fa
Feedback
سایه

سایه

رفتن به کانال در Telegram

•سایه‌ام! •دانشجویِ زبان و ادبیات پارسی. •اینجا شعر می‌ذارم و بعضی وقتا در مورد شاهنامه و ادبیات حرف می‌زنم. •هشتگ‌ها: «#خدای‌نامه»، «#پارسی» و «#گیسو». •پلی لیست: @Sawyesplaylist نیست بر لوحِ دلم جز الفِ قامتِ دوست چه کنم؟ حرفِ دگر یاد نداد استادم

نمایش بیشتر
2 089
مشترکین
-524 ساعت
+387 روز
+3530 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+114
در 7 کانال‌ها
مه '26
+16
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+8
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+70
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+7
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+377
در 10 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+133
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+213
در 12 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+122
در 13 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+197
در 9 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+340
در 11 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+150
در 6 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+139
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+100
در 10 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+183
در 11 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+147
در 8 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+112
در 11 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+126
در 15 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+77
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+104
در 11 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+190
در 12 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+100
در 8 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+177
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+127
در 6 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+121
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+86
در 5 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+138
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '240
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+146
در 1 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن+2
22 ژوئن+19
21 ژوئن+31
20 ژوئن+2
19 ژوئن+2
18 ژوئن+2
17 ژوئن0
16 ژوئن+20
15 ژوئن0
14 ژوئن+1
13 ژوئن+1
12 ژوئن+1
11 ژوئن+1
10 ژوئن+1
09 ژوئن+1
08 ژوئن+3
07 ژوئن+3
06 ژوئن+8
05 ژوئن+2
04 ژوئن0
03 ژوئن+1
02 ژوئن+2
01 ژوئن+11
پست‌های کانال
بچه‌ها کسی اینجا هست که دانشجوی فلسفه باشه؟ (ترجیحاً ترم بالا) لطفاً به من پیام بده🥲🍓 یا دایرکت یا بات: @isawyeBot

2
sticker.webp
527
3
sticker.webp
1
4
هر غزلم نامه‌‌ای‌ست، صورتِ حالی در او نامه نوشتن چه سود چون نرسد سویِ دوست؟ سعدی
530
5
خیالِ خالِ تو با خود به خاک خواهم بُرد… حافظ
645
6
sticker.webp
725
7
حتی تصورش را هم نداشتیم که درختان گیلاس به این سرعت شکوفه دهند و گیلاس‌ها در سبد روی میز ناهار خوری ما باشند در زمستان گیلاس‌ها را به مهمانان تعارف کردیم با اکراه برداشتند اما نخوردند در بشقاب‌هایشان ماند نمی‌خواستند عمر گیلاس‌ها را باور کنند ما دوباره گیلاس‌ها را بر شاخه آویختیم شاخه‌ها دوباره گیلاس‌ها را پس زدند و در زمستان شکوفه دادند ما خیره به شکوفه‌های گیلاس شدیم شاید این پایانِ عمرِ ما بود احمدرضا احمدی
728
8
sticker.webp
1
9
+1
بدون متن...
726
10
باهوش، زیبا، کوچک✍🏼
873
11
من برای دوست شدن با آریانا خیلی خوش‌شانس بودم؛ اینجوری که یه روز رندوم یه چنل میزنی و به‌واسطه‌ی اون چنل می‌تونی با همچین آدم فوق‌العاده‌ای آشنا بشی🌟!
859
12
سایه رو مجموعا سه چهار ساعت تو کل زندگیم دیدم و اون واقعا بهترین سه چهار ساعتی بود که می‌شد با یکی گذروند. خیلی عمیق و ارزشمنده که کسی حاضر باشه از اون سر تهران بیاد دانشگاهت و باهات نیم ساعت تو سلف غذاهای بدمزه بخوره و باهم بخندید. سه چهار قرن هم کم بود واسه‌م. فکرامون شبیه هم بود و هیچکدوممون اون یکی رو جاج نمی‌کرد وقتی یک چیز احمقانه می‌گفتیم هی می‌خندیدیم و اینجوری بودیم که وای تو هم؟ :)) دلم براش تنگ شد.
717
13
ماریانِ نازم😭💕
1 035
14
پاشو بیا میخوام ازت عکس بگیرم.🥹💘💌
842
15
آه عاشق هر سه شون هستم…
1 051
16
یک فکرِ رندوم به ذهنم رسید :) من اگه قرار بود از یک چنل نویس کتاب امانت بگیرم از شهرزاد می‌گرفتم (کتاب‌هاش به شدت جذابن و همونایی هستن که خودم ندارم ولی دوست دارم بخونم) اگه قرار بود یه چنل نویس ازم عکس بگیره اون ماریان بود و اگه قرار بود با یک چنل نویس یک روز کامل رو بگذرونم آریانا رو انتخاب می‌کردم (من و آریانا انقدری شلوغ هستیم که هنوز وقت نکردیم درست حسابی وقت بگذرونیم)
3 428
17
به تو گفتم: دست‌هایت را برای من بگذار و برو.
1 375
18
دیری‌ست تا به یادش مِی نوش می‌کنیم کس را نگفت او که «فلان مردِ مستِ ماست!» سنایی
1 357
19
دیری‌ست تا به یادش می نوش می‌کنیم کس را نگفت او که «فلان مردِ مستِ ماست!» سنایی
1
20
+1
بدون متن...
1 601