fa
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

رفتن به کانال در Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

نمایش بیشتر
1 245
مشترکین
-424 ساعت
-127 روز
-2730 روز
آرشیو پست ها
ببین من وقتی ریسک معامله رو میگن منظورم این نیست که خروج دارم میگم اگه ریسک پذیر نیستی یا مارجینت خیلی کمه . یا اگه استاپ شی. رنگت میپره .. یا سبک کارکنی و با سود کم هم راضی باشی . یا اگه ضرری شدی نیایی بگی بدبخت شدم . مدیریت این قسمت پوزیشن با خودت7

Repost from N/a
#xauusd Sell 500 20 pip✅ برکته

Repost from N/a
محدوده 500 تا 505. درسته که ی محدوده عرضه هست ولی چون جمعه است میکر ممکنه تا 509 و اون ورا شدو یا کندل بزنه . . پس در سل سبک کار کن و رو سودت ریسک کن ن اصل

Repost from N/a
شاتمو با دقت نگاه کن
شاتمو با دقت نگاه کن

Repost from N/a
ی بای کاشتم روی 456. یکی هم روی 483. میکارم فقط برای استفاده از نوسان امروز

Repost from N/a
قبل ساعت امریکا من پوزیشنامو جمع و جور میکنم شاید حتی رو سود کم هم بستم

Repost from N/a
من بای رو نبستم رو سودم ریسک میکنم

Repost from N/a
500 تا 505. محدوده سل هست . ولی جمعه ها عقل نداره با استاپ 510. میشه سل. زد . استاپ زیاده . طلا هم روند بگیره تا نترکونه ول کن نیست پس حجمو و مدیریت سرمایه رو لحاظ کن

270 پیپ تا اینجا ... گفتم ریسک فری نگه دار. . نگه داشتی ؟
270 پیپ تا اینجا ... گفتم ریسک فری نگه دار. . نگه داشتی ؟

Repost from N/a
عجب رنج خریه😂😂

از دوشنبه فقط در کانال خصوصی سیگنال میدم . عضویت در کانال خصوصی رایگانه و فقط در بروکر ثبت نام میکنید .که اونم هزینه نداره امیدوارم این هفته سود کرده باشین. اما همچنان در این کانال تحلیل گذاشته میشه

170 پیپ از سیگنال دیروز ک گفتم ی پله رو نگه داشتم
170 پیپ از سیگنال دیروز ک گفتم ی پله رو نگه داشتم

تایم فارم گفته بود 50 م. جمع کنید 4 تا رفرال فعال داشته باشین 1000 دلار میدیم بهتون . ببین منو تایم فارم . وای ب حالت 1000 دل
تایم فارم گفته بود 50 م. جمع کنید 4 تا رفرال فعال داشته باشین 1000 دلار میدیم بهتون . ببین منو تایم فارم . وای ب حالت 1000 دلار منو ندی 😕

https://t.me/cexio_tap_bot?start=1716899010909615 ربات صرافی cexio. اپدیت جدید داده . مثل همستر باید با خرید ی سری چیزا ماین کنید . ی سری تسک جدید هم اورده

Repost from N/a
طلا وارد رنج میشه . فردام جمعه است و طلا عقل درستی نداره . احتمالا خبر هم داریم . پس مدیریت سرمایه قوی برای فردا لحاظ کنید

Repost from N/a
بای 75 و 79 رو سیو سود کردم و یک صدم رو ریسک فری نگه داشتم اگه بسته بشه 56 میخرم

Repost from N/a
من ی بای میکارم . 2456 با استاپ2452

Repost from N/a
طلا در محدوده 80 تا 70 داره رنج میزنه . میکر داره ب ادامه ریزش یا صعود فکر میکنه . چنانچه الگوی صعودی تشکیل داد . بای میزنم . اگه هم ادامه ریزش رو ببینم حتما سل میزنم . فعلا در این محدوده 100 پیپی اگه تحلیل بلدین فست اسکلپ تایم 5 دقیقه ایی بگیرین .