fa
Feedback
Sara Trade (Rst) 💲

Sara Trade (Rst) 💲

رفتن به کانال در Telegram

به کانال من خوش اومدین🩷 بصورت روزانه سیگنالای رایگان در اختیارتون میزارم و اینجا از تجربه هام برات دلار می‌سازم اونم به صورت رایگان 🫡 یه تریدر نیاز به فروختن پکیج آموزشی نداره‼️ مسئولیت معامله ها به عهده خود شخص میباشد. پشتیبانی کانال : @SraAdmin

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Sara Trade (Rst) 💲

کانال Sara Trade (Rst) 💲 (@sratrade) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 59 327 مشترک است و جایگاه 1 749 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 5 519 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 59 327 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 420 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -36 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 5.18% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.77% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 071 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 457 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 28 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند استاپ, تارگت, اسپات, رفیق, سیگنال تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال من خوش اومدین🩷 بصورت روزانه سیگنالای رایگان در اختیارتون میزارم و اینجا از تجربه هام برات دلار می‌سازم اونم به صورت رایگان 🫡 یه تریدر نیاز به فروختن پکیج آموزشی نداره‼️ مسئولیت معامله ها به عهده خود شخص میباشد. پشتیبانی کانال : @SraAdmin

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

59 327
مشترکین
-3624 ساعت
-2227 روز
-1 42030 روز
آرشیو پست ها
عشقا تنها جایی که خودم سیگنال میدم فقط فقط تو چنل شخصیم هستش @MmdJvdVip خیلی جاها با اسم من دارن دارن سیگنال میدن همشون فیکن

درود رفقا ارادتمند بعد از مدت کمی برگشتم دوباره استارت پر قدرت از فردا قرار بود اخر هفته برگردم اما خب نشد و بد قولی کردم شرمنده از فردا بکوب فعالیت داریم اماده حداکثری باشید که استارت پر قدرتی داریممم یه ری اکشن خفن بزنید + 50 که انرژِی بالا باشه❤️💋

من آخر هفته برمی‌گردم درگیر یک سری موضوعات هستم یه مشت تحلیل گر اومدن گفتن با اعلام این توافق ایران اقتصادش درست میشه نه آقا این حرفا چیه میدونی چند سال دیگه فقط باید پول تزریق بشه توی این خرابی های که پیش اومده که فقط به حالت داغون قبل از جنگ برگردیم فقط فقط با توافق اقتصاد کشور درست نمیشه تا 10 سال دیگه چه برسه به اینکه تفاهم این تفاهم هست ن توافق هر ریزش فرصت خرید تا وقتی که تولید ناخالصی کشور مون صعودی نشه GDP هر چیزي زکاتي دارد و زکات عقل ؛ تحمل نادان است!

ای خدا چرا جنگ چرا ایران😂😂😂❤️‍🩹

جنگ شد دو روز ماکرا تعطیل بود گفتیم دوشنبه برگردیم پر قدرت فعلا پر قدرت داریم می‌زنیم 😂😂😂

بیت کوین 59 هزارتایی چه عدد هایی..

یه چرت زدیم مارکت تکون خورد چه وضعشه😂😂

خبری نیست امروز مارکت رنجه بهتره سرمایه مون رو الکی به خطر نندازیم

پشت چارت ام فعلا تاییدی برای پوزیشن نداریم به محضی که تونستم سیگنال رو میفرستم براتون

میتونید دیگه کلوز بدید کامل
میتونید دیگه کلوز بدید کامل

شات سود نفرستادی ؟ بفرست خب بردار من خواهر من بفرست😂😂

من دیگه حرفی نمیزنم😂😂
من دیگه حرفی نمیزنم😂😂

شات سود بفرستید پشتبانی اگر تعداد کم بود امروز خبری از سیگنال نیست @sraadmin

کار هرکسی نیستا همچین سودی حالا هی شما ری اکشن نزن هی شات سود نفرست
کار هرکسی نیستا همچین سودی حالا هی شما ری اکشن نزن هی شات سود نفرست

میتونید کلوز بدید کامل یا 85 درصد سیو سود کنید نوش جونتون با اهرم 25 113 درصد سود الله شکر
میتونید کلوز بدید کامل یا 85 درصد سیو سود کنید نوش جونتون با اهرم 25 113 درصد سود الله شکر

درود رفقا صبحتون بخیر با همین زیبایی روز خودتون رو میتونید شروع کنید هم ریسک فری کنید هم سیو سود سه درصد اسپات ریزش بدون اهرم
درود رفقا صبحتون بخیر با همین زیبایی روز خودتون رو میتونید شروع کنید هم ریسک فری کنید هم سیو سود سه درصد اسپات ریزش بدون اهرم نوش جونتون

آخه چه شکلی ممکنه بیت 64 رسید کایت تکون نخورده 😂😂

هنوز هم سر به سر من دیگه دیوونه شدم ❤️‍🩹

بیت اومده بکوب داره می‌ریزع کایت هیچی ای خدا😂😂❤️‍🩹

رفقا معامله بازه استاپ هم. داریم ست کنید یه کمی تو ضرره ولی رنجه تکونی نمیخوره ببینیم چی میشه مارکت هیچ تکون نمیخوره خسته مون کرده