fa
Feedback
записи под утро.

записи под утро.

رفتن به کانال در Telegram

название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام записи под утро.

کانال записи под утро. (@python_i27) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 533 مشترک است و جایگاه 1 241 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 32 708 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 533 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 561 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -32 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.80% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.31% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 371 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 681 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 13 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

20 533
مشترکین
-3224 ساعت
+1 0387 روز
+56130 روز
آرشیو پست ها

пиздец.

https://t.me/python_i27/10904 это был не вирт, это было куда хуже. 14 летняя армянка с наркоманами на аве и маской собаки с одной бровью на весь лоб

вас покровительница придушит.

Хочу быть вашей дочерью

я уже хуйню творил в вирте.

ЕБАНЫЙ, Я РОДИЛАСЬ ТОЛЬКО В 10

если что кину в море чтоб плыл сам.

из меня пиздатый отец.

https://t.me/python_i27/10889 душевная поддержка, как от отца

с 10-11.

https://t.me/python_i27/10896 С какого года

в вирте мало людей кому можно доверять.

ахахаа туда нахуй.

https://t.me/python_i27/10888. Да я это вот это, думал, что все хорошие и всем доверять можно, а тут такое, тарарам-парарам. Зато я её мамы её нюдсы скинул, пу-пу-пу

моя.

целую киса)

вот да.

не так хотел, если уже успели снести.)

а вы?