fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
182
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
چجوری ناراحتیت رو نشون میدی؟ + به همه جا نگاه میکنم ، جز صورتش.

من و گاو هایی که از زندگیم رفتن.
من و گاو هایی که از زندگیم رفتن.

Repost from 𝒎𝒐𝒐𝒏
دیر سین کردن از تو،قطعِ ارتباط از من.

من مجبورم موفق بشم، وگرنه تمام رنجی که تابحال کشیدم فقط رنج بوده...

photo content

Repost from حرؓمۘاٰن
هر آدم بی احساسی یه زمانی بیش از حد احساسات داشت!

بخاطرش جنگ راه بنداز قسمت واسه ترسوهاست !!

New

New

-New✨🥹

پیام ویدیو00:06

این بخش عید بده که به سنی رسیدم که هر جا میرم نه تنها عیدی نمیدن بهم عیدیم میخام ازم🥲😂

آرزوی من براتون در سال جدید : «چشیدن مزه رسیدن است» حالا به هر چی میخوای ...🤍

عیدتون مبارک✨❤️ باشد که امسال سال ازادیست:؛

Repost from
راه خودت رو برو و کاری که خوشحالت میکنه رو انجام بده.. چون چند سالِ دیگه،هیچکسی حسرتای تو رو گردن نمیگیره حتی اونی که محدودت کرد.

خدا شاهده به یه مو وصلم،اونم داره پاره میشه.

#NEW

من اگه اخلاقم بَده،معرفتم جبرانش میکنه.

دوست داشتن من کار مردونس، از عهده شما پرنسعلی خارجه لطفاً تلاش نفرمایید.

photo content