ar
Feedback
Sara Trade (Rst) 💲

Sara Trade (Rst) 💲

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال من خوش اومدین🩷 بصورت روزانه سیگنالای رایگان در اختیارتون میزارم و اینجا از تجربه هام برات دلار می‌سازم اونم به صورت رایگان 🫡 یه تریدر نیاز به فروختن پکیج آموزشی نداره‼️ مسئولیت معامله ها به عهده خود شخص میباشد. پشتیبانی کانال : @SraAdmin

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Sara Trade (Rst) 💲

تُعد قناة Sara Trade (Rst) 💲 (@sratrade) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 59 327 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 749 في فئة الاقتصاد والمالية والمرتبة 5 519 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 59 327 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 420، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -36، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 5.18‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 0.77‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 071 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 457 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 28.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل استاپ, تارگت, اسپات, رفیق, سیگنال.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال من خوش اومدین🩷 بصورت روزانه سیگنالای رایگان در اختیارتون میزارم و اینجا از تجربه هام برات دلار می‌سازم اونم به صورت رایگان 🫡 یه تریدر نیاز به فروختن پکیج آموزشی نداره‼️ مسئولیت معامله ها به عهده خود شخص میباشد. پشتیبانی کانال : @SraAdmin

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الاقتصاد والمالية.

59 327
المشتركون
-3624 ساعات
-2227 أيام
-1 42030 أيام
أرشيف المشاركات
عشقا تنها جایی که خودم سیگنال میدم فقط فقط تو چنل شخصیم هستش @MmdJvdVip خیلی جاها با اسم من دارن دارن سیگنال میدن همشون فیکن

درود رفقا ارادتمند بعد از مدت کمی برگشتم دوباره استارت پر قدرت از فردا قرار بود اخر هفته برگردم اما خب نشد و بد قولی کردم شرمنده از فردا بکوب فعالیت داریم اماده حداکثری باشید که استارت پر قدرتی داریممم یه ری اکشن خفن بزنید + 50 که انرژِی بالا باشه❤️💋

من آخر هفته برمی‌گردم درگیر یک سری موضوعات هستم یه مشت تحلیل گر اومدن گفتن با اعلام این توافق ایران اقتصادش درست میشه نه آقا این حرفا چیه میدونی چند سال دیگه فقط باید پول تزریق بشه توی این خرابی های که پیش اومده که فقط به حالت داغون قبل از جنگ برگردیم فقط فقط با توافق اقتصاد کشور درست نمیشه تا 10 سال دیگه چه برسه به اینکه تفاهم این تفاهم هست ن توافق هر ریزش فرصت خرید تا وقتی که تولید ناخالصی کشور مون صعودی نشه GDP هر چیزي زکاتي دارد و زکات عقل ؛ تحمل نادان است!

ای خدا چرا جنگ چرا ایران😂😂😂❤️‍🩹

جنگ شد دو روز ماکرا تعطیل بود گفتیم دوشنبه برگردیم پر قدرت فعلا پر قدرت داریم می‌زنیم 😂😂😂

بیت کوین 59 هزارتایی چه عدد هایی..

یه چرت زدیم مارکت تکون خورد چه وضعشه😂😂

خبری نیست امروز مارکت رنجه بهتره سرمایه مون رو الکی به خطر نندازیم

پشت چارت ام فعلا تاییدی برای پوزیشن نداریم به محضی که تونستم سیگنال رو میفرستم براتون

میتونید دیگه کلوز بدید کامل
میتونید دیگه کلوز بدید کامل

شات سود نفرستادی ؟ بفرست خب بردار من خواهر من بفرست😂😂

من دیگه حرفی نمیزنم😂😂
من دیگه حرفی نمیزنم😂😂

شات سود بفرستید پشتبانی اگر تعداد کم بود امروز خبری از سیگنال نیست @sraadmin

کار هرکسی نیستا همچین سودی حالا هی شما ری اکشن نزن هی شات سود نفرست
کار هرکسی نیستا همچین سودی حالا هی شما ری اکشن نزن هی شات سود نفرست

میتونید کلوز بدید کامل یا 85 درصد سیو سود کنید نوش جونتون با اهرم 25 113 درصد سود الله شکر
میتونید کلوز بدید کامل یا 85 درصد سیو سود کنید نوش جونتون با اهرم 25 113 درصد سود الله شکر

درود رفقا صبحتون بخیر با همین زیبایی روز خودتون رو میتونید شروع کنید هم ریسک فری کنید هم سیو سود سه درصد اسپات ریزش بدون اهرم
درود رفقا صبحتون بخیر با همین زیبایی روز خودتون رو میتونید شروع کنید هم ریسک فری کنید هم سیو سود سه درصد اسپات ریزش بدون اهرم نوش جونتون

آخه چه شکلی ممکنه بیت 64 رسید کایت تکون نخورده 😂😂

هنوز هم سر به سر من دیگه دیوونه شدم ❤️‍🩹

بیت اومده بکوب داره می‌ریزع کایت هیچی ای خدا😂😂❤️‍🩹

رفقا معامله بازه استاپ هم. داریم ست کنید یه کمی تو ضرره ولی رنجه تکونی نمیخوره ببینیم چی میشه مارکت هیچ تکون نمیخوره خسته مون کرده