fa
Feedback
RegaLeakShit🎄

RegaLeakShit🎄

رفتن به کانال در Telegram

جهت انتشار مطالب بیهوده بقیه در @RegaPlus

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام RegaLeakShit🎄

کانال RegaLeakShit🎄 (@regaleakshit) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 45 780 مشترک است و جایگاه 1 035 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 7 415 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 45 780 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 408 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -15 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 18.50% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 8 469 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 573 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند یلدا, اینم, خوابگاه, صبا, هندونه تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
جهت انتشار مطالب بیهوده بقیه در @RegaPlus

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

45 780
مشترکین
-1524 ساعت
-1517 روز
-1 40830 روز
آرشیو پست ها
مرسی فکر کردم اسمش شاهکاره نیاورد

اسم فیلمش چیه

Repost from RegaPlus

photo content

photo content

نسخه‌ی روبیکای Polymarketئه؟

https://t.me/RegaPlus/22563 تونی منم توی هفت هشتاد پیش‌بینی کردم باختم

یا اینطوری

تو زندگی‌ یا هادی‌ای‌ یا موژان.

خیلی وقته حوصله بحث کردن با آدمارو ندارم و همیشه میگم آره بابا همینطوره

چه فایده وقتی اینطوری نیس

گیبلیییییی ناز ترهههه

ن بابا اینطوریم نیس

اسم استدیو جیبلی نیست قیبلیه انگلیشتون رو تقویت کنید

ن بابا اینطوریم نیس

همین الان موژان چون برونگرا بود دیده شد

ممنون.

خواستم بگم ن بابا اینطوریم نیس

اینو شما گذاشتین درسته ؟

Repost from RegaPlus