fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
182
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
خدایا یه ذره شعور چیه، همونم به خیلیا ندادی

معمولاً زود متوجه می‌شی، ولی چون نمی‌خوای باور کنی، سعی می‌کنی نادیده بگیری و ادامه بدی.

معاشرت با آدم های با کیفیت رو دوست دارم، آدمایی که محترمن، میدونن چطور کلمات رو کنار هم بچینن، با چه لحن و تُن صدایی صحبت کنن، چطور نگاهت کنن، آدمایی که عمیق و مفید حرف میزنن و حین صحبت روی حرکات دستاشون تسلط دارن. حتی وقتی از چیزی ناراحتن، میدونن چطوری محترمانه اون کلمه رو پرت کنن تو مغزت!

‏من معتاد فضای مجازی نیستم،فقط هیچ تفریحی تو زندگی واقعی ندارم

حالا خودمانیم، عشقی که با بدبختی مراقبش باشی، به چه درد می‌خورد؟ عشقی که با حصار و بند و غل و زنجیر محافظت بشود، چه ارزشی دارد؟ - داستایفسکی

من كه مووآن ميكنم ولى خاک تو سرت ما خيلى به هم ميومديم.

صادق‌ خانِ هدایت یه جمله ی خیلی قشنگ داره که می‌گه: «به پایان فکر نکن اندیشیدن به پایان هر چیز؛ شیرینی حضورش  را تلخ می‌کند. بگذار پایان تو را غافلگیر کند،درست مثل آغاز.»

تا اینجا ۱۴۰۴ با مریضی شروع شده

🎵 Parvaze Ghooha #AlirezaGhorbani

Repost from
چند تا دوست صمیمی داری؟ وقتایی که من حالم بده یا وقتایی که اونا حالشون بده؟

اگه می‌دونستم برای آخرین باره؛ جای دعوا می‌بوسیدمت.:)

هممون یه نفرو داریم که نداریمش.

ولی دلم واسه شنیدن اینکه بگه دوسم داره تنگ شده:)

برابری سطح طنز ادما هم مهمه:)😩

🔥 آهنگ جدید مسعود صادقلو

و معده، همیشه قربانی غم هاییه که بروز نمیدیم.

بله منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم.

1404 عزیز لطفا “پول” “پارتنر خوب” “سفر های زیاد” “مهاجرت” “ارامش و سلامت روان” “ادمای تاکسیک کمتر”

Repost from THTEEN
1404 عزیز لطفا “پول” “پارتنر خوب” “سفر های زیاد” “مهاجرت” “ارامش و سلامت روان” “ادمای تاکسیک کمتر” @THTEEN

دیر سین کردن از تو،قطعِ ارتباط از من.