fa
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

رفتن به کانال در Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

نمایش بیشتر
1 246
مشترکین
-424 ساعت
-127 روز
-2730 روز
آرشیو پست ها
🌐اخبار امروز سه‌شنبه ۲۷ آگوست 📊 ⚠️مهم‌ترین رویدادهای امروز🔤 🏪(به وقت تهران) 🟡شاخص بهای مسکن تک خانوار در ۲۰‌کلان شهر بزر
🌐اخبار امروز سه‌شنبه ۲۷ آگوست 📊 ⚠️مهم‌ترین رویدادهای امروز🔤 🏪(به وقت تهران) 🟡شاخص بهای مسکن تک خانوار در ۲۰‌کلان شهر بزرگ آمریکا- ساعت ۱۶:۳۰ 🔴شاخص اطمینان مصرف کننده CB آمریکا - ساعت ۱۷:۳۰ 🟡شاخص تولید ریچموند آمریکا - ساعت ۱۷:۳۰ #news #forexcino #forex

🐶 دوستان طبق اعلام تیم داگز تا 2 هفته زمان دارید که توکن هاتون رو از ربات کلایم کنید! 🛡 اگه تا الان انجام ندادید اصلا مشکلی نداره کلی وقت هست، صبرکنید تا شبکه خلوت بشه

اگه دوروف ازاد بشه صدرصد قیمت داگز ، ناتکوین و تون افزایش پیدا میکنه نمیگم نگهدارید یا بفروشید ولی خب تصمیم با خودتون

🐶 مراحل برداشت DOGS برای کسایی که موفق نشدن: 1️⃣ در مرحله اول وارد ربات DOGS میشید و روی گزینه claim onchain کلیک میکنید. 2️
🐶 مراحل برداشت DOGS برای کسایی که موفق نشدن: 1️⃣ در مرحله اول وارد ربات DOGS میشید و روی گزینه claim onchain کلیک میکنید. 2️⃣ وقتی کلیک کردید شمارو به ربات TokenTable انتقال میده که اونجا ابتدا باید ولت یا صرافی خودتونو متصل کنید و روی بعد در صفحه اصلی رو گزینه claim کلیک کنید. 3️⃣ بعد از زدن روی این گزینه باید کارمز تراکنش رو پرداخت کنید که تقریبا 0.4 تون هستش و بعد تایید تراکنش شما ثبت یا سابمیت میشه و بعد از چنل دقیقه ازین مرحله کامل خارج بشید. 4️⃣ در مرحله آخر شما میتونید از بخش histoty تراکنشتون رو که در حال انجام هستش رو مشاهده کنید و سپس داگز هاتون داخل تون کیپر به نمایش در میاد

باز تو اون دیونه خونه جه خبره😕
باز تو اون دیونه خونه جه خبره😕

قابل توجه معامله گران TON: به گزارش شبکه تلویزیونی TF1، پاول دوروف هنگام پیاده شدن از هواپیمای شخصی خود توسط افسران اطلاعاتی فرانسه در فرودگاه لوبورژ پاریس بازداشت شد. جستجو در املاک و مستغلات دوروف در فرانسه در جریان است . این حکم به دلیل عدم همکاری دوروف با نیروهای امنیتی فرانسه صادر شده است که او را در قاچاق مواد مخدر و سایر جرایم جدی شریک جرم می کند. قرار است پاول دوروف عصر امروز شنبه به قاضی معرفی شود که متهم به جنایات متعدد است . اتهامات احتمالی عبارتند از: تروریسم، مواد مخدر، همدستی، کلاهبرداری، پولشویی، پوشش، محتوای پدوفیلی.

برای عضویت رایگان در vip کافیه بزنی رو 👇این دکمه و در بروکر ثبت نام کنی .

@UnixButtonInlineBot getlist-590aad539cfd8e23d67323903e7db251

اگه میخایی سیگنال رایگان بگیری .کافیه بزنی رو این دکمه و در بروکر و ثبت نام کنی
اگه میخایی سیگنال رایگان بگیری .کافیه بزنی رو این دکمه و در بروکر و ثبت نام کنی

امیدوارم این هفته کنار من سود کردخ باشین و حسابتون رو ارتقا داده باشین . برای ادامه سیگنالها حتما عضو کانال خصوصی ترید بشین . با تشکر

Repost from N/a
نصف بای هام رو بستم فقط دو تا بای از کانال 2300 دارم . برای دوشنبه بدون پوزیشن خاهم بود. هر جوریم بشه استاپ اون بای نمیخوره چون 150 دلار پایین تر هستن

Repost from N/a
من سلها رو با سود بستم چون قدرت خریدار بیشتر بود . بای 75 رو کدومتون دارین ؟
من سلها رو با سود بستم چون قدرت خریدار بیشتر بود . بای 75 رو کدومتون دارین ؟

Repost from N/a
داده های سمپوزیوم جکسون هول که خیلی خیلی مهمه و امروز ساعت ۵ منتشر میشه و روی تمام مارکت اثر میزاره و حرکت شارپ خواهیم داشت . هیچ استاپ لاسی کارنخواهد کرد حتی اردرهای خرید یا فروش با تاخیر میگیرن . پس نمیشه گفت ب نفع کدوم میاد . پس هرچی داری جمع و جور کن .

Repost from N/a
#xauusd Sell 500 50 pip✅ برکته

ولت منو ببین من همه سود نمودار رو میخام . شاید شما اگه بودین از بای 2360 خارج شده بودی یا از سل 2525
ولت منو ببین من همه سود نمودار رو میخام . شاید شما اگه بودین از بای 2360 خارج شده بودی یا از سل 2525

من اخلاقم اینه یا 60 پیپ ضرر. یا حداقل 60 پیپ سود . من حد وسط و ریسک فری و اینها ندارم . تحمل ضرر دارم . استاپ هم رنگمو نمیپرونه