fa
Feedback
شاید آبی روشن !

شاید آبی روشن !

رفتن به کانال در Telegram

_ Made of stories, music, and late-night thoughts. _"viva la vida" _ Blue clover! _ Let's talk: @namelessleftistbot

نمایش بیشتر
237
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+47 روز
+130 روز
آرشیو پست ها
+4
_ و در آخر امیدوارم تو یه دنیایِ دیگه المپیک 2022 هرگز رخ نده و سرنوشت بهتری انتظار آنا، ساشا و کامیلا رو بکشه.

_ نفر سوم آناست. آنای زیبا، آروم و مقاوم که برنده‌ی طلای اون سال بود. هیچکس فکرش رو هم نمی‌کرد که با وجود کامیلا و ساشا، آنا روی سکوی اول بایسته همه فراموش کرده بودن که آنا قهرمان جهان 2021 بود. تو روز فاینال، آنا آروم‌تر از همه بود. وارد یخ شد و یه اجرای کلاسیک، آرام، حرفه‌ای، هنریِ بسیار زیبا و مسلط رو به نمایش درآورد. خودش می‌گه با تماشای اجرای ساشا ترسیده بوده و با خودش فکر می‌کرده دیگه شانسی نداره. اما داورها از اجرای اون بیشتر از ساشا خوششون اومده بود. اما با اعلام نتایج کسی برای آنا خوشحال نشد. زمان اعلام نتایج، گزارشگر برنامه می‌گه که آنا زیاد شبیه برنده‌ی طلا نیست چون انگار خودش هم انتظار بردن رو نداشته. تیم درگیر آروم کردن کامیلا و ساشا بود و آنا یه گوشه ساکت و آروم با عروسک خرسی خودش تنها نشسته بود. این فریم از اون به سرعت وایرال شد. آنا راجب قهرمانی خودش پستی تو اینستاگرامش آپلود کرد اما همه از هر طرف بهش حمله کردن و هیت دادن چون معتقد بودن اون لیاقت مدال طلا رو نداشته. آنا و ساشا از بچگی دوست‌های صمیمی همدیگه بودن و با این برنده شدن آنا حسابی ترسیده بوده. آنا برنده طلا شد اما اون لحظه ناب پیروزی رو هیچوقت نچشید. خودش تو یکی از مصاحبه‌هاش گفته: "گاهی احساس می‌کنم بردنم دیگران رو خوشحال نکرد چون انتظار کس دیگه‌ای رو داشتن".

+1
_ Anna Shcherbakova.

_ نفر دوم، ساشا بود. ساشای زیبا با اون چشمایِ وحشی و موهایِ قرمزش. مقلب به Quad Queen یا ملکه‌ی پرش‌های چهارگانه. بهش راکت روسیه هم می‌گفتن. ساشا المپیک اون سال، سخت‌ترین اجرا رو داشت و یه رکورد جهانی زد و تاریخ سازی کرد. ساشا تو روز فاینال، پنج پرش چهارگانه انجام داد. کاری که تا اون زمان هیچکس نتونسته بود انجامش بده. همه فکر می‌کردن با از دور خارج شون کامیلا، ساشا برنده طلا و این رقابته اما همه‌چیز به نفع ساشا نبود! برنده‌ی طلای اون سال آنای آروم و ساکت بود. ساشا فروپاشید. شروع به گریه و فریاد زدن کرد، مابین گریه‌هاش، وقتی خط چشم سیاهش ریخته بود و چشماش از همیشه غمگین‌تر و آشفته‌تر بود، گفت: " از این ورزش متنفرم" ، " دیگه هرگز پام رو روی یخ نمی‌ذارم" ، " همه طلا دارند، فقط من ندارم". این واکنش و حرف‌های اون به سرعت تو اینترنت وایرال شد. نفر دوم بازنده‌ی اوله! خیلی‌ از طرفدارانش حمایتش کردن و معتقد بودن مثل ویلن داشتان‌ها، ساشا دوباره برمی‌گرده و چیزی که حقشه رو مال خودش می‌کنه. اما این اتفاق نیوفتاد. ساشا بخاطر فشار روانی زیادی که روش بود از ورزش کناره گرفت و مدتی بعد هم ازدواج کرد. اخیرا تنها یه ماه بعد از به دنیا اومدن فرزندش به یخ برگشته و با همسرش هم اجرا داشته اما خشم توی چشماش جای خودش رو به یه آرامش داده، انگار که بلاخره آروم گرفته. ساشا بعدا تو یه مصاحبه گفت که بخاطر حرفای مربیش فکر می‌کرده اگر هر چیزی بجز طلا ببره، باخته و کسی قرار نیست دوسش داشته باشه. من مطمئنم سال‌ها بعد، دربارش سرچ می‌کنن و می‌پرسن: اون دختر با چشمای وحشی و موهای قرمز کیه؟ اون شبیه الهه‌ی طغیان‌گری و نابودیه.

+1
_ Alexandra Trusova.

_ نفر اول و مدعی طلایِ المپیک در نظرِ همه کامیلا بود. کامیلا پونزده ساله‌ای که تو دنیای اسکیت روی یخ یه پدیده به حساب می‌اومد و تو دوران طلایی و اوجش بود. یه دختر آروم، بسیار کمال‌گرا که روی یخ انگار که جاذبه‌ای حس نمی‌کرد. انعطافِ فوق‌العاده‌اش، اسپین‌های بی‌نقص و پرش‌های چهارگانه، از خصوصیات اجراهاش بودن. در نظر همه جایگاه اول برای کامیلا بود. اون سال کامیلا تو بخش تیمی به زیبایی اجرا کرد اما بعد این اجرا نتیجه‌ی تست دوپینگش مثبت دراومد! چیزی که کامیلا ادعا می‌کرد ازش خبر نداشته. ماجرای دوپینگ کامیلا تیتیر تمامِ رسانه‌ها شد. در نهایت به شرط به تعویق انداختن اهدای مدال‌ها تا اومدن نتیجه نهایی تحقیقات، بهش اجازه داده شد که در بخش انفرادی هم اجرا داشته باشه‌‌. اما کامیلا دیگه اعتماد بنفس قبلش رو نداشت و مضطرب داشت. تو اجرای روز فاینال، کامیلا روی یخ اومد. اما به دلیل اضطراب و نداشتن تمرکز و فشاری که روش بود، چند بار تعادلش رو از دست داد، سقوط کرد و زمین خورد و در آخر جلوی میلیون‌ها نفر فروپاشید. در نتیجه امتیاز خوبی کسب نکرد و حتی به سکو هم نرسید و نفر چهارم شد. کلمیلا با گذشت تمام این سال‌ها هنوز هم از ورزش محرومه و بعضی از افتخاراتش باطل شدن. یه کریر طلایی، رویایی اما کوتاه که هیچکس فکرش رو نمی‌کرد اینطور تموم بشه.

_ Kamila Valieva .

_ اسکیت روی یخ المپیکِ زمستانی 2022 پکن، یکی از جنجالی‌ترین، غم‌انگیزترین و دراماتیک‌ترین اتفاقات تاریخ این ورزش بود. ترکیبی از نبوغ، فشار روانی، فروپاشی، جاه‌طلبی و رسوایی. روسیه اون سال، با سه بازیکن طلایی و پر استعداد و با مهارت مدعی قهرمانی بود، چیزی که اکثر مردم هم بهش باور داشتن. روسیه اون سال سه برگِ برنده داشت، سه مهره طلایی... کامیلا والیوا (Kamila Valieva )، الکساندرا ساشا تروسووا (Alexandra Trusova )، آنا شرباکووا (Anna Shcherbakova). همه این تیم زیر نظر Eteri Tutberidze تمرین می‌کردن؛ مربی‌ای که به ساخت قهرمانان نوجوان مشهوره و در عین حال شهرت دیگه‌ای هم داره و اون به‌خاطر فشار بسیار شدید روانی بر روی شاگردانش و کوتاه بودن دوره‌های قهرمانیشونه.

_ احتمالا همه‌ی ما تا به اینجای زندگی، حداقل یکبار ویدئویی از اسکیت رویِ یخ دیدیم. فکر کنم برای کسایی مثل من که عاشق کالکشنِ باربی‌ها بودن، این آشنایی خیلی زودتر، با تماشایِ " باربی و جادویِ اسبِ بالدار و تماشای اسکیت سواریِ آنیکا و عشق دیوانه‌وارش به سر خوردن روی یخ‌ها" ، رخ داده. امشب می‌خوام راجب سه اسکیت‌باز انفرادی و سه اجرای تاریخی و تراژدی المپیک 2022 حرف بزنم.

_ پیس پیس؟ من اومدم با اطلاعات رندوم دیگه...

من درباره این دراما قبلا خونده بودم اما چون اکثرا رقابت‌های اسکیت روی یخ زوج‌ها رو دنبال می‌کردم زیاد بهش اهمیت نداده بودم تا یه سال و نیم پیش که از طریق یه فیکشن با دنیای اسکیت باز‌های انفرادی آشنا‌تر شدم. امشب دربارش می‌نویسم و آپلودش می‌کنم. اما به دلیل اینکه ویدئو‌ها شب‌ها بهتر آپلود می‌شه بعد نیمه‌شب می‌ذارمش تا فردا صبح شما بخونیدش و بهم اعتماد کنید این دراما یه آشوب خالص اینترنتی بود که قراره کاری کنه که نسبت به هر کسی که درگیرش بود، احساسات متفاوتی حس و تجربه کنید.

تنها بخش نارلحت‌کننده‌اش برای من اینجاست که دو قسمت دیگه سریال تموم می‌شه و می‌مونه برایِ سالِ دیگه و فصلِ آخر.

_ دو قسمتِ اخیرِ سریال from تو لول دیگه‌ای خوب بودن. سکانس‌های آخر این اپیزود واقعا غافلگیر‌کننده و کشنده و مرموز و سرشار از تئوری بودن. تئوری‌ها متفاوت و مختلف و گوناگونی که قراره تا هفته بعد دیوانه‌وارتر بشن و بیشتر سوپرایزمون کنن و به روزهامون هیجان ببخشن.

_ من وقتی می‌خوام ساعت خوابم رو مديريت کنم:
_ من وقتی می‌خوام ساعت خوابم رو مديريت کنم:

_ فستا مبارک. 🩵✨

_ ترکیبِ خرس عسلی و چشم دکمه‌ای، شیرین‌ترین چیزی بود که این روزها می‌تونستم ببینم!

_ sweet taekook. ✨

یه داستانِ غم‌دارِ آبیِ تیره‌یِ دیگه، که مدت زیادی، بخشِ زیبایِ روزها و شب‌هام بود، تموم شد و قلبم بابت پایانشون سنگین و تیره ولی آسوده‌ از پایانی درسته.