fa
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

رفتن به کانال در Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

نمایش بیشتر
600
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
Gina’s mijmering: weten Het gaat als een golfbeweging omdat velen van ons nog de sluier hebben. Soms denk je ‘dit is het’, maar dan kan je er net niet bij en is het weer weg. Dat is naar mijn idee het proces van het grote ontwaken. Continu in het leerproces zitten. Het intuïtief weten. Het vertrouwen hebben in het AL. Weten wie jij bent, wat jij kan en hoe dit alles in te zetten. Je ego (schaduwkant) een plekje geven en al je licht doen stralen over ieder levend wezen. De architect zijn of programmeur zijn van je eigen leven. Manifesteren door het visualiseren van en het eindeloze onvoorwaardelucke vertrouwen hebben in de nieuwe tijd die gaat komen. Verlost zijn van alle dogma’s, verlost zijn van je eigen ego, in vertrouwen lief hebben. Dat vraagt veel. Veel loslaten, veel afscheid nemen van fysieke en mentale dingen, veel werken aan jezelf. En op de momenten dat het lukt zijn het wonderen op zich. Er gaan zoveel nieuwe deuren open. Geen angst, geen boosheid, geen verdriet, geen schreeuwerigheid, geen ziekten, totale rust. En wat betreft de valse profeten … die zie jij wel hoor. Het is het ego die je laat twijfelen (stel dat ik op het verkeerde paard wed, stel dat ik de enige ben die het niet ziet…), maar jij bent geboren (geïncarneerd) met alle know-how en know-why die je nodig hebt. Je bent een goddeluck wezen en van Brons oorsprong. Hoe zou je het niet kunnen weten? In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes Free to share

Gina’s mijmering: actie-reactie Overal begin je het alweer te lezen. Dat heet nou collectief manifesteren. Ik denk dat je jezelf meer de vraag moet stellen: wat wil ik? Wat willen wij? Ipv wat willen zij? Als zij zo bang zijn, hoe leven ze dan nu in de wereld? Hebben jullie het er steeds over? Of is er ook iets gezamelucks waar jullie het wel leuk over kunnen hebben? Vermijd alles wat met C* en de prik te maken hebben. Hebben zij het erover, begin over iets anders, wees liefdevol creatief. Anders tijd om naar huis te gaan. Zo lang jij het van je laat vreten, manifesteer je het zelf. Zorg je zelf voor de (slacht-) offer rol. Neem het touw zelf in handen. Sta boven de gecreëerde 2deling en weet dat alles liefde is. Ook hoe zij reageren. Hoe reageer je terug? Fel, in de aanval, in onbegrip, in teleurstelling? Begrijp je je eigen reactie? Als jij zelf goed in je vel zit, zal niemand je kunnen raken. Ook je … (vul maar in) niet of wie dan ook. Je hoeft niemand te overtuigen van jouw ge-lyk, want je bent ge-lyk. Ieder heeft z’n eigen pad te bewandelen, het is aan jou hoe jij ermee omgaat. Het is aan de ander hoe zij daarop reageren. Gun ook ieder zijn/haar pad én proces. Het enige wat jij hoeft te doen is aan jezelf blijven werken door je pure ik te zijn - vol in liefde. In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes Free to share

Gina’s mijmering: tot 10 tellen ….. We zijn bezig met een nieuwe wereld. Met het nieuwe denken. Dat is een proces waar je eve
Gina’s mijmering: tot 10 tellen ….. We zijn bezig met een nieuwe wereld. Met het nieuwe denken. Dat is een proces waar je even je best voor moet doen en waar anderen je bij kunnen helpen. Maar het is tijd voor actie. Denk na bij wat je zegt. Is dit van mij? Is dit mijn denken of is dit iets wat de regering (matrix) mij heeft opgelegd? Denk ik er zelf zo over of ..? En daarom is het zo belangrijk om eerst 10 tellen, of meer, te wachten met jouw reactie. Dit proces is voor elke individu anders. Het is een reis naar binnen met acties naar buiten. Jouw reis naar een werkeluck soeverein leven als vrij mens. ….. In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes ➰ Art @tanteLien Free to share

Gina’s mijmering: gevolgen Kies je ervoor om actie te ondernemen of om een verschil te maken? Ben je dan het geneesmiddel of deel van het probleem? Je kan ervoor kiezen om een toeschouwer te zijn en te observeren. En laat dat nou juist de uitdaging zijn. Ga je mee in het verhaal van de ander, de matrix in? Of ben je er al uit en besef jij dat je een vrije geest bent in een fysiek ‘jasje’? Dat jij de vrije wil hebt. En wat ga jij dan doen met die vrije wil? Want het is wel de bedoeling dat jij vooruit gaat. Een level verder. Dat is evolutie. Hoe ga jij je vrije wil inzetten om te manifesteren? En heb je de intentie om het in de werkeluckheid te manifesteren? Pas als je de vrije wil hebt gemanifesteerd en de ervaring ervan hebt opgedaan, zal je de kennis opdoen. Dan pas heb je de wijsheid om te kunnen evolueren. Het gaat om jouw keuze en daarna om het doen. Een idee hebben of iets willen, is niet hetzelfde als de evolutie in haar meest vrije vorm. In lack’ech ©Gina ➰@Ginas_codes@tanteLien Free to share

Al mijn mijmeringen, art en zeker de codes, zijn vrij om te delen. Waar dan ook! De codes kan je ook eventueel opslaan of uit
Al mijn mijmeringen, art en zeker de codes, zijn vrij om te delen. Waar dan ook! De codes kan je ook eventueel opslaan of uitprinten. Ook voor praktijk werkzaamheden. Deel de codes aub zoveel mogeluck, zodat ze zoveel mogeluck mensen bereiken. De art is te koop bij @tanteLien / www.tantelien.website Ik vind het wel zo zuiver als je iets deelt of gebruikt de naamsvermelding erbij gebruikt. 🙏🏽 Dit kanaal is er echt om te verbinden en jou te helpen verder te komen in jouw persoonluck proces 🤍 ©Gina ➰@Ginas_codes

Gina’s mijmering: geen toeval Door in iemands gedachte te zijn is niet willekeurig. Je bent niet zomaar een gewone gedachte.
Gina’s mijmering: geen toeval Door in iemands gedachte te zijn is niet willekeurig. Je bent niet zomaar een gewone gedachte. Je bent in een andere dimensie. Je bent in een ander Universum. Door iemand in je gedachten te hebben is niet gewoon. Het is de Extra gewone kracht tussen twee Universums. Kwantumverstrengeling, uitdrukking van Bron. Dat is hoe prachtig je bent. Vertrouw op je hart, je Hoogste Goddelijke Expressie. Je bent niet willekeurig. Je was bedoeld om te zijn, om dit Leven te leven, hier en Nu. Je was bedoeld om deel uit te maken van de Kosmische Kracht tussen twee Universa. In lack’ech ©Gina ➰ @tanteLien voor @Ginas_codes Free to share

Ik ben voor het eerst brutaal geweest 🙈 Ik heb gezegd tegen m’n hogere Zelf en wie er ook luistert in de Kosmos, dat ik een
Ik ben voor het eerst brutaal geweest 🙈 Ik heb gezegd tegen m’n hogere Zelf en wie er ook luistert in de Kosmos, dat ik een code wil doorkrijgen/her-inn-eren voor mensen die ‘ziek’ zijn, last hebben van symptomen van welke aard dan ook. Ik kreeg deze code om uit te tekenen. Hoe voelt deze voor jullie? ©Gina ➰ @Ginas_codes Free to share

Gina’s mijmering: 2 agenda’s We hebben twee agenda’s. Althans de meeste van ons. En dan heb ik het niet over de agenda’s van 2030 of die van de White Hats. Née, onze agenda’s. Ooit hebben we een script geschreven wat we willen komen doen op Aarde. We wilde ervaren. Onszelf beter leren kennen met emoties en gedachten in een fysieke vorm en in een lagere frequentie. De enige manier om te [leren] ervaren. We hebben ook een script geschreven hoe wij de Aardse bewoners kunnen helpen. Helpen om bewuster te worden en zich weer te her-inn-eren. Bewust te worden wie zij werkeluck zijn en wat hun goddelucke krachten zijn. Dat ze kinderen zijn van zowel Moeder Aarde als een kosmische Vader hebben. De Aardse bewoners helpen met wat zij vergeten zijn. Maar ook wij zijn vergeten. De dubbele agenda, onze twee agenda’s. Dat Moeder Aarde zou expanderen is een feit. En staat al vast sinds zij bestaat. Maar het menselucke DNA bleef achter. En welke theorie daar achter zit, doet er eigenluck niet toe. Door de ascensie veranderd het DNA in een rap tempo. Dat geeft nare lichamelucke klachten, maar dat gaat over en is niet chronisch. Ik noem ze mijn uploads en ben er dankbaar voor. Groeipijnen is een beter woord. Juist doordat het DNA zo snel verandert, worden wij bewuster en her-inn-eren wij ons Zelf. Zo beseffen wij weer dat we dus twee agenda’s hebben. Zij die vrijwillig hier heen kwamen om de anderen te helpen en dat we tevens mochten ervaren. Maar ook zij die hier altijd geweest zijn - de diamanten. Ook zij zullen zich weer gaan her-inn-eren en aan hen de keuze. Maar de agenda’s van de vrijwilligers worden weer duideluck en steeds beter leesbaar. En dan kunnen we onze taak weer goed uitvoeren. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is bij jezelf blijven. Zonder invloeden van buitenaf, want die reiken heel ver. Verder dan je denkt. Dus ga maar eens voelen bijzonder lief mens. In lack’ech ©Gina ➰ @ Ginas_codes

De poorten zijn geopend en velen zijn gegaan. Moeder Aarde zal verlicht worden, maar anders dan we denken. We gaan naar onze
De poorten zijn geopend en velen zijn gegaan. Moeder Aarde zal verlicht worden, maar anders dan we denken. We gaan naar onze werkelucke oorsprong. Zij die gekozen hebben om te blijven, gaan verder. Omdat het hun wil is. ©Gina ➰ @Ginas_codes /Free to share 🇺🇸 The gates have opened and many have gone. Mother Earth will be enlightened, but differently than we think. We are going to our realm of origin. Those who have chosen to stay, go on. Because it is their will.

Gina’s mijmering: rust Ik ben er nu wel achter dat ik alleen wil tekenen in absolute rust. Op een eigen plekje wat energetisc
Gina’s mijmering: rust Ik ben er nu wel achter dat ik alleen wil tekenen in absolute rust. Op een eigen plekje wat energetisch juist voelt. Ik had mijn tekenspullen meegenomen. De simpele dingen om toch iets te creëren. Maar ik vind de rust niet. Stilte is er hier genoeg. Geen mensen, geen verkeer, alleen mijn gezin die mij geheel opeiste. Er hangt zoveel energie in de lucht die ik met mijn aanwezigheid positief mocht keren, dat er weinig ruimte overblijft om te scheppen. Morgen ga ik weer terug naar de Capitool City van Europa - ons Nederland. Energetisch enorm met al haar bewuste wezens. En ik ben blij dat ik mij weer mag baden in al dat licht. Want zo alleen op een berg je eigen licht laten schijnen is niets aan. Ook al was het een missie, ik mis toch m’n eigen bubbel en inner-crowd. Samen in alle rust ons licht verspreiden, in liefde en zonder oordeel, met de nadruk op samen! En dan mag ik weer scheppen en creëren op papier. In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes

Gina’s mijmering: Solarflare Dat er wat staat te gebeuren is een feit! We voelen het allemaal. Zowel de lagere frequenties al
Gina’s mijmering: Solarflare Dat er wat staat te gebeuren is een feit! We voelen het allemaal. Zowel de lagere frequenties als de hogere frequenties. Het gaat erom dat jij nu je eigen frequentie hoog gaat houden. Het is morgen nieuwe maan. Volop emoties, zwaarte en vermoeidheid kunnen aan de grondslag liggen. De Schumann laat de ene black-out na de andere zien en er zijn inmiddels 17 coronale mass enjections geweest. De verwachting is dat de volgende een grote BOOM zal worden. Het kan zomaar in één vinger knip gebeurd zijn. Maar als jij één met jezelf bent en weet dat iedereen, geen uitzonderingen, een eigen script heeft, dan hoef je nergens voor te vrezen. Jij bent de grootste kracht! ©Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien

Gina’s mijmering: simpel Wat is simpel? Ten eerste is het een raar woord. Zeg het maar eens een paar keer achter elkaar … Maar wat is simpel? Als je iets makkeluck kan, dan wordt het simpel. Vooral in de fysieke vorm. Mentaal wordt het een ander verhaal. Iets simpel uitleggen bijvoorbeeld wat voor jou gewoon is geworden, hoeft voor een ander niet begrijpeluck te zijn. Dan is het weer niet simpel. Als je iets door hebt op een ander level wordt het voor jou simpel omdat je het hebt doorvoelt. Je hebt je best erop gedaan. Je bent door dallen gegaan en nu sta je boven op de berg. Die onmogelucke stappen die je hebt overwonnen. Overnieuw bent begonnen. Linksom of rechtsom. Terugvallen en wederom opnieuw die hele berg op. En dan komt de top in zicht. Je mag genieten van het ver zicht overal om je heen. Terugdenkend weet je wat je anders had kunnen doen om sneller boven te komen. Het was achteraf best simpel als je had geweten dat er ook gewoon een pad lag naar boven toe. Het gaat om de reis. Een reis die prachtig is in al haar donkere momenten en in haar glorie van het licht. Maar dat zie je pas als de reis voltooid is. Het uitzicht is fantastisch en dat gun je iedereen. Je wilt het uitleggen. Zo simpel mogeluck. Maar dan begrijp je dat je de reis van de ander af neemt die het juist de beloning waard maakt. Het is simpel, maar wij maken het moeiluck. Juist omdat we ervoor gekozen hebben zodat wij kunnen ervaren. Ervaar mooi lief mens, weet dat het simpeler wordt. In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes

Gina’s mijmering: wachtkamer We zitten in de wachtkamer. De een langer dan de ander. De een wacht al dertig jaar, velen twint
Gina’s mijmering: wachtkamer We zitten in de wachtkamer. De een langer dan de ander. De een wacht al dertig jaar, velen twintig jaar en de meerderheid sinds de afgelopen twee jaar. Ik ben blij dat ik in de wachtkamer zit. Het is een teken voor mij dat ik bijna aan de beurt ben. En terwijl ik geduldig wacht, kijk ik om mij heen en observeer. Wie wacht er met mij mee? Hoe zijn zij hier gekomen? Niemand bepaald wie er in de wachtkamer mag zitten en of je blijft zitten. Die keuze maak jij alleen. Ik voel de rust om mij heen en tevens voel ik ook dat in deze wachtkamer het volgende level zich aanbiedt: hoe wacht jij? Want ook in deze wachtkamer valt er nog veel te ervaren. En terwijl je wacht word je op een leuke manier beziggehouden, maar dit keer met [je] gevoel. In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien

➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰ “Door het zien van de code wordt een heel complex van informatie doorgegeven. Je hoeft de code alleen maar te zien en de informatie wordt overgebracht naar de onderbewuste geest. De informatie wordt in het brein ingevoerd op celniveau en wordt beschikbaar gesteld wanneer we die nodig hebben. Dit zal spontaan gebeuren en we zullen niet eens weten waar de informatie vandaan komt. Vele mensen over de hele wereld ontvangen (en soms synchroon) nu codes. We ontvangen ze niet, want eigenlijk herinneren we ze ons. Codes die we al miljoenen jaren bij ons dragen en nu als fenomeen wereldwijd verspreid worden. Je hoeft de codes niet te ontcijferen. Voel ze maar door er naar te kijken. Je hogere zelf zal ze begrijpen. De codes zijn een poging om te communiceren met de mensheid. De codes hebben te maken met puur goddeluck licht, vrede en harmonie. Als de mensen van Aarde naar deze codes kijken en ze in hun onbewuste geest opnemen, zullen zij de schoonheid en vrede waar het om draait begrijpen. Er zijn mensen die de betekenis van de codes begrijpen en zij zullen naar voren komen en hun kennis delen met iedereen. De codes komen binnen in het onderbewuste en het onderbewuste is alwetend. Het is voorgekomen uit de bron van de Ene. En de Ene omvat alle kennis. Als mensen weer terugkomen en de codes weer zien, herinneren ze zich dat. Dit is communicatie op zielsniveau. Ze kennen het niet op een bewust niveau. Het is niet om te schaden of om bang te maken. Het is alleen maar communiceren op zielsniveau”. Dolores Cannon ➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰ @Ginas_codes