fa
Feedback
записи под утро.

записи под утро.

رفتن به کانال در Telegram

название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام записи под утро.

کانال записи под утро. (@python_i27) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 570 مشترک است و جایگاه 1 241 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 32 652 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 570 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 547 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -69 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.77% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.73% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 364 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 563 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 12 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

20 570
مشترکین
-6924 ساعت
+1 0487 روز
+54730 روز
آرشیو پست ها
очень.

Давно в вирте?

жду когда девушка домой приедет.

Чем заняты?

когда есть время, я всегда за с вами поболтать.

давайте побольше анонов пж,мне интересно наблюдать за вашими ответами и всем что тут происходит

другие успели быстре.

ну значит ты не один такой лох.

нихуя у вас страсти.

Что делать. Шлюха, которой я говорил летом о своих чувствах, недавно мои личные данные, тип номер и кружки слила в канал один, и я хотел ей акк снести и пробить её, чтобы припугнуть немножко. А ей уже кто-то другой акк снёс. Я только зря друга на уши поднимал

я про моральность.

если вас топят брыкайтесь

но, я советую слушать себя. а не кого-то, и гнать нахуй всех, кто хоть как-то пытается вас утопить.

смотря что именно.

Почти 30 лет... Что посоветуете младшим делать/не делать

что такое?

о как.

ахах