fa
Feedback
-مکاتبات یک مکتبی

-مکاتبات یک مکتبی

رفتن به کانال در Telegram

یا هو. ٬٬دفتر چرک نویس‌های نامنظم وسط بدو بدوهای روز و شب ؛ در عرش، صدای ارجعی پیچیده‌است. یا ایتها النفس بیا برگردیم... 🗂️📂 @maktabkhaneeh بگو؛ t.me/HidenChat_Bot?start=563675500

نمایش بیشتر
1 017
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-97 روز
-2630 روز
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+8
در 0 کانال‌ها
مه '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+104
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+82
در 7 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+87
در 10 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+52
در 8 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+65
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+12
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+50
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+43
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+97
در 12 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+19
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+26
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+69
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+22
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+49
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+44
در 2 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+52
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+79
در 5 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+63
در 6 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+45
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+72
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+138
در 12 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+52
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+128
در 4 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+46
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+77
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+86
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+26
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+38
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+243
در 3 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن+1
20 ژوئن+1
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن+1
16 ژوئن0
15 ژوئن+1
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن+1
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن+1
07 ژوئن+1
06 ژوئن0
05 ژوئن+1
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
سوزی که این نوحه‌ی جنوبی داره تا ته استخون آدم میره.

2
bakhsho_leyla_begofta.mp3
71
3
گُم کرده‌ام جواهر خود را به موج خون زینب بیا به همت هم جست‌جو کنیم ... •معنی•
گُم کرده‌ام جواهر خود را به موج خون زینب بیا به همت هم جست‌جو کنیم ... •معنی•
87
4
عاشقانت می‌فروشند عیش را غم می‌خرند/
127
5
پدافند عامل و غیرعامل فقط بیرانوند.
162
6
وضعیت:
وضعیت:
207
7
گل ما رو قبول نکردید، ان‌شاءالله هیچ‌کدوم از عباداتتون رو خدا قبول نکنه.
160
8
علی الاصول باید پرده کنار می‌رفت، همه پیش پات بلند می‌شدند، ذوق وجود همه رو برمی‌داشت، و تو میومدی…
173
9
بدون متن...
167
10
شبیه هاجرِ دنبالِ آب، باگریه دوید در دل صحرا رباب باگریه برای مادر اصغر در آسمان، آن‌روز نشست، روضه گرفت، آفتاب باگریه به یاد گریه‌ی طفل رباب، ساقی شد... کنار علقمه از غصّه، آب، باگریه شبیه عاشق دلتنگ، تیر از چلّه دوید سمت علی باشتاب، باگریه به‌گریه گفت: که سیراب شد علی‌اصغر؟ حسین داد به‌زینب جواب؛ باگریه... حسین گفت: علی‌جانْ خدانگهدارت! رباب گفت: عزیزم بخواب...، باگریه برای داغ دل مادر علی‌اصغر دل زمین و زمان شد کباب باگریه به روی حنجر او فتح باب شد با تیر اگر چه بسته شد آخر کتاب باگریه دلی که سوخت به یاد گلوی نازک او به روسیاهی خود زد نقاب باگریه •سجاد روانمرد
158
11
شب هفت، مجلس زنونه دیدنیه… هرکی یه جور داره لالایی میخونه.
146
12
کنون سپاه حسین است، کشور ایران!🇮🇷🖤
159
13
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!
157
14
اللَّهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسِي مُظمَيِنَّةً بِقَدَرِكَ، رَاضِيَةً بِقَضَائِكَ...
183
15
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟ وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟ -مولانا
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟ وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟ -مولانا
187
16
جواب خون این شهدا، اونم وسط محرم الحرام، قطعاً ساکت نشستن نیست.
190
17
یا امام حسین:)))))))
190
18
بدون متن...
202
19
هر وقت احساس کردید خیلی بدشانسید به این فکر کنید که ورودی ۴۰۱ دانشگاه، نه تنها جشن ورودی نداشت و ازش استقبال نشد بلکه فحش و کتک هم خورد، بعد از گذروندن دوتا بلوا و دو تا جنگ و رد کردن صدتا بحران و شهادت و کذا، الان که داره فارغ التحصیل میشه هم میگن وسط جنگیم و براش مراسم فارغ التحصیلی نمی‌گیرن.
245
20
سلام و عرض تسلیت بابت ایام؛ عزاداری‌هاتون قبول باشه ان‌شاء‌الله. نمی‌دونم چند نفر نذر شیر پارسال رو یادشون هست؛ پارسال شب حضرت علی اصغر-ع- به طور ناگهانی تصمیم گرفتیم به بچه‌های هیئت شیر کاکائو بدیم و به مدد خانم رباب-س- حدودا ۴ میلیون تومان طی نصف روز جمع شد که گزارشش با تمام جزئیات موجوده. اگر خدا بخواد و عمری باقی باشه، امسال هم این نذر رو خواهیم داشت. پارسال تا جای ممکن شیرکاکائو خریده شد و بین بچه‌ها توی هیئت کودک توزیع شد، ان‌شاء‌الله امسال هم به همین نحو هست (مگر اینکه تعداد شیرها بیشتر از بچه‌ها باشه، در اون صورت به بزرگترها هم داده میشه.) اگر علاقه به مشارکت دارین، هر مبلغی که در توانتون هست رو به این شماره کارت واریز کنید. فرصت واریز هم تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه هست. 6219861999458655 به نام فاطمه کیانی اجرتون با خانم رباب -س-
188