️بچه ها والچین پیجش ساسپند شده احتمال داره مابقی infofi ها هم به مشکل بخورن
فعلا یکم کمتر پست بزارید اگه دارید برای پروژه های داخل والچین فعالیت میکنید .... تا ببینم چطور داره پیش میره
@nftbartar | 661 |
| 14 | ✔اگر بخوام تجربه خودم از هوش مصنوعی ها رو بگم من با گروک جمینای چت جی پی تی و کلاد کار کردم
✔برای تولید محتوا مخصوص پست های توییتر ترکیب گروک و چت جی پی تی خیلی جواب میده
برای ساخت عکس هم جمینای برام بهتر بوده
✔برای سوالات روزمره و تحقیق هم جمینای رو بیشتر استفاده میکنم حس میکنم سریع تر و راحت تر جواب میده
✔ولی اگر بخوام یک گزینه رو به عنوان اصلی بگم بدون شک کلاد هست
✔حدود سه هفته هست از پلن پروش استفاده میکنم و واقعا یکی از خفن ترین چیزاییه که تا الان دیدم
✔برای کد نویسی و ساخت پروژه واقعا یه سطح دیگه است حتی اگه زیاد کدنویسی بلد نباشی میتونی چیزی که تو ذهنت هست رو تبدیل به پروژه واقعی کنی
✔من خودم باهاش یه ربات ساختم که میره داخل پولی مارکت و دیتا و حجم رو بررسی میکنه بدون اینکه حرفه ای برنامه نویسی بلد باشم
✔چیزی که برام جذابه اینه که تقریبا هر چیزی که تو ذهنت باشه رو میتونی بهش بدی و مرحله به مرحله برات اجراش کنه
✔از کارهای روزمره گرفته تا خلاصه کردن ایمیل ها و حتی اتوماسیون کارها
✔واقعا حس میکنم هنوز خیلی ها متوجه نشدن این ابزارها چقدر میتونن سبک کار و زندگی رو عوض کنن
✔اگر کلاد رو امتحان نکردی پیشنهاد میکنم یه سرچی تو یوتیوب بزنی و چند تا آموزش ببینی
@nftbartar | 805 |
| 15 | برای استفاده از هوش مصنوعی ها تجربه مو بخوام بگم
من از گروک جمینای و چت جیپی تی . و کلاد استفاده کردم
برای تولید محتوا برای پست توییتر ترکیب گروک و چت جی پی تی عالیه برای ساخت عکس از جمنای استفاده میکنم
برای سوالات روزمره تحقیق..جمینای بهتره برای من
ولی قول اصلی به نظرم کلاد هست تقریباً ۳ هفته هست از پلن پرو استفاده میکنم خفن ترین چیزی هست که تا الان دیدم برای کد نویسی
من باهاش یه ربات ساختم بره داخل پولی مارکت حجم بزنه بدونه اینکه خیلی از کد نویسی سر در بیارم ... خیلی خفته
هرچیزی که توی ذهنتون هست میتونید باهاش اجرا کنید
میتونید دسترسی بهش بدید کار های روزانه رو براتون اکی کنه ایمیل هاتون ببینه خلاصه کنه
هر چیزی که توی ذهنتون هست اجرا کنه هرچی بگم کم گفتم
آموزشش هم توی یوتیوب هست سرچ کنید براتون میاره حتما ببینید | 1 |
| 16 | ✔️از وقتی این پستو گذاشتم یه سری از بچه ها که تازه کار هستن یه نکته بگم
رول گرفتن توی این پروژه ها یه فرآیند طولانی هست یک ماه یا حتی چند ماه یا حتی بیشتر طول میکشه که رول بگیرید
پس بلند مدت ببینید و روزانه یک وقتی براش بزاید مطمئن باشید از این که ۱۰۰ تا پروژه تست نت بدرد نخور بزنید خیلی بهتره
بهترین روشی که یوزر عادی بتونه به درآمد برسه همین هست
@nftbartar | 707 |
| 17 | ✔️بچه ها تون کیپر آپدیت کنید دیگه اسم تغییر کرده شده Gram
کم کم دیگه باید به فکر فروش یوزنیم هاتون باشید
البته من فعلا فروش انجام نمیدم تا این اسم جا بیفته
و کسای که میخوان بفروشن و....
الان عرضه زیاده وقتی عرضه زیاد باشه قیمت هم میاد پایین خریدار کمتره...
من هرچی بتونم دیرتر میفروشم
@nftbartar | 809 |
| 18 | ✔️بچه ها خیلی هاتون دنبال گروه تعاملی برای توییتر میگشتید
این گروه یکی از فعال ترین گروه ها هست اگه میخواید اکانت بالا بیارید و تعامل داشته باشید حتما جوین بشید
https://t.me/+5PvBrcKUctlmOWZk
یه سری قوانین داره حتما رعایت کنید .... که بن نشید
هر روز وقت بزارید
باکیفیت ترین گروه تعاملی فارسی هست
@nftbartar | 843 |
| 19 | ✔️اگه ولت قوی داشتید و توی پیجتون راجب nft ها خوب فعالیت کردید
پروژه Nucleus اومده ۱۰۰ تا وایت لیست گذاشته تا فردا وقت داره حتما بزنید
@nftbartar | 875 |
| 20 | ✔️اگه من بخوام در حال حاضر به یک نفر که پولی نداره یا در حد ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار پول داره
مشاوره ای بدم قطعا در حال حاضر این ۳ تا پروژه معرفی میکنم
1️⃣پروژه اول Rialo
توضیحات داخل این پست ها هست
📎لینک توضیحات پروژه
2️⃣پروژه دوم Seismic هست
اینم باید داخل دیسکوردش فعال باشید و براش محتوا تولید کنید .....
📎لینک توضیحات پروژه
3️⃣پروژه آخر که خیلی ارلی هم هست Bulk هست
فقط باید در حد ۱۰۰usdc داخلش واریز کنید هر موقع بخوانید میتونید بردارید....
و براش محتوا تولید کنید برای گرفتن رولش
به نظرم رولش خیلی ارزشمند میشه اگه کسی بتونه بگیره
🔗لینک توضیحات پروژه
در کل کلا اگه بخوام الان پیشنهاد پروژه بدم قطعا این ۳ تارو میدم برای شروع
رول گرفتن داخل این پروژه ها سخته باید استمرار داشته باشید اما ارشمنده
من خودم روی دوتا از این پروژه ها فعال هستم الان
جدی بچسبید شروع کنید پشیمون نمیشید
@nftbartar | 896 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
